.
"ျပန္ေတာ့မလားဟင္!..ေမာင္လိုက္ပို႔ေပးမယ္..."
"ေမာင္ရယ္...ဘာလို႔ ျပန္ဘဲျပန္ခိုင္းတာလဲ..."
"honey ရဲ႕ အေမကဆူေနအံုးမယ္..."
"Omma ဆူရင္ ေမာင္ဆီေျပးလာမွာ..."
"honey ရဲ႕ Omma ကတံခါးပိတ္ထားမွျဖင့္...."
"ေမာင္ကေတာ့ေလ...honey နဲ႔တကယ္ေဝးခ်င္ၿပီ ထင္တယ္...
ဘယ္ေကာင္မေလးကို ေတြ႕ထားလဲေျပာ....""ဘယ္ေကာင္မေလးကိုမွ မေတြ႕ထားဘူး...honey နဲ႔ ေမာင့္ကေလးအတြက္...ေျပာေပးတာ..."
Lisa ရဲ႕ jen အတြက္စိတ္ပူေနတဲ့အရာေတြက...ဒီအခ်ိန္မွာ...၀မ္းနည္းစရာေတြျဖစ္လာေလေတာ့သည္။....
"ကေလးရွိလို႔သာ...ေမာင္က honey ကို ဂရုစိုက္တာမလား...
သိပါတယ္ ေမာင္...ေမာင့္ကေလးသာ...မရွိရင္...ေမာင္...အီး😢....ဟီး😭...အဟင့္😭...
.."မဟုတ္ပါဘူး...honey ရယ္.."
"ဟုတ္တယ္...honey ဆီမွာ...ေမာင့္ကေလးရွိေနလို႔...ေမာင့္အမွားေၾကာင့္...jennie ဆိုတဲ့. ကၽြန္မအနားမွာ ရွိေနတယ္မလား...တကယ္လို႔သာ ကေလးမရွိခဲ့...ေမာင့္ရဲ႕အရင္ ရည္းစားေဟာင္းနဲ႔..ျပန္ၿပီး...လက္ထပ္မယ္မလား...အီး😭...ဟီး😢....အင့္😢.....
"ေမာင္ကို ဘယ္လိုလူစားမွတ္ေနတာလဲ...ကိုယ့္မိန္းမ..တစ္ေယာက္လံုးကို.....ပစ္ထားၿပီး...တျခားမိန္းမတစ္ေယာက္ကို...လက္ထပ္စရာလား..."
"အဆို ဘာလို႔ ေမာင္..jen အေပၚေျပာင္းလဲေနတာလဲ..."
"ဘာေျပာင္းလဲလို႔လဲ..."
"honey ေခၚတာ မထူးဘူး..honey မ်က္ႏွာကို မၾကည့္ဘူး...honey ကို စကားေျပာခ်င္ မေျပာင္ခ်င္နဲ႔...ဆက္ဆံေနတာေလ...အဲ့ဒါ..ေမာင္ ေျပာင္းလဲတာဘဲ...အီး😭....ဟီး😭...."
"မငိုပါနဲ႔ေတာ့...လူေတြ ဝိုင္းၾကည့္ေနၾကၿပီ.."
"ငိုတယ္...ဘာျဖစ္လဲ...အီး😢...အဟင့္😭....ဟီး.😢....
ေျပာေလ ကဲေလ ျဖစ္ေနတဲ့ သူ႔ဇနီးကို ၾကည့္ၿပီး...Lisa တစ္ေယာက္...စိတ္မထိန္းေတာ့ဘဲ......
"..အြတ္😚💏....
ငိုေနတဲ့ jen ရဲ႕ မ်က္ႏွာကိုလွမ္းဆြဲၿပီး...မထူမပါး...ႏႈတ္ခမ္း တစ္စံုကို စုပ္နမ္းလိုက္သည္။...
အေပၚႏႈတ္ခမ္း...ေအာက္ႏႈတ္ခမ္းကို တစ္လႊာခ်င္းစီ စုပ္နမ္းၿပီး....
ပတ္၀န္းက်င္ကို ေမ့သြားကာ...အဆင့္တက္ခ်င္လာသည္၊၊...
YOU ARE READING
မုန္းလို႔မရေတာ့...ခ်စ္ေနမယ္...💖အဆက္
Fanfictionအမုန္းကေန အခ်စ္ကို.. ကူးေျပာင္းတတ္ပါတယ္.. ကိုယ္တိုင္က... မသိလိုက္တဲ့..အခ်ိန္ေတြမွာေပါ့..