Elő történet.

20 1 0
                                    

Medox naplója.


2819.07.12.     Orvosok kimutatták, hogy nem csak sima emberek élnek ezen a bolygón. Több száz ezer embernél is kimutatható volt a génmódosulás ezért létrehoztak ezeknek az embereknek egy karantén területet a régi Kína területén amit 24 órás katonai védelemmel őriznek. Egy árva lélek sem léphette át a határt.

2819.08.23        Előléptetésben részesültem a mai napon. Tábornoki rendfokozatot kaptam ezzel együtt egy teljes ezred került a vezetésem alá. 

2819.08.25         Az örömünk nem tarthatott sokáig mivel kivezényeltek minket a karantén déli határára. Mindegyikünk retteg, bele értve engem is, a határ azon részéről elrettentő hírek érkeznek amelyek különböző zavargásokról és tűzharcokról számolnak be.

2819.09.21         Már lassan egy hónapja küszködünk az ellátmányban kevés de tűzharcokban gazdag határon, már több száz emberem vesztettem el ezért egyre nagyobb bennem a felelősség és a bűntudat érzete, egyre többször gyötörnek rémálmok.

2819.09.29         Tegnap éjjel rémalmaimtól forgolódva halk léptekre lettem figyelmes, késemet magamhoz ragadva lassan elhúztam a sátor ajtaját majd egy kuporgó alakot vettem észre a szemben lévő ellátmányi sátor ajtajánál. Csodálkozó tekintettel néztem az előttem pár méterre lévő alakot majd egy fuvallat megmutatta hogy a hosszú lila haj tulajdonosa egy lány. Amikor egymás szemébe néztünk megpillantottam azt a gyönyörű kék szempárt amiből áradt a félelem. Majd ő egy röpke pillanat alatt eltűnt és már csak az őrök hangos kiáltására lettem figyelmes. 

2820.01.02         Szüleimtől távol töltött ünnepek voltak a legrosszabb napjaim legalább is ezt hittem a mai napig....
                                 
                                
                                 

Project0.1Où les histoires vivent. Découvrez maintenant