Bevezetés

20 1 0
                                    

Sziasztok itt Black! Elindult a Project 0.1 nevezetű sztorim egy rövid bevezetővel kezdeném.
Először is a történet valószínűleg sok időt fog elvenni tőlem(tervek szerint) ezért előre is elnézéseteket kérem a ritkán kikerülő fejezetekért!
A történet eleinte két szemszögből indul aminek a miértjét hamarosan megtudhatjátok.
Ez nem a megszokott szerelmes történet lesz, lesz benne akció,dráma és szerelem nem egyenlő arányokba! Elég régóta szeretném elkezdi ezt a sztorit jelenleg is 1 hete csak ez jár a fejembe. Néhány vázlat már megvan a gépemen egy mappába. Szeretnék nektek egy picit a sztoriról mesélni, hogy igazából hogy is jött létre ez az ötlet. Lényegében egyszerűen kipattant a fejemből ez, hogy kéne kezdeni valamit azzal a régi ötletemmel hogy vagy teljesen két szemszögből mutatok be egy történetet vagy csak az elején lesz két szemszögű a történet. Mint mondtam több mint 1 hete tervezem a sztorit összesen 2000+ szót írtam már le World fájlokba míg a végén meglett. A történet a távoli jövőben fog játszódni amikor az emberiség már nem külön országokba hanem egy hatalmas országként lesz megtalálható.  A történetnek igazából két főszereplője lesz viszonylag sok mellék szereplővel, több fura/ismeretlen szó lesz megtalálható amik jelentését a történet mesélés közbe fogtok megtudni szóval legyetek résen ;). Sokatok fejében feljöhetett az a kérdés hogy miért is írom én ezeket a "Baromságokat" le? Őszintén gondoltam a történet előtt kicsit beindítom a fantáziátokat :D. 

Íme egy idézet a könyvből:

~Mi egy azon faj vagyunk, csupán a nézeteink különböznek.~

Kevesebb mint egy hét múlva indul a sztori! Remélem sokan várjátok!

Project0.1Where stories live. Discover now