5':)

7.6K 379 130
                                    

Taehyung öyle diyince Gguk heyecanlanmıştı.İlk defa sosyal medyadan tanıştığı biri ile buluşuyordu.Taehyung da ise durumlar farklıydı,hemen buluşmak için can atıyor zamanın geçmesini bekliyordu.(kendi aralarında saati,günü ayarladılar.)Buluşmalarına 1:30 saat vardı ve ikiside yüz yüze görüşmek için çok aceleciydi.Busan'da buluşucaklardı,Taehyung için biraz sıkıntı olmuştu,çünkü ünlü biriydi korumalarla gitmek zorundandaydı.

Buluşmalarına 30dk kalmıştı,ikiside evde dört dönüyor buluşmanın nasıl geçiceğini düşünüyorlardı. Gguk daha fazla durmadı ve son kalan makyaj dokunuşlarınıda yaptıktan sonra evden çıktı.Buluşacakları yere 15dk da otobüs ile gidebilirdi.Otobüs durağına yürümeye başladı,beklerken sıkıldığı için biraz telefonla ilgilendi,en sevdiği oyun, barbie giydirme oynadı.
Taehyung ise arabasıyla gideceği için sıkıntı etmiyordu 20 dk kala çıkacaktı,trafik yoksa 10dk ya oraya giderdi.Öyle düşünüyordu kendisi.Gguk otobüse binmişti ve her zamanki gibi herkes ona iğrenircesine bakıyordu sebebi çok saçmaydı,kız gibi giyiniyor diye ondan iğrenmelerine gerek yoktu? O kimseye bir şey yapmamıştı veya bana bakmayın diye bağırmamıştı.Yapmak istiyordu.Onlara öyle bağırıp onları susturmak,ona öyle bakmamalarını sağlamak istiyordu.Ama sadece istiyordu.Yapamıyordu,onlara onları söyleyecek cesareti kendinde bulamıyordu.En sonunda otobüsten indiğinde derin bir nefes aldı.Biraz sonra,en sevdiği aktör aynı zamanda oppasıyla yüz yüze konuşucaktı.

Gguk,Taehyung'u bekliyordu.Erken gelmişti,bekleyememişti.

Taehyung ise yoldaydı 2dk ya oradaydı,çok heyecanlanmıştı.(korumaları etrafta dolaşıyor peşinde değiller.)
İlk defa birinden etkilenmişti,evet bu onun için ilkti.Sonunda Taehyung da kafenin önünde durunca yutkundu,boğazında yumru gibi bir şey vardı,yutkunsada geçmiyordu.Daha fazla beklemedi ve içeri girdi,girdiği an kalbi erir gibi oldu.Çünkü köşede oturmuş kataloğa değişik mimiklerle bakan miniğini görmüştü.Hafifçe gülümsedi,çok tatlı duruyordu miniği.Dayanamadı ve karşısındaki koltuğa oturdu.

Gguk?

Ha?ah şey hoş geldin oppaaaa~

Hoşbuldum miniğim nasılsın?

İyiyim oppa sen?

Bende iyiyim güzelim.

Oppa bir şeyler içelim miğğ~

Tabiki miniğim ne istersin?

Gguk elini çenesine koyup düşünür gibi yaptı ve;

Uhm oppa çilekli bir içecek var tadı çok güzel ama adını bilmiyorum.

Taehyung gülümsemişti çok tatlıydı,haddinden fazla tatlıydı.

Peki bebeğim kataloğa bak hangisini istiyorsan söyle bakalım.

Peki babacığım.

Taehyung'u sıcak basmıştı,ilk defa onun ağzından babacığım kelimesini canlı canlı duyuyordu.

Aa babacığım bu bu bunu istiyorum pembiş pembiş!

Tamam bebeğim söylüyorum.

Taehyung siparişleri vermişti,ama bir eksik vardı onlar sarılmamıştı?

Söyleyemiyordu da bekli çekiniyordur diye.
En sonunda Gguk demişti;

Babacığım bana sarılmayacak mısın?
Taehyung bu sefer en güzel gülümsemesini sundu ve yerinden kalktığı gibi Gguk'u kendine çekip sarıldı.İkiside mutluydu,mutlu olmamaları için bir engelde yoktu?
En sonunda ayrıldıklarında Gguk dayanamamış ve söylemişti.

Babacığımmm çok güzel kokuyorsun.

Senin kadar olmasada,teşekkür ederim bebeğim.

Aww babacığım içeceklerimiz geldi.

Taehyung ayrılmak istemiyordu,bir daha sarılıp hiç bırakmamak istiyordu.En sonunda istemeden de olsa ayrıldı ve yerine geçti.Normal şeylerden konuşmaya başladılar.Gündelik hayatlarında ne yaptıklarını vb. şeyleri.Nerdeyse bütün şeylerini öğrenmiştiler birbirlerinin bu,onlar için paha biçilemez bir şeydi.Eh onlar konuşurken tabiki akşam olmuştu.Taehyung Gguk'u eve bırakmak için ısrar etmişti.Tabiki amacı evini öğrenmek değildi saçmalamayın.En sonunda eve geldiklerinde ikiside birbirine bakmıştılar.Yol boyu konuşmamışlardı.Taehyung en sonunda;
Görüşürüz bebeğim tekrarlayalım dediğinde, küçüğü karşılık olarak kafasını salladı ve kıkırdadı.
Gguk tam inerken yine bindi ve hiç beklemeden Taehyung'un yanağından bir öpücük çaldı.Taehyung hala şoktayken Gguk,inerek evine koşmuştu.Taehyung en sonunda şoktan çıkıp kahkaha attı.Küçüğü utanmıştı ve çok tatlıydı.En sonunda yüzünden silemediği gülümsemeyle yola koyuldu evinin yolunu tuttu.

Düz yazı yazmakta pek iyi değilim,hatam varsa affedin neyse çok konuştum,kendinize iyi bakın Taekook ile kalın🖤.

Ve oy verirseniz çok güzel olur.

[Baby]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin