ARKADAŞLAR ŞARKIYLA BERABER OKUYUN LÜTFEN
————————————Kendim Anlatıyorum Şuan
Birinin Dilinden Anlatmak Baya Kasınç
İrem arabayı sürmek üzere koltuğa geçer ve Sevır da bebekle beraber dikkatlice arabaya yerleşir.Sevır bebeği hiç tatlı bulmadı çünkü bebek ağlayıp durdu. Ve galiba altına yapmıştı.
Bebeğin konuşabildiğini umarak soru sormaya başladı "Adın ne amk"
Bebek tatlı bi şekilde "Yaşin" diyince Sevır kendini tutamadı ve bebeğe agucuk bugucuk yapmaya başladı.
İremin bebekle dikkati o kadar dağıldı ki araba sürdüğünü unuttu ve Yasin'i sevmeye başladı.
İrem ve Sevır arabada olduklarını tamamen unuttular ve Küçük Yasin'i yavru köpek gibi sevmeye başladılar.
Arabanın önüne Ejderha Zeyd geldi ve arabayı kuyruğuyla durdurdu. "BEYLER SERİ ÇIKIN SERİ ÇIKIIIIN" diye bağırdı EZ (ejderha zeydin kısaltması) .
Sevır ve İremin dikkati o kadar dağılmıştı ki EZ'i duymadılar bile. Yasin çok tatlı olduğu için ağlamaya başladılar.
EZ arabanın içine bir gözünü soktu ve Yasin'i görünce o da dayanamadı. Yasin'i "narince" ısırmaya başladı AMA BİR EJDERHA OLDUĞU İÇİN YASİN İÇ KANAMA GEÇİRDİ ÖLDÜ EZ GG RİP NİGGA!
Şaka arkadaşlar böyle bişi olmadı. EZ arabanın içine gözünü soktu ve Yasin ona da çok tatlı geldi. Bu yüzden EZ, İrem ve kucağında Kawaii Yasin'i tutan Sevır ağlamaya başladılar.
Köle Arhan gıdıkladığının (siz anladınız 😎) sesini her yerden tanırdı. Bu yüzden ejderhanın ağlamasını duyunca hemen aga power ile yanına ışınlandı.
"Neye ağlıyon reis" diye sordu Arhan EZ'e.
"Bebek çok tatlı amk" diye cevap verdi EZ.
"Lütfen koyma" diyerek ejderhadan biraz uzaklaştı Arhan.
Ejderha gülme krizine girdi ve gülünce ağzından ateş çıkarttı. Çıkan ateşle beraber arabanın arkası yanmaya başladı.
Sevır stresten kucağındaki bebeği fırlattı ve İremle beraber arabadan çıktılar.
Köle Arhan aga power sayesinde arabaya ışınlanıp bebeği alıp tekrar dışarı çıktı. EZ, Arhana ödül olarak kendini gıdıklatma hakkı verdi.
Bunun üzerine Arhan EZ'i gıdıklamaya başladı. Küçük Yasin'in psikolojisi bozulmasın diye İrem bebeği kucağına aldı ve sevırla beraber eve yürüdüler.
1-2 saat sonra...
"Ne gündü ama..." diye söylendi Yasin ve kıkırdamaya başladı.Yasinin tatlı kıkırdamasına karşılık herkes Yasin'i sevmeye başladı. EZ kafesinden kükreyerek "AWWWW" dedi.
Tüm ev "sakinleri" Yasin'le oynarken Kerem (kapı zili) çaldı.
"Keremkeremkeremkerem....keremkeremkeremkerem....keremkeremkeremkerem....keremkeremkeremkerem...."
Köle Arhan koşup kapıyı açtı.
"Özür dilerim Barış, Oğuz ve Ömer Bey. Keremimiz pek sesli değil de" diye özürünü diledi Arhan.
Bunun üzerine sinirlenen Oğuz kaşlarını çatarak "YETER ULAN, EJDERHA ZEYD'İ GIDIKLIYODUM DEMİYOSUN DA, KEREMİN SESİ ARIZALI DİYOSUN! BEN YER MİYİM BUNLARI YARRAK" diye kükredi.
Barış kocasının bu sert tavrına karşılık kocasını yalamaya başladı. Bunu görüp azan diğer kocaları Ömer, Barış'ı yalama işine koyuldu.
Üç koca birbirlerini salonun ortasında yalarlarken Sevır ve İrem Yasin'i seviyorlardı.
"Her zamanki babalarımız işte, yine salonda grup yapıyorlar" diye aynanda söylendi lezbiyen çift.
Köle Arhan EZ'i gıdıklıyordu ve Godzilla Özgür çok önemli bir görev peşindeydi. Çok, çok önemli...
Bu sırada Godzilla Özgür şöyleydi:
———————————
SİZCE GODZİLLA ÖZGÜRÜN ÇOK ÖNEMLİ GÖREVİ NE?MMMHMMMMMM BRUHHH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasinin Maceraları
HumorYasin yeni ailesini bulmak için çaresizce bekler. Oysaki başına gelecekleri bilmiyordur.