Sorun ne?

63 3 0
                                    

Edward bebeği alır ve susturmaya başlar ve bende yerdeki bıçağı alıp yerrine koyarım.

angel:evet tatlım neden o bıçağı aldın sen bakalım ha hadi söyle tatlım.

Edward:angel şuunu bir susturuyum ondan sonra konuş istersen!

Angel:ööf tamam sen sustur o zaman.ben bahçeye çıkıyorum ormana doğru uzuuuuuuun bir yürüyüş yapıcam.

Edward:Hey dur bunu benim başıma bırakma!!

Angel:Çıktım bileeee.

angel ormana doğru yürüyüş yapmaya başlar.ve birşeye takılıp düşer 

Angel:Buda ne böyle off dizim çok acıyor.

ormandan bir ses gelir.ve angel birden ürkek bir şekilde geri geri yürüdü.ama aslında çıkan şey bir sincaptı.

Angel:oh tanrıya şükür bende bir Geyik veya aslan gibi bişey çıkacak sanmıştım.

Angel yavaş yavaş ormanda ilerlemeye devam eder.ama o ayağının acısı yüzünden bir köşeye oturur.

Angel:off o şeyde neydi yaa gidip bi bakıyım en iyisi.

angela baktığına hiçbirşey göremez halbuki düştüğündeki kan izi oradaydı ayağı kanamıştı.

Angel:aaaa burada değilmiydi eminim kan izide orda o zaman ben bir şeye hmm ne olabilirki hayvana galiba ya sincak gibi bişeydi gaaliba tüğlüydü.

Sonra o ormanda dinlendikten sonra eve doğru gider ve şöyle der;

Angel:aa orada saatiği unuttum dizimi yıkarken orada taşın üstünde unutmuş olmalıyım.

Angel hemen gidip saatini alır ve gelirken bir kız ona  şöyle der Sorun ne?                                                                                                                                                                                                                                                        

                                        Not:galeride videodaki ormanda çıkan ses ve sorun ne diyen kız vardır.                    

Ormandaki KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin