2-)Bardaki minik öpücük

55 5 0
                                    

Sabah olmuştu. Jennie ve Lisa başımızdalardı.

Jn:Hadi unnie kalk
Ls:Unnie hadi yemek yememiz lazım
Rs:Tamam geliyoruz Jisoo Jisoo kalkk
Js:Ne var
Rs:Hadi yemek yiyicez kalk Jisoo

Kahvaltıya öyle inmiştik. Biz gelince gülüşmeler koptu. Bende yerime oturdum yanımda da Jisoo ve Suga vardı. Gözlerimi açmadığımdan ne yediğimi göremiyordum. Kalkarken Suga'nın ensesine yanlışlıkla yapıştırdım. Çocuğun canı acımıştır ya off...

Benim beraberimde Jisoo'da kalktı. Beraber yukarıya çıktık.

Js:Bara gidelimmi Rose?
Rs:Olur Jennie ve Lisa'ya da söyliyelim
Js:Tamam
Rs:Oleyy

Jennie ve Lisa,yukarı geldilerve onlarada bara gideceğimizi söylediğimizde mutlu oldular.

Suga'da bara gideceğimizi duyunca yanımıza geldi.

Sg:Bara m gidiyorsunuz?
Rs:Evet
Sg:Ben ve J-hope'da gelebilirmiyiz?
Rs:Tabi ki de gelebilirsiniz hem bize öğretmiş olursunuz barı da
Sg:seve seve Rosie

Birbirimize gülmüştük.
Bugün kızlarla beraber şehir meydanında neler olup bityiğini öğrenmek için gidecektik. Burann nasıl bir yer olduğunu bilmiyorduk.

Jisoo bugün kot bir elbise giymişti. Bende onun saçını maşalamıştım. Kırmızı bir ruj sürmuştüm mükemel görünmekteydi.

Bana sıra gelince ben ise kot açık mavi bir pantalon üstüne beyaz üzerinde sarı bir zambak çiçeği olan t-short ümü giymiştim. Saçlarımı at kuyruğu yapıp pembe parlak bir ruj sürdüm.

Jennie ise siyah dedi dar bir tayt ve üstüne kırmızı bir kırmızı bir krop ve deri siyah bir ceket giymişti parlak kırmızı bir ruj sürdü. Bence o mükemmel ötesi gözüküyordu.

Lisa ya gelecek olursak sarı mini bir elbise giymişti ve elbiseninde yırtmaç bölümünde ise siyah bir kumaş vardı. O da saçlarını maşaladı. Kırmızı mat bir ruj sürdü.

Çıkmak için hazırdık. Hep beraber evden çıktık. Sokağa çıktık ve şehir meydanına kadar yol aldık sokağın ortasında yakışıklı koreli ressam bir bizim yaşlarımızda bir çocuk gördük. Jisoo hemen çocuğa yürüdü.

Js:Kurs vermeyi düşündünüzmü
Jm:Ne alaka bayan
Js:Hmm ben resimden hoşlanıyorum bana üç ay kurs verir misiniz
Jm:Pekala bayan zaten biz bu sanata yeni kişiler eklemek için varız.
Js:Ah teşekkür ederim
Jm: telefon numaram 00***** kurs almak için *******sokak ****no *****apartmanına  salı günü gelin bu arda ismim Jimin
Js:Ahh bende Jisoo memnun oldum

Diyerek el sıkıştılar. Çocuktan uzaklaştığımızda hemen Jisoo ya saçma salak şeyler söyleme yarışına girdik.

Ls:Ooo bize enişte geliyomuu hı Jisoo
Js:Hmm evet ressam hemde
Rs:Size ne oluyo lan enişte benim
Jn:Unnie düğünde ne takalım çeyrek,tam,gram hangisinden
Ls:Kuzen biz çeyrek takalım çok düğün var daha
Js:Sakın diyorum kızlar gram takmayın ayıp lann gram takılırmı unnienize
Rs:Benden bilezik bekleme
Js:Senden beklentim elma filan neyse artık

Hep beraber güldük ve eve gitmeye karar verdik sonuçta akşam bata gidecektik hazırlanmamız gerekir.
Eve doğru yol aldık bizim kızlarla beraber... 

Eve gelmiştik. Hemen yukarı çıkıp hazırlanmaya başladık  ben oradan oraya koşuyordum kızlara yetişemiyordum. Jisoo bir yandan saç spreyi istiyordu Jennie bir yandan anlık istiyordu Lisa bir yandan fırça istiyordu. Gerçekten yorulmuştuk ama baya güzel görünüyorduk.

Lisa beyaz bir mini etek giymiş ve üstüne ise tüm renkler olan bir t-short  ve penn mat bir ruj sürüp saçlarını düzleştirmişti.

Jisoo ise mavi bir mini elbise giymişti. Beline de beyaz bir kemer bağlamıştı altına da file bir çorap  giymişti o da güzel görünüyordu. Saçlarını ise dalgalı modeli yapmıştı.

BangtanpinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin