Arkadaşlar okunmalar o kadar az ki...
Saat gece 3 yazar ne yapıyorsun sen?
Neyse geçelim bölüme
Dırırım geçiş efekti*Gguk bardan çıkalı çok olmuştu,hatta eve gelip üstünü bile değişmişti.Şu an sadece taetae'sini bekliyordu,eve geldiğinde birazda olsa aklı başına gelmişti ve hyunguna yazdıklarını düşünmüştü.Onları kafası çok güzelken yazmıştı ama hepsini ayrı bir içtenlik ile yazmıştı.Biliyordu daha gelmesine çok vardı ama yapamıyordu işte en sevdiği kişi geliyordu sonuçta,dayanabilirdi!
Tae'de işler çok karışmıştı.Jeongguk ona öyle diyince kalbi teklemişti bir an çünkü tanrı aşkına o çok tatlıydı ve Tae dayanamıyordu işte! Gguk ona öyle yazdıktan sonra hemen yanına gitmek istemişti,Gguk ile arasındaki ilişki çok farklıydı.Tae bir arkadaşından mesaj gelince heyecanlanan veya sevinen biri değil,ama konu jeongguk olunca mutlu oluyor herkese gülümsemek istiyordu.Belkide hoşlanıyordur Gguk'tan veya daha fazlası?Tae iki saatin sonunda Busan'a giriş yapmıştı.(arkadaşlar tamamen salladım belki daha fazladır.) mutluydu,sonuçta küçük bebeğini görücekti.
Gguk ayakta zor duruyordu.Normalde bu saate kadar ölse kalamazdı ama işte hyungiesi geliyordu dayanabilirdi değil mi?
Aradan bir yarım saat sonra Gguk'un kapısı çalmıştı.
Koşarak kapıya gitmişti biraz dengesi bozuk gidiyordu ama sıkıntı değildi. Kapının deliğinden baktığında üst komşusu Jennie olduğunu görmüştü.
Hayal kırıklığına uğramış bir şekilde neden bu saatte geldiğini düşünüyordu.Jennie ile araları iyiydi ve Jennie'yi severdi Gguk.
Daha fazla bekletmeden kapıyı açtı ve gülümseyen Jennie'yi gördü.Ne kadar gülümsesede zorlukla olduğu çok belliydi.En sonunda Jennie konuşmuştu.
-Gguk gece gece rahatsızlık verdiğim için çok özür dilerim ama hastaneye gitmem gerek acilen acaba köpeğime bakabilir misin?
Gguk düşündü bugünün mahvolmasını istemiyordu ama Jennie acil demişti ve yalan söylecek biri değildi o.
-Ah tabiki Jennie bakarım,ama neden hastaneye gidiyorsun?
Demişti.Jennie ise annesinin rahatsızlandığını,bütün ailenin orda olduğunu tek kendisinin orda olmadığını söylemişti.
Bunun üzerine Gguk anlayışla karşılamış köpeği içeri alarak annesinin iyileşmesini umut etmişti.
Gguk içeri geçtikten 15 dakika sonra kapı tekrar çalmıştı,bu sefer sakin bir şekilde gitmişti kapıya doğru.Delikten baktığında taetae'sini görmesiyle kalbi hızlanmış göğsünden çıkacak duruma gelmişti.(adresi nerden biliyor demeyin biliyor çünkü slwşlfiwşd) Kendini sakinleştirip yavaşça kapıyı açmıştı.
Gguk yaşadığı anı tarif edemezdi.Karşısında Kim afet Taehyung vardı ve nefes almak bile zor geliyordu küçüğe.
Taehyung ise gülümseyerek Gguk'a bakıyordu.altına giydiği açık mavi tonlarında şort,üstünde ki toz pembe renginde ki salaş tişört ile çok güzeldi.
En sonunda Tae şoktan çıkıp küçüğü kendisine çekip sıkıca sarılmıştı,Gguk hâlâ tepki vermemişti Tae bir şey olduğunu düşünüp tam geri çekilecekken,Küçük olan kollarını boynuna dolamış büyüğüne uzanamadığı için parmak ucuna çıkmıştı.Yine yetmemişti en sonunda biraz kendini havaya kaldırıp büyüğün kucağına çıkmıştı.
Tae şaşırsada sonradan gülümseyerek hafifçe döndürmüştü bedenlerini.Sarılma işi bittikten sonra Gguk taetae'sinin yanağına bir öpücük kondurmuştu.Tae bu yaptığı ile heyecanlanıp çok hızlı gittiklerini düşünmüştü.Oysa Gguk diğer hyunglarına da aynı şeyleri yapar hatta onlardan öpücük kazanırdı.Gguk ne kadar vakit geçirmek istese de uykusu ağır basmıştı ve büyüğünün elini tuttuğu gibi odaya getirmişti.Tae ilk odayı incelemiş bir kaç tane kendi fotoğraflarını görünce gülümsemişti.En sonunda Gguk misafir için olan pijama takımını büyüğüne vermiş ve odadan çıkıp kapıda beklemeye başlamıştı,Tae küçüğü bekletmemek için hemen giyinmiş ve Gguk'u çağırmıştı.Gguk gülümseyerek odaya girmiş kendi takımlarını aldıktan sonda hyungiesine bakmıştı.Tae ise o an ona bakarak gülümsemesini düşünmekle meşguldü.Gguk daldığını anlayıp kıkırdayarak hyungiesine dışarı çıkması gerektiğini söylemişti.İkiside giyindikten sonra Gguk Tae'ye;
-Hyungie sen burda yat ben misafir odasına gideceğim bir şey olursa yanıma gel. Diyerek odadan çıkmaya yeltenmişti,ta ki kolundan tutulup yatağa götürülene kadar...Hikaye bok gibi neden okuyorsunuz bilmiyorum ama teşekkürler❤️