Bola toto realita???

36 3 9
                                    

Ahojte,moje meno je Viky a pochádzam zo Slovenska. Mám 16 rokov a milujem boyband One Direction. Poviete si,si len ďalšia sprostá a bláznivá faninka tých buzerantov,ale poviem vám jedno....nie sú to buzeranti a nikdy ani neboli,a aj keby boli tak ich mám rovnako rada a možno aj viac. Dobre ale späť k príbehu. Dnes je pondelok čo znamená,že mám prvú ruštiny. Milujem učiť sa nové jazyky. Dobre až na angličtinu,z tej viem iba základy. Vstala som a za doprovodu 1D pesničiek sa oblečiem,prichystám knihu a bežím na autobus. Na zastávke sa stretnem s mojou najlepšou kamarátkou  Jančou. Hneď ako ju uvidím,tak ju bežím objať. Trochu som to nevypočítala a tak sme obidve spadli na zem a všetci sa na nás začali pozerať,no nám to bolo jedno.
"Ahoooj zlato moje"pozdravila som ju keď sme sa rozhodli postaviť sa.
"Ahoooj láska moja"odzdravila sa mi.
"No čo vieš tie slovíčka zo španielčiny??"opýtala som sa jej aj keď nechodím na španielčinu.
"A ty vieš slovíčka z ruštiny??" Na oplátku sa spýtala ona mňa.
"Opssss" povedala som.
"Hi" povedala Januš a obidve sme sa rozosmiali.
"Budem sa učiť v buse,"určite sa to nebudem učiť. Raz si to prečítam a dosť.
"Panebože,Liam pridal fotku,"zakričala som na celú zastávku.
"Ukáž prosím," poprosila Janča.
"Pozri,"povedala som a ukázala jej môj telefón.

"Awww Zaynie je tam taký zlatý,"roztápala sa Janča

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Awww Zaynie je tam taký zlatý,"roztápala sa Janča.
"A pozri na Liama,len škoda,že ich nikdy nestretneme"povedala som smutné.
"Prisahám,že raz pôjdeme na ich koncert a užijeme si ho,"povedala a usmiala sa.
"Jasné,že áno"povedala som už sme nastupovali do autobusu.
O pár minút sme boli pred školou. Prvú hodinu mám ruštinu. S Jančou sme prišli do triedy a pripravili sme sa na hodinu. Keď zvonilo tak ku nám do triedy prišla naša triedna učiteľka a povedala nám,že máme spoločnú hodinu. Mne to vôbec nevadilo,pretože sa aspoň môžeme s Jančou rozprávať. Zrazu niekto zaklopal má dvere a učiteľka povedala ďalej ale po anglicky. Prišlo mi to divné no neriešila som to,pretože naša škola zvykne brať lektorov z cudzích krajín,aby nás učiť angličtinu. Dverám som nevenoval pozornosť,takže neviem kto vošiel. Zrazu som len počula vetu od "kráľovnej" triedy.
"Pozrite prišli buzny,"hneď ako som počula túto vetu som zdvihla hlavy a začala sa venovať situácii, ktorá sa diala. Hneď ako som videla 5 chalanov ktorých som dobre poznala,tak som to chcela povedať aj Janke,ale nevedela som nič povedať. Hneď ako sa moje hnedé oči stretli s tými jeho som hneď vedela,že toto nedopadne dobre.
"Správajú sa slušne Sofia"povedala učiteľka po slovensky a na chalanoch bolo vidno,že nerozumeli. Viem ako sa cítili. Hneď ako učiteľka pochopila,že nerozumeli tak začala hovoriť po anglicky.
"Ahojte chalani čo vás donútilo prísť ku nám?"opýtala sa a ja som jej zatiaľ rozumela. 
"No viete počuli sme,že tu sú nejaké naše faninky. Chceli sme im urobiť prekvapenie a to také,že celý tento týždeň s nami strávia,"povedal Liam a ja som sa chcela prepadnúť pod zem. Jasné,že som chcela aby som s nimi zažila aspoň jeden deň. A teraz sem prídu a povedia nám,že chcú s nami prežiť celý týždeň?? Toto je sen však??? Toto nemôže byť realita. Pozerala som pred seba,ako keby som tam videla ducha.
"Ale my nevieme o nikom kto by vás počúval,"povedala učiteľka a mala som ju chuť vtedy zabiť. Nenápadne som stuchla do Janky ktorá tiež nevedela,že čo sa deje.
Už už chceli odísť keď učiteľka povedala aby počkali. Hneď ako to dopovedala prepla na ruštinu a povedala mi:
" To je prekvapenie a poďakovanie pre teba Viky. Viem ako ich máš rada a preto sme pre teba a Janku spravili takéto prekvapenie. A poďakovanie je to pretože vidím ako sa snažíš všetko všetkým vysvetliť. Si najlepší žiak akého poznám a keby som mohla tak by som s tebou chcela pracovať v tvojej budúcej práci,"povedala a ja som sa  rozplakala. Výrazy tých 5 chalanov boli najlepšie,nič nechápali aj keď chceli.
"Dobre poďme sa rozprávať po anglicky nech aj chalani rozumeli,"povedala učiteľka a s Liamom sme  sa pozreli na seba. Prisahám,že to bol pohľad ako keby ma už niekde videl,ale neviem prečo. Možno,že aj viem len to nechcem priznať......
_________
Taaaak toto by bola prvá kapitola. Táto kapitola ako ja celá kniha je venovaná maja_irish_princess a Podfukarka001
S pozdravom Viky😍😍😍

beautiful dream? Not,this is real(LP)Where stories live. Discover now