Yine okulun arka tarafına doğru koşuyodum. Bambam da beni yakalamaya çalışıyordu. Çok yorulmuştum artık ama yine de tüm gücümle koşuyodum."Hadi ama Lisa! biraz yavaş koş bak sadece konuşucaz!"
hı hı kesin öyle olurdu! hala tüm gücümle koşuyodum ama bileğimde hissettiğim ellerle bu son buldu. Bileğimden tutup beni kendine döndürdü
"Lisa, yapma böyle. Üzülüyorum"
"BU BENİ İLGİLENDİRMEZ! yeter artık bambam!"
"lisa sadece bir kere deniyelim! lütfen!"
"bambam hayır dedim!"
kolumu sertçe kendime çekip okulun önüne doğru koşmaya başladım. Direk kaldırıma atladım. Şansıma buraya doğru taxi geliyodu.
" LİSA! BEKLE!"
Taxi'yi durdurup direk bindim ve adresi verdim. şoför sürmeye başladı.Bir dakika ben size kendimi tanıtmadım değil mi?
Ben Kim Lalisa.18 yaşındayım. lise son öğrencisiyim. iki tane abim var biri Taehyung biri de Yoongi.bir tane de kuzenim var adı Jisoo onlar şu an kore de çünkü onların lise'si kore ye çıktı. annem ve babam iki yıl önce trafik kazasında öldü.bambam'le aslında küçüklükten beri arkadaştık ama lise bir de bana aşık olduğunu söyleyip her gün okul çıkışı buna benzer şeyler yapmaya başladı ben de bir kaç gün önce uçak bileti aldım. Bavulum hazır. Jisoo unniem ve oppalarımla aynı evde kalıcam ve onların okuluna gidicem. anlayıcağınız her şey hazır. Uçağımın kalkmasına 3 saat vardı ama ben 2 saat sonra taxi'ye binip gidicektim 1 saate de orda olurdum sanırım. Taxi arabayı durdurunca geldiğimizi anladım, parayı verdim ve arabadan çıktım. Burda ki evim dublexti ama kore de kalıcağım ev üç katlı bir villaydı. Eve girdim bavulumu aldım bi koltuğa oturdum ve beklemeye başladım.
(°~°)
Havalimanına varmıştım ve şuan uçaktaydım, kendi yerimi bulup oturdum ve telefonumu çıkartıp bizim abilerim ve jisoo unniemle olan grubumuza yazmaya başladım
Yoongi hazretleri ve onun köleleri
lisa: Han nehrine vardınız değil mi?bakın sizi beklemem taxiyle eve giderim kalırsınız sap gibi😌💅
uzaylı: 5 dk ye ordayız kız
uykucu: ne yalan söylüyon mal?! on beş dakikya anca orda oluruz
chickensoo: gerizekalılar on dakikaya ordayız navigasyon diye bir şey var.
lisa: adam haklı gençler dağılın
uzaylı: neyse ne. Birazdan ordayız işte aaa amma uzattınız.
lisa: herneyse benim kapatmam lazım uçak kalkıyo bb
uzaylı: bb
chickensoo: bb
uykucu: bb
telefonu kapattım ve başımı cama yaslıyıp uykuya daldım
(°~°)
Birinin beni omzumdan dürtmesiyle uyandım ve beni dürten kişiye baktım. bu hostesti
"hanımefendi kore ye vardık artık inmeniz lazım."
" peki. teşekkür ederim."
"rica ederim"
uçaktan indim ve bi taxi çevirip han nehrine gitmesini söyledim. taxi varınca parayı ödeyip indim. Şu an çok heyecanlıydım yıllar sonra yeniden abilerimi ve jisoo unniemi görücektim. Hızlıca yürümeye başladım. bir kaç dakika sonra bankta oturan o üç kişiyi gördüm. yine her zaman ki gibi kavga ediyolardı. klasik. Bağırarak koşmaya başladım.
" BEN GELDİMMMMMMMMM"
Hepsi aynı anda ayağa kalktılar ve beni görür görmez yanıma koşmaya başladılar. Ben onların üstüne atlayınca yere düştük ve en altta da yoongi oppa kaldı.
"seni çok özledimmmmmmmmmmmmm"
"ben deeeeeeeeeeeeeeeeee"
" suyum çıktııığğğ"
"biz burda hasret gideriyoruz senin dediğin şeye bak!"
üstlerinden kalktım ve küsmüş gibi yaptım.
"tamam tamam küsme hemen hadi barışalım"
diyip sarıldı. ben de dayanamayıp ona sarıldım sonra diğerleri de bize sarıldı.
sonra ayrıldık ve yoongi'nin arabasına binip eve gitmeye başladık.
(°~°)
eve gelmiştik. Doğrusunu söylemek gerekirse eve bayılmışım! Ev üç katlı bir villayı ve havuzu vardı.
Eve girdik, üçümüzün de odası üçüncü kattaydı. bana odamı gösterdiler ve odama çıktım.
Odamdaki herşey pembe, mor ve beyazdı. Bu renkleri cidden çok seviyordum!
Bavulumda ki tüm eşyaları odama yerleştirdim. abilerim ve jisoo unnie ile biraz vakit geçirip uykum geldiği için odama çıktım ve yattım. acaba beni korede neler bekliyodu
(°~°)
[düzenlendi]
HELLO.
Bölüm nasıldı?
Tekrar söyliyim hafta da bir bölüm gelicek. Ama gelmeyedebilir.
Diğer kitaplarıma bakmayı unutmayın.
Kendinize iyi bakın💖💜💖