6. bölüm

Sabah uyandığımda jk yoktu.. Neyse oda havasızdı balkonu açmak için gittim dışarısı çok güzeldi.. Biraz orayı. İzledim sonra gözüm sahildeki insanlara takıldı ve jk ile bir kız el ele yürüyordu kuz sürtük falan değildi tatlı bir kızdı ve çokk mutlulardı ama ben karışamam ona zaten çok kez kırmıştım onu... Sallamadım odayı topladım bugün hava güzeldi dünki giydiğim elbisede. Sonra kimse kısa giymemi sallamaz

Sonra kimse kısa giymemi sallamaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu giydim. Havalı.. Telefonumu alıp aşağı indim yemek yerken hoca duyuru yaptı..

"Çocuklar bugün istediğiniz gibi talılın sıkıntı yok"

Bu iyi oldu ihtiyacım vardı...
Hava bozmaya başladı rüzgarlı olmuştu gidip üstümğ değiştirdim

(Çanta olmasada olur sizin kararını)Herkes grublara ayrılıp dışarı gezmeye çıktı

(Çanta olmasada olur sizin kararını)
Herkes grublara ayrılıp dışarı gezmeye çıktı..ben sahile gitmek istedim çarşıya giderim falan off çok sıkıcı ne yapçam ben etrafıma baktım jungkook ve o kız dünyanın en mutlu imsanı gibiler sallamadım ve otelden çıktım.. Sahile gelsim rüzgarla kavga ediyordum offf çok komik haldeyim kkkk

Otele geldim akşam yemeğe gittim. O kız ve jk ordaydı hmm bence kıza benim odamda kalırmısın diye sormam lazım hem bende jk ile kalmam.

Onların yanına doğru yürüdü

Y/n:şey merhaba

SaeJin (SJ)

Sj:merhaba

Y/n:bsn jungkook'un oda arkadaşıyım ama istersen sen olabilirain sonuçta sev-

Sj:ahh teşekkür ederim

Jk bana bakıyordu ama bir şey demiyordu..kıza oda numarasını sorduktan sonra bavulumunalıp odaya çuktım.

Gelip kızşarla tanışıp uyumaya hazırlandım..

Sabah uyandığımda kız uyuyordu.
Üstümü giyiyip gittim

BUgün gezinin son günü aşağıda tek başına oturan jungkook u gördüm ama gitmedim niye gideyim. Kahvaltı yaptım ve gitmwk için hazırlanmaya başladım otobüste tekli koltuk vatdı yes bee geçip oraya oturdum kulaklıklarımı takıp yolu izledim. Sıkıcıydı çaprazımda oturan jungkook da halinden memun gözükmüyordu sevgilisi ilgi istiyırdu ıyyyy vıcık vıcık çok sallamadı. 1 saat geçmişti müzikden sıkılığım için kulaklıklarımı çıkarttım ve uyumaya hazırlandım takii SaeJin kıkırdamalarını duyana kadar ilk bir şey demedim otobüste çıt bile çıkmıyor o gülüyor sinirlendim ve susmasını söyledim

Y/n:SaeJin biraz sessiz olurmusun uyumuya çalışıyorum hatta uyuyanlarda var ..

Sj:tamam suztum kıskanıyorum dediyorsunuzda

Y/n:kıskanılcak bir yerin varmı

Sj:neyse uyu sen

Göz devirp uyudum uyandığımda varmamıza 10 dk falan vardı. Eşyalarımı toplamaya başladım geldiğimde taksiyi bekledim gelsi ve evi tarif edip eve geldim koltuğa uzandım ve telefpnum bak aya başladım vs mesah geldi jungkookdan telefon numaramı nerden buldu

Jungkook
Y/n¿

Efm

Jk
Bu tripler ne¿

Y/n
Hahah tripmi benim normal halim bu..

Jk
Hmm iyiymiş neyse bb

Bb

Bu konu hakkında düşünmeyip gidip bavulumu yerleştırdım

Duş alıp uyudum

Yarın woo jin'i görcektim yeee

Sabah

Uyanıp klasik işelrimi yapıp üstümü giyindim

Mİdeme kadar olan kotu giyip gittim..

Okula erken gelmiştim çünkğ woo jin gel otururuz demişti.

Okula gittim ona doğru koşup sarıldım o da bana sıkıca sarılıyordu ahhh çok güzell

Ayrıldık ve bizi izleyen jungkook u gördük o da erlçken gelirdi onu sallamadım ve woo jinle ilgilenmeye başladım. Zil çaldı ve ben woo jinden ayrıldım ühüüü sınıfa giderken jungkook u ve yapışık sevgilisini gördüm kız aban dönüp

Sj:okul için fazla abartılı giyimiyormusun¿

Y/n:hmm hayır hem kıskanıyorum demiyorsunda (onun taklidini yaparak söyledim)

Sj:hıhıhı neyse gel biz gidelim kooky

Onları sallamadan jungkooka omuz atarak geçtim.

Sınıfa geçip yerime oturdum derslerde gayet aktiftim. Zil çaldı ven woo jinle dışarı çıktım ve sevgilisiyle kavga eden jk gördüm gül ekten karnım ağrıyordu o da bana bakıp sırıtmıştı bunu sevgilisi görünce ona tokat atıp gitti bunun üzerğne daha çok güldüm..

Woo jinde gülerek sakinleşmemi söyledi.. O sıra yanımjza jk gelmişti yanağındaki 4 parmak iziyle gülmemek için zor tutuyordum.

Wj:ben plotonik aşıkları baş başa bırakayım

Y/n:neeee!!!gel buraya

Jk kolumdan çekip oturttu

Jk:cidden salağım

Y/n:bunu farkettin ya helal olsun

Jk:o gün o kıza odayı vermeseydin vıcık vıcık
Özlettin kendini

Y/n:nasıl yanı¿

Jk:atarlı biri yok sna vuran biri yok sıkıcıydı

Y/n:dmcxkkvkxnc

Jk:hs buarada erkekler seni baya kesiyor kıskanmadım erkekler sonuçta dikkay et