Part 1

109 6 0
                                    

A nevem Melissza,Melissza Black, igen Sirius a nagybáttyám, apa testvére.

Még csak most töltöttem a tizenegyet,pontosabban múlt héten.
Eddig nem igen voltak barátaim,ugyanis rendes suliba nem jártam - varázslóként - így kábé csak a szüleim ismerősi köre volt, ami nagyrészt felnöttekből ált úgyhogy nálam jóval idősebbekkel nöttem fel. Egy korombeli barátom volt csak, Mike,aki a szomszéd faluban lakott, ezért vele sem találkoztam túl sokat.
De jövőre ez valószínűleg máshogy lesz, ugyanis együt fogunk járni a Roxfortba. Tegnap mesélte (levélbe)  hogy neki is megjött a levele.

Na igen, a Roxfort. Elvileg a világ egyik legjobb helye, mindenki ezt mondja. Egy óriási kastély, sok lépcsővel és toronnyal.
Ilyenkor persze mindenki azt mondaná, hogy ez mind szép és jó, de ez egy iskola, és egy iskola hogy lehet a világ legjobb helye?
Hát kérlek szépen úgy, hogy ez egy varázsló iskola.
Ahol nem matekot, nyelevtant meg efféle baromságokat tanítanak, hanem varázsolni, bájitalt keverni.

Engem eddig a szüleim tanítottak, olvasni, számolni, az alapoktól.
De most már ennek vége,megyek a roxfortba. Igaz még nem tudom milyen lesz, de csak jókat mondanak róla.

Tegnap írtam egy levelet Siriusnak, hogy eljön e velem bevásárolni, még nem válaszolt.
Azért szeretnék Siriussal menni mert a szüleim biztos nem engednének meg semmit.
És ha már az ember az Abszolútra téved akkor ott igenis be kell vásárolni, amit anyuékkal nem lehetne megtenni. Mert ők csak a fontos iskolai cuccokat akarnák megvenni.
Igaz a tancuccok egy részét már megkaptam szülinapomra, de még rengeteg dolgot kell megvenni.  Ezek között életem első igazi (!!!) pálcáját, amivel lehet varázsolni (!!)

Saját seprűm még sajnos nem lehet, mivel még csak elsős leszek. De Sirius azt mondta, hogy tizenkettedik szülinapomra talán vesz nekem egyet, nem tudom az a talán mit jelent, de mostanában én is sokat spórolok.
Itthon apa seprűjét szoktam használni, igen régi, de még működik.

Melissza Malfoy Where stories live. Discover now