Bayan Caberg ayağa kalktı ve konuşmaya başladı:
Çocuklar bu sene sınıfınıza iki yeni öğrenci geldi. Daha sonra yeni gelenlere donup ,kendinizi tanıtım lütfen, dedi ve yerine oturdu.
Kız erkek olana baktı ve erkek ona önce sen diye eliyle işaret etti belliki birbirlerini taniyorlardı ve kiz one çıkıp kendini tanıttı.
--Merhaba, ben Millie Bobby Brown kısaca Millie diyebilirsiniz bu şehre yeni taşındık bende bu okula geldim-- dedi ve gülümsedi tanrim kız çok güzel gülüyordu. Sonra erkek olan kendini tanitti.
--Ben Jacob bende buraya yeni taşındım Millie nin yakın arkadaşıyım--
Yakın i özellikle vurgulamıştı, kesin sevgililerdi.Ama sahsen bence o Jacob denilen çocuk Millie yi haketmiyor.
Herneyse Millie geçip Lilia nın, Jacob da Caleb ın yanına oturdu. Caleb a acıdım ama erken gelseydi bunlar olmazdı. Ders boyu Jacob Calebla uğraştı ve Millie ye not göndermeye çalıştı. Cocuga feci şekilde it olmuştum. Umarım bizim çeteye bulaşmaz çünkü o ite ayiricak zamanım yok.DERSTEN SONRA
Ders sonunda bitmisti.Bayan Caberg çıkmadan önce konuştu "Arkadaşlarınıza okulu gezdirmek isteyen varmı, hımm gönüllü yokmu, ozaman bi bakalım Wolfhard sen gezdirmek istermisin?" Of kabak yine benim başıma patladı uyduracak bir yalanda bulamadim ve mecburen kabul ettim."Siz nasil isterseniz Bayan Caberg" "Peki o zaman Wolfhard teneffüste arkadaşlarına okulu gezdir derse sarkıtmamaya çalış ama sarkarsada sorun dğl dersiniz bnmle zaten" dedi ve sınıftan çıktı. Ne derse sarkmasi hocam en kisa zamanda halletmeye çalışıcam. Bizimkilere üzüntülü bir "acıların çoçuğuyum bakışı " attım ve Millie ile Jacob un yanına gittim.
+Merhaba ben Finn, Finn Wolfhard.
Millie=Merhaba Finn bize okulu gezdirmeyi kabul ettiğin için teşekkur ederiz dimi Jacob, dedi ve omzuna vurdu.
Jacob= Ah, evet saol ezik ancak senin gibi bir ezik hemen kanul ederdi böyle bir işi zaten.
Millie tam ağzını açmıstıki "Sorun dğl gelin kantinden başlayalim." dedim ve onlari gezdirmeye başladım.
Of sonunda bitmişti şu bir feneffüs içinde Jacob dan cekmedigim kalmamıştı yanımızda Millie olduğu için birşey yapamadım da ama bu sırada Millie ile kaynaşma fırsatı buldum. Annesi ve babasiyla bizim sokakta yaşiyormuş ve birde küçk kız kardesi varmış ve evet Jacobla sevgililermis.
Hala anlamıyorum bu kadar kibar ve güzel bir kızın Jacob gibi itle ne isı olduğunu umarim kıza iyi davraniyordur.
Dvm edecek...!Merhaba arkadaşlar üzgünüm çok gec bölüm attım ama cidden hiç fikir gelmedi aklıma ama bu kadar yazabildim en azindan sizleri seviyorum ve bu bölümü RavenTheAzarth a ithaf etmek istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE Fillie
FanfictionYa biliyorum normalde burada diyolog yazıyordu fakat o aklımda tasarladığım hikayeden vazgeçtim hikayemi farklı devam ettireceğim,yani tamamen doğaçlama olacak. Onun için buraya ne yazacağımı daha bulamadim. Ilerleyen zamanlarda düzenlerim