Ben Rose bu da başımdaki salak Jisoo.
Benim ikizim mağlesef ki ama birbirimize hiç benzemiyoruz.Js:Kalk lann
Rs:Kalkıyom lann
Js:Hızlı ol süprizim var
Rs:Geçen seferki gibi eski sevgilime makyaj malzemelerimi göndermedim dimi salakkk
Js:Hassiktir gerizekalı bu sefer unutulmayacak bir süpriz resmen öyle güzel birşey
Rs:Yeminle matematik sınavnda soru kolay gelince bu işte var bir bokluk dediğim gibisin Jisoo hayırlısı amma var bu işte bir bokluk
Js:Yok lan hayırsız kalk
Rs:Tamam kalkıyomArayan Lisa'ydı. Kendisi kankam olur.
❤Lisa❤ arıyor...
Rs:Alo efendim Lalisa
Ls:Rose öğrenmedinmi süprizi
Rs:Ne süprizi aq süpriz süpriz söyleyin şunu
Ls:Ben söyleyemem Jisoo söyliyicek
Rs:Gene ne bok çeviriyosunuz
Ls:Ya bu sefer iyi ama geçen seferki gibi değil merak etme
Rs:Geçen seferi hatırlatmayınn
Ls:Hadi sana Jisoo söylüyecek öptümm ponçiğim bye!
Rs:Bye!Telefonu kapatmıştık. Bunların ne çevirdiğini ögrenmek için kahvaltıya indim. Annem sofrayı çok güzel bir şekilde hazırlamıştı. Herşey vardı.
Anne:Kızımsana bir süprizimiz var
Js:Evettt
Anne:Sizi İtalya'ya gönderiyoruz
Baba:Evet Rosie yaz tatilini orada geçireceksiniz
Js:Tüm yaz İtalya'da kalıcazz mükemmel ötesi birşey
Rs:VuhuuuJisoo ile beraber ellerimizi çırpmıştık.
Js:Şu anda saat sabah 9 ama uçak öğlen birde yanii 13.00 da kalkacak.
Rs:Tamam Jisoo o zaman yemeğimizi yedikten sonra hemen gidip hazırlanalım.
Js:Tamam RosieHızlıca yemeğimizi yedik ve masadan ayrıldık. Yukarıda valizlerimizi hazırlıyorduk. Bende Jisoo'nun kırmızı rujunu çaldım. Salak anlamdı bile...
Allah'ım bir valiz hazırlamışız 3 aylık tatile değilde 5 yıllık tatile gider gibi 6 tane valiz boyumuzdan daha büyük. Bizi muhtemelen takside almazdı.
Js:Lisalarda gelecek ve yanında Taylanddan gelen bir kuzeni ile beraber
Rs:Tamam Jisoo
Js:Rosie orada başımıza nleer gelir düşünebiliyormusun kocaman bir yaz
Belki hayatımız değişebilir aşık olabiliriz haytımız değişebilir
Rs:Yok canım öyle şeyler başımıza gelmez Jisoo o kadarda korkamyalım
Js:Ahh peki Rosie ama orada çok fazla gezicezz her gece sabah akşam yazın tadnı olduğundan daha faxla çıkarıcaz beyaz peynir gibi gidiyoruz halimize baksana
Rs:Ahh kedinlikle Jisoo beyaz 4 tane küp peynirikimizde gülmeye başladık. Sonra da hazıralnmaya başladık. Ben Jisoo'nun saçnı maşalıyordum. O da makyaj malzemelerimizi çikartıyordu. Aslında bazen kavga etsekte Jisoo'yu çooooooook seviyordum. O benim için çok kıymetliydi çünkü kardeşimdi canımdı.
Gerçektende mükemmel görünüyordu. Omuzlarını geçen siyah saçları bana maşalnınca daha güzel gözüküyordu. Elbisesi ise siyah omuzları açık mini düz bir elbiseydi ona kîrmızı parlak bir ruj sürmüştük.
Sıra bana gelmişti benim ise saçlarımı Jisoo yapıyordu ve saçlarımı dalgalı bir şekilde açık bırakmaya karar verdik. Üstüme ise mavi bir tulum giymiştim yazlık ve rahattı rengi tam mavi değilde deniz mavisiydi ve üstünde de ten rengi pembe çiçekler vardı.
Hava alanna gidebilmek için taksi bekliyorduk. Zaten Lisalar başka bir yerden geleceklerdi bu yüzden bizde ayrı gelmeyi tercih ettik. Gerçekten Jisoo evden o deri ceketi giymekle çok iyi yaptı kız kardeşime tüm erkekler bakmaya başladı aslında herzaman öyleydi o gerçekten çok güzeldi. Tanrı onu özenerek yaratmış resmen...
Taksiye binmiştik ve havalimanına gelmiştik.Geldiğimzde Lisaları bulduk ve kucakladık birbirimizin yanaklarından öptük.
Ls:Bu Jennie kuzenim
Js:Memnun oldum Jennie
Rs:Bende Jennie
Jn:Kızlar bu yaz içib heyecanlımısınız
Rs:Yok ya normal bir uaz olur en fazla
Ls:Ben baya Jennie
Js:BendeRs:Uçağıb kalkış saati gelmek üzere unnielerr!
Ls:Ahh evet unnie!Jennie oldukça güzel bir kızdı. Saçları omzunu geçmekteydi ve saçında gri küçük bir kaynak vardı. O da Jisoo gibi siyah saçlıydı. Kendisi siyah bir şort giymiş ve üstüne de bir bluz giymiş. Bluzu beyaz ve uzundu bence gerçektende yakışmıştı.
Lisa ya gelecek olursak o da saçlarının uçlarını açık bir maviye boyatmış saçları ise sarı böyle ama beyaz gibi öyle söyliyeyim. Üstüne ise Dizlerine kadar gelen bir elbise giymiş bu elbise de yeşil ve üstünde anime karakterler var tam Lili nin tarzı yakışmış.
Onlarda bizim gibi valizlerini sonuna kadar doldurmuşlar.
Uçağa binmiştik. Ben ve Jisoo yan yana oturuyorduk karşımızda Jennie ve Lisa ikilisi oturmaktaydı. Ben yanımda kitap okuyan Jisoo'yu görmekteydim. Canım sıkılmıştı ve bu yüzden uyumaya karar vermiştim. En iyisi buydu.
Kızlar başımdaydı.
Js:Rosie kalk İtalya'ya geldik.
Jn:Hadi unnie
Ls:Unnie kalk İtalya'dayız.
Rs:Tamam kızlar kalkıyorumm.İnmiştik. Uçaktan burada güneş batmak üzereydi. Valizlerimizi aldık ve kiaraladığımız eve doğru yol aldık. Kiraladığmız ev odalık dairelrdi tatili daha ucuza getirmiş olacaktık bu sayede bence mantıklı bir çözümdü. Zaten iki oda kiaralmıştık. Birinde ben ve Jisoo diğerinde ise Lisa ve Jennie kalacaktı. Ev arkadaşlarımız da vardı muhtemelen zaten böyle bir yerde olması gerekir diye düşünüyorduk acacba nasıl birileriydiler?
Evin kapışına gelmiştik oldukça büyüktü 2 katlı bir evdi. Bence dışı da güzeldi en sevdîgım renk olan mavi renk vardı evin duvarlarnda...
Kapıyı ben çalmıştım. Ban akapîyı beyaz tenli kahverengi saçlı bir çocuk açmıştı.
Sg:Merhaba kimsiniz
Rs:Biz yeni kiracılarız ev sahibiniz size mutlaka bahsetmiştir.
Sg:Ahh tabi ki buyrun hanımefendi
Rs:Teşekkürler!Onlar da bizim gibi koreliydiler.Evde kendi dilimizi konuşabileceğimiz ve onların da bizi anlayabileceği insanların olması çok güzel bir şey.
Yukarıya çıkmıştık tam yatıyordukki Jisoo çantamdan rujunu buldu boku yedik dedim içimden.
Js:Rosie rujumun sende ne işi var söyle
Rs:Ne olucak rujunu almıştm
Js:Ya sen manyakmısın niye alıyosunJisoo ya dayanamayıp sa baş birbirime girmiştik. Öyle çok ses çıkarıyorduk ki sanarsın pitbullar dövüşüyo herkes odaya geldi.
Rm:N oluyo kızlar ne bu gürültü
Js:Rujumu çaldı
Rs:İstesem verirmiydin acabaBirden gene saç baş girdik. Bizi Jennie ve Lisa ayırdı.
Rm:Millet ruj için kavga ediyo biz bulaşık kavgası yapıyoruz dimi hyung
J-h:Aynn la biz daha degişiğiz
Sg:Gece gece yapmıyoz aq biz
Rs:Dalgamı geçiyosunuz siz yaJennie ve Lisa kıkırdıyordu.
Js:Bu cadaloz benim rujumu çaldı bu iş bursda bitemezzz
Rs:Seni manyak istesem vermezdinnnGene kavga etmeye başladık. Bana kapıyı açan çocuk beni kucağına aldı ve bahçeye çıkardı.
Rs:Delimisin çocuk sen
Sg:Biraz öyleyimdir
Rs:İnkarda etmiyo
Sg:İnkar etmem tabi kendimi biliyorum
Rs:Tamam her neyse
Sg:Ben Min Yoongi ama evde Suga derler
Rs:Merhaba Suga bende Park Chae Young genelde bana da Roseanne,Rosie ve ya kısaca Rose demeyi tercih ederler.
Sg:Bende memnun oldum
Rs:Ahh tamam
Sg:Ev ile ilgili sorun olur diye numaram 00*****
Rs:Tamam Suga benimki de 00***** beni de telefonuna kaydedet
Sg:Tamamdır Rosie
Rs:İşte bu
Sg:Hadi üşürsün içeri geçelim
Rs:Peki seninde uykun gelmişdir.
Sg:Tamam RosieDedik ve yukar çıktım Jisoo dan özür diledim
Js:Ya Rose özür dilerim
Rs:Canım benim ya ben senden özûr dilerim asıl birtanemmDedik ve sarıldık. Beraber birbirimize bağlı bir şekilde yattık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bangtanpink
RomanceHikayede ki çiftlerimiz * V ve Jennie * Suga ve Rose * Jimin ve Jisoo * Lisa ve J- Hope R.M. ' a vemiyorum ona oppacıyım ondan , Jungkook ve Jin'e bir şeyler ayarlıyıcam iyi okumalar 50 bölüm net gelecek arkadaşlar..