Randevu pt.1

198 16 23
                                    


      Önümde duran siyah plastik çizim dosyasına baktım ve gerginlik ile beklemeye devam ettim. Bulunduğum kafenin büyük sokağı gösteren ferah camlarından bakmaya devam ederken karşımda bir hareketlilik hissettim. Kafamı oraya çevirdiği zaman mavi kadife sandalyenin üzerinde - güya- kendi yarattığım karakterim ile karşı karşıya gelmem bir oldu. Ona elimi uzatarak gülümsedim.

"Merhaba. Ben JungKook nam-ı diğer Yaoi."

Küçük kahve gözleri vardı tıpkı sevdiğim ve hayal ettiğim gibi. O gerçekten hayal ettiğimden daha tatlı gözüküyordu.

"YoonGi nam-ı diğer Suga." Derin bir nefes aldı ve elimle oynadığım resim dosyama baktı.

"Benimle bir şey konuşmak istediğini söyledi JungKook. Ne söyleyeceksin?"

Bu kadar rahat olmasını gerçekten beklemiyordum ama zaten kendisi bir radyo programcısıydı. Bu tür şeylere alışkın olmalıydı. Bende derin bir nefes alarak dosyamı ona doğru itip , o dosyayı açarken konuşmaya başladım. Gözlerim ellerine takıldı gerçekten güzel elleri vardı. Damarlı, kemiksi, uzun ve bembeyaz... O mükemmeldi.

"Biliyorsun ki bir webtoon çizeriyim ve bu hikaye de seni daha önce görmeme rağmen seni çizdim."

Çizimlerime bakarken dudaklarını hareket ettirdi.

"Evet,webtoonlarını okuyorum ve bunlar tek kelimeyle muhteşem."

"Teşekkür ederim ama seviş-"

Sözümü kesen onun o kalın fakat dinlendirici sesi oldu.

"Sorun yok. Kullabilirsin, bu beni de mutlu eder. Senin gibi ünlü bir webtoon yazarının beni hikayesinde kullanması çok güzel."

Ona gülümsedim ve gözlerimiz buluştu. Küçük kahve gözleri beni kendine çekiyordu. Bana sıcak gülümsemesini sundu.

"Beğenmene gerçekten sevindim YoonGi. "

Bana bakıp menüyü eline alıp incelemeye başladı. Dosyayı menüyü almadan önüne koymuştu.

"Bu kadar iş konuşmak yeter bence ne dersin? "

"Bence de."

Elime bende menüyü alıp yiyebileceğim şeylere baktım ve bulunca da yanımıza YoonGi'nin çağırdığı garsona siparişimi verdim. O da sipariş verince bir sessizlik kapladı ortamı ve bu çok rahatsız edici bir sessizlikti.

"Ben ... Webtoon yazdığın yeri görebilir miyim?"

Merakla soran karşımdaki adama güldüm.

"Tabiki, bugün olabilir?"

"Evet , teşekkür ederim. Hep nereden ve neylerden ilham aldığını merak etmişimdir."

Elimle oynarken ona bakınca bana baktığını gördüm.

"Bu herhangi bir şey olabilir."

"Bu gerçekten çok özel bir şey çünkü bunu çoğu kişi yapamaz, bazen webtoon yazarlarına imreniyorum."

Bu kadar düşünceli ve kibar bir insan olduğunu bilmiyordum. YoonGi beni gerçekten şaşırtıyor.

"Ama kendi mesleğimden memnunum çünkü bir çok ünlü kişi ile tanışıyorum ve bazıları da senin gibi ünlü olup yüzünü göstermiyor. Ama ben onlarla tanışıp yüzlerini görebiliyorum mesleğimin en iyi yönü bu zaten."

O böyle konuşurken onu kibirli bir kediye benzettim. Evet. Kesinlikle bir kedi...

🎨🎨🎨

YoonGi ile eve geldiğimde etrafı süzmeye başlamıştı. Holden ilerleyince direkt olarak geniş salon çıkıyordu ve salonla birleşik amerikan mutfak da bizi selamlıyordu. Büyük salonun içindeki ve pencere önünde duran çalışma masam ve üzerindeki çizimlere odaklandı gözleri.

"İçeri gidip diğer çizimlerine bakabilir miyim?"

Onu onayladım ve montları portmentoya asıp bende arkasından geldim. YoonGi ise benim her zaman oturduğum yere oturmuş onun hakkında çizdiğim webtoonları inceliyordu. Yutkundu. Elindeki ne baktığımda onun ve benim seviştiğimiz bir bölüm gördüm.

"Bu kadar... Yetenekli olduğunu tahmin... Etmedim"

Her bir kelimesinde yutkunurken ona baktım. Güneş ışıkları gri patlak saçlarına vuruyor ve daha canlı gözükmesini sağlarken gözlerinin rengi güneşten açılmıştı. Dudakları çok çekici gözürkür iken kendimi tutmam gerektiğini bir kez daha hatırladım.

"Teşekkür ederim beğenmen beni mutlu etti. Bu arada ne içersin?"

Mutfağa geçerken ona sorduğum soru üzerine bana baktı. Ve biraz duraksadı bir bana bir de kağıda bakıp pembeliklerini araladı.

"Kahve. Sütlü olsun lütfen."

Onu onaylayarak kahveleri yaptığımda masaya koydum hala webtoonlarıma bakıyordu. Ve bakarken kaşları çatılmıştı. Bir yandan kahvesini içerken bir yandan okuyordu ve gözleri birden beni buldu.

"Gerçekten iyi çiziyorsun Kook ve ben de senin canlı modelin olmak istiyorum."

YoonGi gerçekten de zeki bir adamdı. Ben ona bunu nasıl soracağımı düşünürken o çoktan bana bu soruyu sormuştu.

Eveeeett... Yaoi webtoonda yeni bölüm geldi. delirdimcan bu bölüm sana ithaf olsun okuyup beğenirsin umarım. Kendinize iyi bakın.

Sugar

Yaoi Webtoon ∞ YOONKOOK∞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin