Terima kasih semua... im_bad_girl_06.Mungkin kau kawan terakhir aku.Kalau kau tak nak kawan aku lepas ni tak pe...tapi mungkin untuk tahun depan...aku bukan lagi macam ni.
Banyak sangat dah yang jadi tahun ni.Terima Kasih Ikram,Irfan,Adib.
Sebab kawan ngan Rab...aku tengok Rab asyik sedih je bila ade korang dia okey.Aku cuma nak tengok orang gembira,gelak,senyum..
Aku?
Tak yah lah...aku tak bukan tak nak tapi..aku penat bila gembira tapi akhir nye......
My friend..
Kalau kita dah tak kawan nanti jaga diri kau.Jangan tau nak pentingkan orang lain je gembira.Hati kau tu..fia pun nak tengok taman bunga....
Pasal aku jangan risau..sebenarnye aku boleh je jaga diri cuma depan korang aku mengada sikit..Yelahkan waktu kekecik dulu 'dia' yg selalu buat aku manja..tapi bukan sekarang.
Irfan lak..
Kalau kau baca ni..jaga au kawan aku.Aku tau aku ni teruk kan? Hahaha sampai kan Rab yang jaga aku bukan aku jaga dia...haha.And lagi satu kau anggap je lah Rab tu adik kau...kalau tak nak adik GF pun blh...hehe
Adib..
Hmmm tak banyak ulasan nak tulis..but sorry kalau aku nyusahkan kau sebab kena jaga Rab gak..dia tu macam mayat hidup kalau tak derk kawan..hahaha..Bye..
Ikram...
Huhh..yang ni lagi malas nak tulis.Tapi maaf lah Ikram...sebab aku dah tersuka kau..aku pun tak tau cam mana aku boleh suka kau..tapi bukan sekarang.Sekarang aku tak suka kau.Kalau kau suka Rab..luah kan je.Dia baik au..kau tengok je macam garang tapi tak sebenarnye.Huhhh...(cuba untuk senyum)
Aku hargai sangat persahabatan kita untuk setahun ni...aku tak tau kenapa aku tulis semua ni macam lepas ni kita tak jumpa dah kan?..hahaha relax..aku pun pelik gak ni..k lah bye korang...jaga diri.
27.11.19
YOU ARE READING
DIARY AKU
General FictionBila sepesang mata aku tak jumpa tempat nak luahkan.. Inilah... Pak Cik Oren..sudi mendengar..😂😂 Aku bukanyr ape..kadang kadang tu kan..aku jadi stress gak bila masalah timbul ! tapi bak kata 'kucing' aku...yang berbunyi.. "Sejadah dah Allah(tuhan...