Τι ακριβώς νιώθω για εκείνον;
Είναι έρωτας;
Ένας απλός ενθουσιασμός;
Η μήπως κάτι παραπάνω;Αυτή τη στιγμή κανω ένα break στο γραφείο μου αφότου έχω ολοκληρώσει την αλληλογραφία.
Ακούγοντας το Criminal της Britney Spears.
Σιγοτραγουδω τους στίχους του ενώ πίνω άλλη μια γουλιά από τον καφέ μου.
Κάθε φορά που το ακούω νιώθω μια μικρή ταύτιση με τους στίχους.He is not a criminal, right?
Αλλά θα μπορούσε..
Νομίζει ότι είναι από εκείνα τα "καλά παιδιά" που οι γκόμενες βάζουν σε friendzone ενώ κολλάνε με αυτούς που τις φέρονται άσχημα,τα λεγόμενα "bad boys",αλλά ας είμαστε ξεκάθαροι,η αλήθεια είναι πολύ διαφορετική από την δική μου οπτική.
Από μικρή ήμουν το ίδιο διαφορετική με εκείνον,δεν περίμενα έναν πρίγκιπα πάνω σε ένα λευκό άλογο για να με σώσει,αλλά για κάποιον "παθιασμένο τρελό" που για τον έρωτα θα έφτανε στα άκρα,για εμένα θα έφτανε στα άκρα.
Πάντα ήθελα κάποιον λίγο "τρελό" σαν εκείνον,ξέρω μέχρι που μπορεί να φτάσει για να με κρατήσει,κι αυτό μου αρκεί.
Φοβάμαι τα όρια του,ξέρω ότι μπορεί να φτάσει στα άκρα κι αυτό με τρελαίνει.
Είναι το ναρκωτικό μου.Είναι ο ίδιος ρομαντικός άντρας όπου κρατάει το χέρι μου στις βόλτες και με έχει στην αγκαλιά του όταν κοιμάμαι,και ο ίδιος όπου μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τον ποιο διεστραμμένο άνθρωπο.
Ποιος είναι ο Mr. Grey είπαμε?
Τον ξέρω πολύ καλά και λατρεύω και τις δύο όψεις του,κι αυτό που ξέρω στα σίγουρα είναι ότι και οι δυο μας είμαστε αρκετά ακραίοι.
Άραγε,τι είμαστε ικανοί να κάνουμε μαζί;
Τα πάντα ίσως;
Θα έπρεπε να φοβάμαι,but I'm not.
Είναι πολύ νωρίς ακόμη,θέλω τόσο πολύ να του το πω..αλλά ξέρω ότι πρέπει να περιμένω λίγο ακόμα.
Μέχρι τότε απλά τον κοιτάω βαθιά μες τα μάτια κι εύχομαι να το καταλαβαίνει.
Part 1
End
YOU ARE READING
Ride Or Die
Short Story"Νάντια σε παρακαλω μην μου το κάνεις αυτο, πονάω με καταλαβαίνεις;" "Ω,έχουν και ποτά στο πάρτι,τι έξυπνοι που είναι.." "Είσαι μεθυσμένη;" "Not of your damn fucking Business" "Θα μπορούσες να μου μιλάς λίγο καλύτερα,αλλά ενταξει σε καταλαβαίνω " "Χ...