Že by niečo bolo???!

23 3 2
                                    

Po skončení školy sme s Liamom išli ruka v ruke a každý a nás pozeral. Keď sme prišli Janka s chalanmi odišla tak sme ostali samy. Hneď ako som zatvorila ma na nich Liam pritlačil a začal ma nárušivo bozkavať. Aby som nebola pozadu som si ho poriadne k sebe pritiahla a on ma chytil za boky a zdvihol zo zeme. "Preboha Liam pusti ma veď som ťažká"zamrmlala som do bozku a on sa uškrnol. "Láska no tak nehovor takéto veci.nikdy si ťažká nebola a nikdy ani nebudeš"povedal a znažil sa ma týmito slovami ukľudniť. "Nepremiestnime sa radšej do spálne?"opýtal a ja so kývla na súhlas. V jeho čiach som videla plamienok nadržanosti. Milujem jeho krásne oči. Hneď ako som pod sebou cítila posteľ sa Liam začal vyzliekať a ja som doslova slintala nad jeho vypracovanou huďou. O chvíľu som ho videla nado mnou a vyzliekal mi môj crop-top. Po ňom leteli jeho tepláky a nakoniec moje kraťasy. Už už mi chcel rozopnúť podprsenku no v tej chívli mu zazvonil telefón. Na obrazovke svietilo meno Sophia. Keďže som človek ktorý si rád všetko zistí tak viem že je to jeho bývala. Hneď ako videl to meno tak na mňa hodil pohľad "prepáč" a zdvihol to. Som rada že napríklad neodišiel do inej miestnosti. "Čo potrebuješ Sophia?" povedal podráždene Liam. Chudáčik viem ako ju nenávidi odvtedy čo ho podviedla. "Rozmýšlala som nad tým že by som sa s tebou chcela stretnúť"pche že stretnúť a dostáť do postele však? Máš smolu Liam je už môj a ja ti ho len tak nedám.. Zamyslela som sa a poriadne som si ani nevšimla kedy dotelefónoval. "Hej Viky počúvaš ma?" zrazu som počula a tak som sa prebrala z rozmýšlania. "Č-č-čo?" opýtala som sa ho. "nič len milujem ťa" povedal a pozrel na mňa svojimi psími očami. Už som povedala ako veľmi milujem jeho oči?? ak nie tak to hovorím teraz. "Veď vieš že aj ja teba"povedala som a pobozkala ho. Bohužiaľ náš bozk tentokrát prerušil zvonček. to si človek nemôže ani užiť s osobou ktorú miluje?? asi nie ako vidím a počujem. ako ten najväčší leňoch som sa zodvihla z postele a išla sa pozrieť že kto otravuje. Teda išla by som ak by ma niekto nezobral na ruky a nebežal so mnou ku dverám. "Ahoj zlato prepáč že zvoním ale mam plne ru...."mamina nedopovedala keď videla Liama. jasné že to povedala po slovensky takže Liam vôbec nerozumel. "To nie je tak ako to vyzerá. poviem to rovno toto je môj priateľ Liam"povedala som jej po slovensky a videla som ako stuhla pri tom mene. "Počkať Lim ako ten Liam z minulosti s ktorým si sa hrala?"opýtala sa a ja som prikívla. Pozrela som na Liama a pochopila som aby sme hovorili po anglicky. Hneď som mu toto prianie splnila. "Čo keby sme hovorili po anglicky aby už aj Liam rozumel?"opýtala som sa maminy a ona prikívla. "Ako je možné že si tu Liam?"opýtala sa mamina. "Nooo....to je taký dlhší príbeh. Včera večer sme sa dozvedeli že nám letí lietadlo no nevedeli že kam a tak som bol nahnevaní. chcel som si užiť pár voľných dní. A až dnes sme sa dozvedeli že ideme navštíviť faninky. Aspoň to mi zdvihlo náladu a potom sme prišli do školy. Nejaká učiteľka nám povedala že je to prekvapenie pre nejaké dievčatá. Dúfal som že to nebudú tie ukričané faninky na ktoré sa snažíme rozprávať a ony len kričia. No ak som vstúpil do triedy a moje oči sa stretli s tými tvojimi som pochopil že ty a ani janča také nebudete. No potom keď si odvrátila zrak tak som sa zľakol a myslel som si že ma nemáš rada alebo sa ti nepáčim. No potom keď si sa na mňa usmiala som pochopil že ťa milujem. pripadala si mi nejaká známa a keď som potom pochopil že si to ty tak som ti musel povedať že ťa milujem. nevedel som to v sebe už držať miloval som ťa stále len som si myslel že ty nemiluješ mňa. Preto som si našiel Sophiu a potom Danielle. Myslel som si že ťa už nikdy neuvidím a zrazu som tu a som tvoj priateľ"povedal a ja som sa rozplakala. Nikdy mi nič takéto pekne nikto nepovedal. milujem ho a nechcem a ani nenechám ho odísť......

______________________________________

okey toto je koniec tohto dielu viem čakali ste na neho dlho no nič mi nenapadalo ale je tu niečo tak si to užite <3 s pozdravom Viky <3


beautiful dream? Not,this is real(LP)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang