Omg +69

96 5 3
                                    

Yine Yazar Dilinden Anlatiom
Aynı şeyler bir 1-2 saat sürdü.

(bir saniye şuan odama yürüyorum çünkü ev baya soğuk sweatimi giycem)

(Tamam giydim devam edelim)

Sonunda üçlü grup babalar yoruldu ve kızları olan İrem ve Sevırı öpmeye gittiler.

İrem babalarına kocaman sarıldı. Sevır ise yüzünü buruşturarak uzaklaştı "Amk salonun ortasında sex yaptınız hiçbirinize dokunmam" dedi.

Tecavüzcü Barış kızının üstüne atladı ama sonra gay olduğunu fark etti ve geri çekildi.

Daha sonra ödül olarak oğuzhana bi sakso verdi.
ŞAKA ŞAKA YOK ÖYLE BİŞİ TAMAM DEVAM EDİOM LALGALCŞAÇHLSLV

Daha sonra 3 baba abdest almak üzere tuvalete gitti (gay gruptan sonra abdest almayı unutan da ne biliyim)

Yasin hünharca ağlıyordu çünkü kimse boklu götünü temizlememişti. Ejderha Zeyd bok kokusunu aga powerlarıyla aldı ve kafesini kırarak jet hızıyla bebeğin bezini değişti.

Köle Arhan EZ'i görünce azdı ve EZ'i hünharca gıdıklamaya başladı.

Minik Yasin bu görüntüye dayanamadı ve ağlamaya başladı.

Derken Kerem çaldı.

Keremkeremkeremkerem....keremkeremkeremkerem....keremkeremkeremkerem....

İrem kapıya koştu ve karşısındaki Godzilla Özgüre selam verdi.

"Merh-" sözünü bitirecekti ki Godzilla Özgür İremi duvara itti ve kükreyerek Ömer'in tesbihini çaldı. Daha sonra tekrar kükreyerek kapıyı yerinden çıkardı ve evden çıktı.

Bu duruma kimse anlam veremedi ve Sevır cevap olarak osurdu.

1-2 saat sonra abdestlerini alan agalar, salona geri döndü

"Aga ben namaza i hate pussy xD" dedi Ömer ve namaz eşyaları çantasını alarak üst kata misafir odasına çıktı.

Tesbihini bulamayan Ömer odada çığlık atarak kafasını hızlıca döndürmeye başladı.

Bu sırada Godzilla Özgür, camdan içeri Ömer'in tesbihini fırlattı.

Ömer sakinleşince tekrar etrafa baktı ve tesbihini gördü. Çok mutlu oldu ve "pipim kocaman, pipim kocaman..." diyerek gülümsedi.

Namazını bitiren Ömer, tesbih çekmeye başlamıştı.

Daha sonra bir şey fark etti....

TESBİHİNİN İKİ TAŞI KAYIPTI 😱😱😱

Pipili Ömer çok sinirlendi. Sinirden kafası patladı ve öldü.
ŞAKA AKGWLGÖAÖCĞSÖHWÖVL

Pipili Ömer çok sinirlendi. Godzillanın böyle bi pezevenklik yapacağını hiç düşünmemişti.

İntikamını almak için aga powerlarıyla camdan atladı ve Godzilla Özgürü gıdıklamak amacıyla yola koyuldu...







The journey has just began 😎

————————————
MHMHMHMHHMHM 31 ÇEKEN ÖMER HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYOSUNUZ 🤬

SİZCE GODZİLLAYA CEZASINI VERMELİ Mİ 😱😨😰🥵

BARIŞ VE OĞUZ ÖMERİN GODZİLLAYI GIDIKLAMASINA İZİN VERİCEK Mİ?

SİZCE BİR SONRAKİ BÖLÜM HANGİ YENİ KARAKTERİMİZ GELİCEK 🧐🤨🤔

B-BURGER KING BRUH-H 🤪😋

Yasinin MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin