Είχε περάσει μια μισή ώρες από την στιγμή που ο Jimin ξεκίνησε το ταξίδι του προς τον αδελφό του. Βρισκόταν ακόμα στο τρένο καθισμένος δίπλα από τον μυστηριώδες άντρα. Είχε κολλήσει το σώμα του στο παράθυρο θέλοντας να βρίσκεται όσο πιο μακρυά γίνεται από αυτόν. Ήταν ακόμα λίγο φοβισμένος αλλά ταυτόχρονα ευγνώμων που δεν είχε συμβεί τίποτα παράξενο. Τουλάχιστον μέχρι τώρα.Άλλες 2 περίπου ώρες μέχρι να φτάσει στον προορισμό του. Ήλπιζε όλα να πάνε καλά. Δεν μπορούσε όμως να βγάλει από μέσα του το φρικτό εκείνο συναίσθημα της ανασφάλειας.
Διάφορες σκέψεις είχαν κυριεύσει το κεφάλι του όπως: 'Γιατί έπρεπε να καθίσει ακριβώς δίπλα μου? Τόσες θέσεις υπάρχουν κενές... Γιατί δίπλα μου...' , 'Γίνεσαι γελοίος, αυτά τα πράγματα γίνονται μόνο σε ταινίες επιστημονικής φαντασίας.' , 'Μην αγχώνεσαι, δεν υπάρχει περίπτωση αυτός ο κύριος ντυμένος στα μαύρα να έχει έρθει για σένα. Ούτως ή άλλως γιατί να έρθει για σένα, δεν είσαι κανένα σημαντικό άτομο.' , ' Και αν είναι κανένας παιδεραστής που ψάχνει κανένα απροστάτευτο και αβοήθητο παιδάκι:' , 'Και αν είναι γενικά κανένας ανώμαλος?'
Στριφογύρισε τα μάτια του προσπαθώντας να χαλαρώσει. Οι σκέψεις του τον έκαναν να φοβάται ακόμη πιο πολύ. Ήθελε απλός να φύγει από εκεί μέσα και να μην τον ξαναδεί ποτέ στην ζωή του.
Για ένα πράγμα μόνο ήταν σίγουρος... πως όταν όλο αυτό τελειώσει, δεν πρόκειται να ξαναμπεί ποτέ μόνος του μέσα σε τρένο.
Yoongis POV
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βρίσκομαι εδώ αυτή την στιγμή. Αλήθεια, χαραμίζω τον χρόνο μου. Έπρεπε να είναι εγώ αυτός που θα καθίσει 3 ώρες μέσα σε ένα τρένο, δίπλα από ένα ξωτικό προσπαθώντας να μαζέψω πληροφορίες.
Τουλάχιστον αυτός δεν είναι τόσο αηδιαστικός όσο οι προηγούμενοι. Δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι...
Αν δεν ήταν ένα ηλίθιο και ασήμαντο ξωτικό δεν θα με πείραζε να..
Yoongi! Συγκεντρώσου! Είπε στον εαυτό μου ενοχλημένος από τις σκέψεις μου.
Είμαι αρκετά εκνευρισμένος αυτή την στιγμή και δεν μπορώ να κάνω τίποτα για να μου περάσει γιατί έχω κολλήσει σε ένα τρένο για τις επόμενες 2 ώρες.
Θα μπορούσαμε να τον είχαμε ήδη σκοτώσει όταν βρίσκετε ολομόναχος στο σταθμό. Ήταν η τέλεια ευκαιρία, θα είχαμε ξεμπερδέψει προ πολλού. Αλλά όχι.. Ο βασιλιάς Taemin τον θέλει ζωντανό. Θέλει λέει να σιγουρευτεί πως αυτός είναι το τελευταίο ξωτικό πάνω στην γη.
YOU ARE READING
Blood Moon (On Hold)
FanfictionΚάποιοι λένε πως το τέλος μας έχει ήδη γραφτεί! Αλλά εγω έχω πάψει εδώ και καιρό να πιστεύω στην μύρα. Οπότε αν η ιστορία μας δεν αλλάξει, θα αλλάξω εγώ.