ბობიმ გაიღვიძა თუ არა წინ გაბრაზებული შუგა ედგა. თითქოს მისი მოკვლა უნდოდა.
ბობი- ეჰეჰე...გამარჯობა..?
შუგა- გამარჯობას მოგცეემ შე სასიკვდილეე!
შუგა გაეკიდა ბობის გაბრაზებული და მთელ სახლს დაუარეს სირბილში. შემდეგ შუგამ მაინც დაიჭირა ბობი და ყური აუწია.
შუგა- გუშინ რა დალიე ისეთი, რო სახლს ვეღარ ცნობდი შე საწყალო.
ბობი- ააუ ააუ მეტკინა. გთხოვ ძმაო გამიშვი და ყველაფერს აგიხსნიი. ააუ აუუ.
ბობის წუწუნი შუგას მობეზრდა და ხელი გაუშვა.
შუგა- ახლავე დაშაქრე თორემ არვიცი რასგიზამ.
ბობი- კარგი კარგი. მოკლედ გუშინ კლასელებმა შემომთავაზეს ალკოჰოლი. თავიდან უარს ვეუბნებოდი და არც დავლიე. შემდეგ ჩვეულებრივი წვენი შემომთავაზეს და დავლიე. მაგის მერე აღარაფერი მახსოვს..მაგრამ მართლა! ის შემოთავაზებული ალკოჰოლი არ დამილევია.
შუგა- ესეიგი ისეთი ალკოჰოლი მოგცეს რომელიც წვენს გავდა🤔 აჰ! რათქმაუნდა სოჯი! მოვკლავ მაგ დეგენერატებს!
შუგა გაცოფდა და ბობი ამშვიდებდა.
ბობი- რაიყო დაწყნარდი ასე ძალიან ნუ ნერვიულობ.
შუგა- არ დავუშვებ ვინმემ ჩემ ძმას რამე გაუკეთოს! ხომიცი როგორ მიყვარხარ.
ბობის გაუხარდა და გადაეხვივნენ ერთმანეთს.
ბობი- მე მეგონა გეზიზღებოდი და თავს გაბეზრებდი..და მაგიტომ მეჩხუბებოდი ხშირად..
შუგა- არა დებილო. ეგ სიყვარულით გეთამაშებოდი ხოლმე😂
ბობი- ფუიი ჩემს აზროვნებას რატომ ვერ მივხვდი აქამდე!
ორივემ სიცილი დაიწყეს. შემდეგ წამოდგნენ. ჩაიცვეს და დაბლა ჩავიდნენ.
ბობი- უუ რა სურნელია🙂
შუგა- ვალია~შემწვარი კარტოფილი შუგას მიერ!
ბობი- ხომ იცი კარტოფილი არმიყვარს..მაგრამ მაინც შენი ხათრით გავსინჯავ.
შუგა- აბა არ მოგეწონოს მთელი 1საათი მაგას ვწვავდი. აქეთ რეცეპტის წიგნი მედო, იქეთ ტელევიზორში მერთო როგორ უნდა შემეწვა და პლიუს ტელეფონშიც მერთო.
ბობი უცბათ იატაკზე დაემხო და სიცილით კვდებოდა.
ბობი- რ-რააა-აოოო🤣 აუცი-ილებლად გავს-იინჯავ 🤣
სიცილისგან სლოკინი აუტყდა. შუგამ ცადა წამოყენება მაგრამ თვითონაც სიცილი დაეწყო და ორივე ერთმანეთზე დაემხენ სიცილისგან
შუგა- ხომ მ-ე სულ დასა-ცინი ვარ😂
ძლივს ადგნენ და მაგიდასთან დაჯდნენ.
შუგა- ოუ მეენ მაგარი იყო😂
ბობი- აჰაამ
შუგა- ახლა კიი დროა გავსინჯოთ შუგას უმშვენიერესი, უგემრიელესი და უსაოც-
ბობი- აუ გამასინჯე რა თუ მასინჯებ მშია.
შუგა- კარგი ბოდიში.
ბობიმ გასინჯა კარტოფილი და ისეთი სახე მიიღო თითქოს ამ ქვეყნად ყველაზე საოცარი რაღაც გასინჯა.
ბობი- ვსიოო ჩემი საყვარელი საჭმელია დღეიდან!!
შუგას ცრემლები წამოუვიდა
შუგა- მართლა~?😢
ბობი- FOR GOD DAMN SURE!
შუგა- იესს💪🏼
ორივემ შეჭამეს და შემდეთ ტელევიზორი ჩართეს. ტელევიზორში გამოძიებაზე იყო საუბარი თვითმკვლელობაზე. ინტერვიუს ართმევდნენ გამომძიებელ კიმ თეჰიონს.
ბობი- ჟურნალისტობა მაგარია!
შუგა-გამომძიებლობა მაგარია!
შემდეგ ორივეს ერთი აზრი მოუვიდათ და ერთმანეთს დებილი სახით შეხედეს.
10წუთის შემდეგ...
ბობი *ჟურნალისტი*- მოკლედ გამარჯობა ყველას! ჩვენ ვართ ბობიერი 300 საათზე. დღეს ჩვენ ინტერვიუს ჩამოვართმევთ გამოშტერებულ გამომძიებელს,მინ იუნგის!
შუგა *გამომძიებელი* - ხომ გითხარი მთლიანი სახელი არა თქ- უი აჰაჰა😅 გამარჯობათ ჟურნალისტო!
ბობი *ჟურნალისტი*-ჩვენ ინფორმაცია მოგვაწოდეს, რომ აქ იყო თვითმკვლელობა თუ მკვლელობა თუ რაღაც მსგავსი.
შუგა *გამომძიებელი*- დიახ დიახ სწორად გაგიგიათ! აქ იყო მკვლელობა მაგრამ არავინ იცის რა მოხდა ჯერჯერობით.
ბობი *ჟურნალისტი*- შეიძლება მოვიდა იგულავა და წავიდა?
შუგა *გამომძიებელი*- არაა გამორიცხული..🤔
აიპრიხა თავისი მიკრული შავი ულვაშები და ჩამოუვარდა.
ბობი *ჟურნალისტი*- ოო ღმერთო გადაიღეთ გადაიღეთ! ეს გამომძიებელი მატყუარაა!! მან წვერი გააყალბაა.
ორივე დაემხნენ დაბლა და კვდებოდნენ სიცილით.
შუგა- კარგი ახლა მოდი გამოვიცვალოთ თორემ დამცხა.
ბობი-კარგი მეც დამცხა😂
ავიდნენ მაღლა გამოიცვალეს და ჩამოვიდნენ.
შუგა- გინდა სადმე გავისეირნოთ და რამე აღმოვაჩინოთ?
ბობი- კარგი აზრიაა მოდი😎
შუგა- მოდი წავიდეთ.......................აი აქ. ამბობენ რომ სადღაც იქ, კლდეში პორტალია და შეუძლია შენი მომავალი და წარსული განახოს. გაწყობს იქ ?
ბობი- ძააალიან მაგარია მოდიი😎
შუგა- კარგი მაშინ მოდი ჯერ ჩავალაგოთ საჭირო ნივთები.
ნივთები რაც სახლში იპოვეს ჩაალაგეს შემდეგ მანქანაში ჩადნენ. ჯიპიესი ჩართეს და წავიდნენ. გზაში Twenty øne piløts-chlorine-ს უსმენდნენ და თან მღეროდნენ. რომ მიაღწიეს სანაპირომდე, ნავი დაიქირავეს და კუნძულზე წავიდნენ. რომ მივიდნენ თვალებს არ უჯერებდნენ რაც დაინახეს. სილამაზით და უცნაურობით სავსე კუნძული..უკვე მათ თვალწინ იყო, სურათებში რომ უყურებდნენ. ბევრად ლამაზი და მანათობელი იყო სინამდვილეში.
მენავე- ბრთხილათ იყავით ბიჭებო. არ დაიკარგოთ. ხვალ მოგაკითხავთ ისევ ამ ადგილეს ისევ 2ზე, კარგით?
ბიჭები- კარგით!
მენავე წავიდა და ბიჭები მარტო დარჩნენ კუნძულზე..
შუგა- ძალიან საინტერესოა!არა ბობი?
ბობი- უმაგრესი!
შუგა- წამოდი შევიდეთ დავათვალიეროთ ბუნება.
ბობი- კარგი წავედით😁
ორივე შევიდნენ კუნძულის ბუნებაში..და შიგნით უფრო სილამაზე დახვდათ.მაღალი კლდეები,უსასრულო ზღვის ხედი,მწვანე ხეები თავისი უიშვიათესი ნაყოფით და უამრავი სხვა.
შუგა- ომოო~ რა სილამაზეა!
ბობი- აი მგონი ის კლდე არის პორტალი რომ აქვსო.
შუგა- წამოდი ვნახოთ.
ბევრი იარეს, ეძებეს და როგორც იქნა მიადგნენ საჭირო კლდეს, რასაც ეძებდნენ.
შუგა- როგორც იქნააააააააააააააა
კუნძულზე-როგორც იქნაააააააააა
ქალაქში-როგოეც იქნააააა
დედამიწაზე-როგორც იქნაა
გალაქტიკაში,უცხოპლანეტელებთან- როგოეც იქნაააააა
უცხოპლანეტელები-ეს რა ყივის?
მეორე უცხოპლანეტელი- მგონი ბავშვი გააჩინა ვიღაცამ.
ბობი- რაიყო მთელმა გალაქტიკამ გაიგო შენი ძმა ბიჭოო😂
შუგა- *ტირის სიხარულისგან რომ აღარ მოუწევთ კიდევ წვალება*.
ბობი- იმედია გახსოვს...რომ უკან იგივე გზა უნდა...გავიაროთ?..
შუგა🤤..ააააააააააარრაააააააააა
კუნძულზე-აააააარაააააააააა
დედამიწაზე-აააააარააააა
გალაქტიკაში-ააააარააააა
უცხვოპლანეტელები- ვიზიარებთ 😔 *აბა ვინ მიხვდებით ხუმრობას😂*
შუგამ ბავშვივით ტირილი დაიწყო რომ ისევ იგივე გზა უნდა გაევლოთ. მაგრამ წამოდგა და თქვა.
შუგა- არაუშავს დავიკლებ მაინცო😂
ბობიმ და შუგამ წრე დაურტყეს კლდეს.
შუგა-ეე მგონი არანაირი პორტალი აქ არარი რა მოგვატყუეს..ჯობია ამ ზღვის ხედით დავტკბეთ ხვალამდე.
ბობი-შ-შუგა..შეხე-დე პორტალი..
შუგა შემოტრიალდა და დაინახა დიდი, ლამაზი პორტალი.
შუგა-ხო მაგარია..მოიცა..ვაიმეე პორტალი ვიპოვეთ აეეე😱
ბობი- უი ისე ხომ..ბავშვებო ბოდიშით გუშინ ფიკი უნდა დამედო,მაგრამ არ მეცალა და დღეს შემოგთავაზებთ! და პარასკევსაც.
შუგა- ეს დებილია, თუ მე მეჩვენება რამე?
შუგა- ვის ელაპარაკები ბიჭო? მთვრალი ხარ კიდევ კაცოო. ახლა რაღამ დაგათრო შენი იღლიის სუნმა?😂
ბობი- მაცადე რა ოო😂 წამოდი წამოდი შევიდეთ ერთი რისი გამკეთებელი პორტალია ეგერ რო აგდია მარტო წლებია უკვე😂
YOU ARE READING
დაკარგული სხვა სამყაროში
Adventureფიკი ბიჭების თავგადასავალზე მოგვითხრობს. შუგას, რომელსაც ქვაზე მაგარი და ყველაფერზე ამოუხსნელი გული აქვს. მას ყავს ძმა, სახელად ბობი. ბობი გახსნილი, მხიარული და თბილი გულის პატრონი ბიჭია. შუგას არაფერი აინტერესებს ემ ქვეყანასთან დაკავშირებით, რადგან...