Yıl 2002 öncesi
Mekan istanbul1996 'nın 10 kasımında sorunlu bir çocuk olarak dünyaya geldiğim hikayenin ilk bölümü
Gün ay yıl zaman kavramları ile tanışmaya başladığım yıl 2002 yılı benim için çünkü benim miladım yani geleceğimin oluşumundaki tüm olayları kapsayacak ve ondan öncesini milandan önce sayacağım insanla tanıştığım yıl.
Çocukluk hatta bebeklik dönemlerinde dahi uslu ama bir okadar da huysuz bir çocuktum.
Annem benimle çok uğraştı hakkını ne yapsam ödeyemem.
Benim için gün uyandığımda futbol topu ve misketlerim ile başlardı.
Saatlerce top oynardım evin içinde annem kızar misketlerim ile oynardım. Sırf o daha fazla kızmasın ve evde arada bir de olsun top oynamama izin versin diye. Çünkü kapıya çıkamazdım ben çok fazla.O dönem şimdi de yaşamakta olduğumuz evin konumu şuan ki kadar iyi şuan ki kadar imkanlarla dolu bir yer değildi.
Haftada bir tankerler gelir insanlar gelen tankerden evlerine kovalarla su alma yarisina girerlerdi. Asfalt yoktu beton yoktu ev yoktu ama huzur vardı hep.Evin çatısında bir su deposu bulunurdu 15 günde bir parayla su satın alırdı babam su traktörü ile su gelirdi. Yetmezdi çünkü ozamanlar devletten gelen su tankerinin suyu.
Kanalizasyon yoktu. Tuvalet çukuru vardı.
15 günde bir iski ye gidilir sıra alınırdı vidanjör gelsin ve pisliği temizlesin diye.Asfalt yoktu yollar hep ufak tefek kırılmış mıcır adı verilen taşlarla doluydu. O yüzden beni annem dışarı çıkarmazdı çünkü top pesinde koşar düşer ve dizlerimi kanatırdım. Oda kızar bağırır eve alırdı beni kapıdan. Ama çok iyi biliyorum ki benim canımdan çok onun canı yanardı.
Çok fazla ev yoktu etrafta en fazla 5 10 tane oda koca bir mahallede şimdi 50 bina var ozamanlar 10 bina var veya yoktu. Heryer yeşillik heryer orman kokusu çiçek kokusu ve temiz hava ile doluydu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk ask-i
No FicciónGeçmiş zamandan geleceğe uzanan platonik askın gerçekleşme yolunda ilerlemesi