Za súmraku, keď už slnko zmizlo za obzorom, po ulici kráčala vysoká tmavovlasá žena. Vytiahnuc spod kabáta prútik vošla do jedného z vysokých domov. Bolo odomknuté, vo vnútri sa ozýval iba detský plač. Žena rýchlo zamierila do izby, z ktorej plač vychádzal. Bola celkom vzadu v dome. Vzala do náručia malé dvojročné dievčatko s uslzenou tváričkou.
,,Už som tu, bude dobre," nežne sa mu prihovárala. Prešla niekoľkými ďalšími izbami aj s dieťaťom v náručí aby sa uistila, či je jej domnienka správna. Najradšej by bola, keby sa mýlila, no nebolo tomu tak. V jednej z izieb ležal jej mŕtvy brat a jeho mŕtva manželka. Žena rýchlo opustila miestnosť a zanedlho aj dom. Pohľad naň jej spôsoboval len bolesť.
Dievčatko sa v jej náručí pomaly utíšilo.
,,Poď Lisa, pôjdeme domov," tesnejšie si ju žena privinula a odmiestnila sa.Zobudila som sa celkom spotená, akoby som práve prebehla tridsať kilometrov. Tento sen sa mi pravidelne opakoval už mnoho rokov a nikdy ma nedesil o nič menej ako po prvý raz. Tie výjavy z neho boli také živé, že som ani trochu neverila, že by niečo takéto bolo iba výplodom mojej fantázie ako tvrdili ostatní.
Kedysi som o tomto sne dosť často hovorila, pretože som mu veľmi nerozumela, lenže keď mi všetci iba hovorili, že to pominie, prestala som s tým a zabudlo sa na to.
Znovu som si ľahla a dúfala som, že nočné mory sa už nevrátia. Mať čo i len jednu bol príšerný zážitok, ale keď ich bolo viac, bolo to ešte horšie. Raz sa mi trikrát za jedinú noc sníval tento príšerný sen. Ďalšiu noc som robila všetko preto aby som nezaspala a nemusela mu znovu čeliť.
Zavrela som oči a začala som fantazírovať. Niekedy to pomohlo, keď som sa sústredila na príjemné myšlienky, inokedy zas nie. Dúfala som, že aj táto noc bude jednou z tých šťastných.
Hi! Lisa trpí nočnými morami, no najmä touto jednou, o ktorej si myslí, že si ju iba nevymyslela. Čo si o tom myslíte vy?
Soph
YOU ARE READING
Ravenclaw girl ✔️
FanfictionLisa Delingová nastupuje do tretieho ročníka na Rokforte a neteší sa o nič menej ako predošlé dva. Napriek tomu má byť všetko čoskoro celkom inak. Lisa začína pochybovať, či skutočne patrí do Chrabromilu a jej priateľmi sú naozaj tí, o ktorých si t...