spomienky

22 3 2
                                    

Prisahám,že to bol pohľad ako keby ma už niekde videl,ale neviem prečo. Možno,že aj viem len to nechcem priznať......

Spomienka:
Je rok 2009 a Liam za mnou prišiel,že sa prihlásil do x factora. Pýtate sa ako je možné,že sa poznám s Liamom?? Jednoducho od malička sme kamaráti a je to moja platonická láska. Mnohokrát som kvôli nemu robila veci aké som robila....teda robím. Snažila som sa mu povedať čo k nemu cítim,no on to ku mne necíti. Som pre neho iba kamarátka. Nikdy ma nebude milovať tak ako ja jeho.
"A mám pre teba ešte jedny správu,"povedal a usmial sa tým jeho krásnym úsmevom.
"Počúvam ťa,"povedala som a snažila som sa usmiať.
"Vieš ako som ti hovoril o tej Sofii??"jasné,že viem. Je to najväčšia kurva, ktorú poznám,ale on to nevie.
"Ehmmm....áno pamätám a čo s ňou??"dúfam,že to nebude to čo si myslím.
"Nooo...jaaaa vieš nooo....začalsomsňouchodiť,"povedal tak rýchlo,že som mu nerozumela.
"Ešte raz a pomaly,nerozumela som ti,"povedala som.
"Ja s ňou chodím," povedala a mne sa zastavili srdce. Ako mi to mohol spraviť.
"Ahaa gratulujem,"snažila som sa zatlačiť slzy,ale nepodarilo sa.
"Viky či sa deje?"opýtal sa ma akoby nič. Dobre chápem,že nevie o mojich citoch,ale aj tak.
"Nič sa nedeje,len prosím odíď,potrebujem byť sama,"povedala som a snažila sa ho vyhnať z domu. Hneď ako zatvoril vchodové dvere,som po nich skĺzla,pritiahla kolená k hrudi a začala plakať. Nikdy som takúto bolesť nezažila. Rozhodla som sa znovu navštíviť svoju obľúbenú izbu,ktorou bola kúpeľňa a nájsť tam moju kamarátku žiletku. Konečne som ju našla.....urobila som prvý ťah a akoby bola všetka bolesť zo mňa preč. A preto som urobila ďalší,ďalší, ďalší a ďalší. Keď sa mi zahmlievalo pred očami dom počula ako na mňa niekto volá.
"Viky panebože prečo si to spravila?"opýtal sa ma až dosť známy hlas. Ja som nevedela odpovedať a preto som iba zatvorila oči a čakala na to kedy konečne zomriem.

PRÍTOMNOSŤ:
Prešla som si po jazvách ktoré mi ostáli po rezaní. Znova som si vspomenula na tú dobu. Určite si ma už nepamätá a zabudol na mňa. No ja na neho nie.
Myslím na neho dennodenne. A hlavne teraz keď je slávny. Inak o mojom dectve nevie nikto ani Janča,nechcela som ju tým zaťažovať. Hneď ako na mňa znovu pozrel som pozrela niekam inam aby som sa mu nemusela pozerať do očí. Nechcem aby ma spoznal. Nechcem aby si na mňa spomenul. Chcem.aby sme začali odznova.
"Ahoj ja som Li......"začal no ja som ho prerušila.
"Si Liam James Payne, ja viem. Som šťastná,že ťa konečne vidím a môžem sa s tebou rozprávať"povedala som a milo ss usmiala.
"Nepoznáme sa odniekiaľ?"opýtal sa ma a ja som nevedela čo povedať.
"Nie určite nie,"povedala som a sklonila pohľad. Nedokázala som sa mu pozerať do očí. Veľmi ma to bolelo mu klamať ale nevedela som ako mu mám vysvetliť,že som ho opustila v chvíli keď ma potreboval.
"Počkaj povedz mi ešte raz ako sa voláš,"povedal mi. A som v keli.
"Volám sa Viky Strinková"povedala som a pozrela som mu do očí. Hneď ako počul celé moje meno stuhol a výraz mal ako keby videl ducha.
"Viky si to naozaj ty?"opýtal sa ma a ja som nevedela odpovedať. Rozbehla som sa a bežala som na záchody. Tam má nikto nebude otravovať,teda dúfajme.......
____________
Vítam vás pri konci. Chcem poďakovať každému komu sa páči tento príbeh. Ahojte ❤️❤️

beautiful dream? Not,this is real(LP)Onde histórias criam vida. Descubra agora