Okul

162 8 0
                                    

Geldiğimizde bizi dört büyük kapı karşıladı.Ben evet burada okuyacaktım ama sadece konumunu biliyordum.
Mecburen onlardan yardım isteyecektim.

Bakar mısınız?
Bir şey mi oldu?
Yaa ben nereye gideceğimi bilmiyorum
Yardım eder misiniz?
Sen hangi şirkete girdin ?
YG enteriment.
O zaman o kapıdan gireceksin sonra zaten seni yönlendirirler.
Teşekkür ederim.
Rica ederim.
Hemen yg yazan kapıdan girdim orada çalışan birine bana gelen mesajı gösterdim. Oda bana sağdaki sınıfa gireceksin dedi.
Sınıfta rose de vardı yanında iki kız daha vardı ve ikiside çok güzeldi.
Rose hemen lalisa gel yanıma niye orada bekliyorsun diye bağırınca bende yanlarına gittim.
Birinin adı kim jisso diğerinin adıda kim jennie iymiş.
Ben onlara kusaca jennie ve jisso diyeceğim.
Jennie benden 2 yıl önce başlamış burada okumaya zil çalana kadar konuştuk.
Sonra biraz ders işledik kendimi tanıttım felan derken teneffüs zili çaldı.
Aşağıya indik bir banka oturduk başımdan geçenleri onlara anlattım ve şoke oldular.

Jennie: yani sen dünyanın en yakışıklı v siyle birlikte mi yaşıyorsun?
Bu arada jennie V ye yani taehyung a aşık.

Evet isterseniz bu akşam bize gelin.
Eğleniriz dedim onlarda tamam dedilir son dersin zili çalınca baktım 7side birini bekliyorlar arabanın önünde
Jisso kimş bekliyor bunlar
galiba beni  bekliyorlar gidiyimde haber veriyim jennie senin arabanla gidelim olurmu? Şimdi onlarla uğraş miyim
Jennie de tamam dedi onlara bugün jennie ile gideceğimi söyledim onlarda ısrar etmedi.
Hemen tamam dediler.
Hayır insan bi üsteler kimle nereye gidiyorsun diye.
Arkadan kookie marketten ne istersiniz diye bağırınca anladım o benim olmalıydı.
Bende ona sen ne alırsan ama elini korkak alıştırma diye bağırdım.
.

Liskook aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin