BAB 4

13 0 0
                                    

Tgh Hye Hoon berjalan tiba-tiba rasa ade tgn yg pegang bahu Hye Hoon. Bila Hye Hoon pusing....

"Kau nak ape Baekhyun..." Kata Hye Hoon menyampah.

"Saje tgk babygirl aq. I miss you a lot." Kata Baekhyun sambil buat muka gatal.

Hye Hoon baru perasan Exo pon ade sekali. Datang mendekat....

"Korang asal dekat ni... Kau jgn berani nak dtg dekat!!" Kata Hye Hoon.

"Uuuu... Takutnya. Kau dah lah kecik ade hati nak ugut kita- arghhh!!" Kata Sehun.

Tanpa diduga Hye Hoon dah tumbuk 'part sensitive' Sehun.

"Kau jgn main-main ngan aq. Aq x kisah lah kau besar ke, kau tinggi ke ade aq kisah." Kata Hye Hoon berani.

Kai hampir nak tumbuk Hye Hoon tapi terbatas bila ade  tgn menahan.

"Kau x malu ke nak pukul perempuan." Kata lelaki misteri tu.

Hye Hoon x nampak muka dia sbb dia pakai hoodie ngan mask. Lelaki itu memulas tgn Kai lalu menolak Kai. Yang lain ingin memukul lelaki itu. Di situ telah berlaku lah sebuah pergaduhan. Hye Hoon x tau buat ape tengok jelah. X kan nak kacau. Ade hero lak nak selamatkan.

Lepas 3 minit tu diorg dh abis gaduh. Semua ahli Exo jatuh mengerang sakit. Hye Hoon mendekato lelaki itu. Hue Hoon menarik hujung hoddie lelaki itu. Lelaki itu memandang.

"Gumawo. Sbb selamatkn say-" Belum sempat Hye Hoon habis berkata lelaki itu terus lesap.

"Uii. Dh lesap dh. Mcm lipas kudung. Eh tapi dia x kudung kan. Ahh dh lah malas aq nak pikir baik aq balik tido. Kalau Jungkook x tinggalkan aq x de lah jadi mcm ni. Tapi... ade hikmah jugak. Sbb ade org selamatkan aq." Tapi kenapa susuk tubuh tu mcm pernah nampak?" Kata Hye Hoon sambil berjalan.

Korang rasa sape????

mungkinkah ianya JUNGKOOK

ATAU

mungkinkah ianya.....















Nanti kan episod seterusnya....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 25, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My love is pyschoWhere stories live. Discover now