Her zamanki gibi kulaklığım kulagımda okula doğru yürüyordum. Bügün on birinci sınıfın üçüncü günüydü. Duyduğum kadarıyla bugün sınıfa iki yeni öğrenci gelecekmiş.Kesin ya yavşaktır ya da sürtük diye düşündüm. Zaten sınıfımıza doğru düzgün biri gelse şaşırırdım, tabi Gaten dışında o dokuzuncu sınıfın ikinci döneminde gelmisti ama onunla çok çabuk yakinlasmıştık. Aklımdan bunlari düşunürken okula gelmişim bile kulaklığımi ve telefonumu cebime tıkıştırıp okula girdim. Birden bahçedekiler bana bakti göz devirip yürümeye devam ettim.Buna alışmıştım artiķ.Normalde okulda pek tanınmazdım yanı erkekler tarafından.Küçük bir arkadaş grubum vardi ve genellikle hatta her zaman onlarla takılırdım. Fakat kızlarda durum farklıydı. Çok iyi basketbol oynarim fakat hiçbir zaman tanınmak veya popüler olmak gibi bir arzum olmadı. Zaten arkadaş grubum dısında cokta sosyal olduğum soylenemez. Genellikle hayatim okul ev ve antrenman bazen de bizimkilerin evleri arasinda geciyor. Fakat birgün basketbol antrenmanindayken okulun popüler kizlarindan beni görmüş ve videolarımı çekmiş.Genellikle basketbol oynarken tamamen topa odaklanırım ve başka şeylerle ilgilenmem. Bu yüzden ķızı farketmemişım bende olayi Calebdan duydum zaten.Ondan sonra olay butün kizlara yayildi ve birden butün kizlar bana ilgi duymaya başladi fakat benim hicbirine ilgim yok. Sanırım kızlar o olaydan sonra benim "" çok tatlı ısırılası çillerim ve sadece sırıttığımda veya çok fazla güldüğümde çıkan gamzelerim"" olduğünu farkettiler.Herneyse zaten hiçbiri benim umrumda değil.
Bahçede bizimkileri aradım. Yoklardı,demek ki daha gelmemislerdi. Kiş ayında olduğumuz için hava soğuktu. Bu yüzden sınıfa gitmeye ve bizimkileri orada beklemeye karar verdim. Önce dolabıma gittim dün biyoloji kitabımı dolabımda unutmusum.Ilk ders biyolojiydi onun için kitabımı aldım birde üstüne üştlük biyolojiden ödev vardı. Kahretsinn!Hizlica dolabımı kapattim ve koşar adımlarla sınıfa gittim. Birkaç yer dısında bütün yerler boştu.Ben genellikle satırdan da sütundan da orta siralarda ofururdum. Çünkü ne ineğim ne de ders dinlemeyen bir aptalım! Ama bugün hem ödevimi yapmayı unutmuştum hem de geçen gün dersi dinlememiştim. Bunun için bu ders Bayan Caberg'in gözüne girmem lazımdı onun için ön sırlardan birine çantamı fırlattim ve saate baktim dersin başlamasina on bes dk vardı.
Tam nerde kaldı bizim bu aptallar derken, Noah sınıfa girdi.
Yanima gelip çantasıni benimkinin yanina atarken selamlastik ve yanima oturdu. Bende hemen siraya oturdum ve biyoloji kitabimi açip ödevimi yapmaya başladım.Geçen gün dersi dinlememiştim onun için çok yoktu elimden geldiği kadarini yaptim ve kitabi kapatip tekrardan saate baktim dersin baslamasina tam üç dk vardı. Noaha dönüp bizimkilerin nerde olduğunu sordum. Kafasini telefonundan kaldırip Gatenin okulun karşısındaki kafede tıkındığını birazdan geliceğini ve Calebin de tam 2 buçuk dk önce uyandığıni soyledi. Tam sadie yi- diye söze başlamışken Sadie sinifin kapısında belirdi terlemisti ve nefes nefeseydi belliki okula yetişmek için kaykayla deli gibi hizli gelmişti.Sadie gruptaki tek kizdı ve bizim için özeldi. Ayrıca kız olmasına rağmen en iyi kaykay sürenimiz de oydu.Sadie yavaşca yanımıza doğru ilerledi ve geçip bir arka sıraya oturdu.Arkama döndüm ve konuşmaya başladık. O sıada Gaten geldi ve Sadie nin yanına oturdu. Tam bu sıada zil çaldı.Gelmeyen tek kişi Caleb idi. Belliki geç kalacaktı heme telefonumu çıkardım ve Caleb e mesaj attim.
-Nerdesin aq?
+Okulun çarprazındaki kitapçınin solundaki evin önündeyim yaklasık 4-5 dk ya ordayim . Bye!
#Caleb çevrimdısıTelefonumu kapattım.Inşallah hoca geç gelirde Caleb yine geç kalmaz diye düşünüp içimden dua ederken Noahın sesiyle irkildim.
-Şşt Finn!
+Heh ne var lan slk!
-Ilk ders ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE Fillie
FanficYa biliyorum normalde burada diyolog yazıyordu fakat o aklımda tasarladığım hikayeden vazgeçtim hikayemi farklı devam ettireceğim,yani tamamen doğaçlama olacak. Onun için buraya ne yazacağımı daha bulamadim. Ilerleyen zamanlarda düzenlerim