,,Vážne neviete, čo sa mi to stalo?" pýtala som sa madam Pomfreyovej už asi po tretí raz.
,,Naozaj neviem. Žiaden elixír čo som ti dala nezabral. Ešte by si mohla použiť elixír na zmenenie očí, potom by si ich mala znovu zelené," odvetila madam Pomfreyová a ja som sa zamyslela. Mať späť svoje zelené oči, zas by bolo všetko normálne. Ale ani tieto modré neboli zlé a oči si predsa nikto veľmi nevšíma.
,,Nie, to netreba. Naučím sa žiť s týmito," usmiala som sa na madam Pomfreyovú a vyšla z nemocničného krídla.,,Tak čo?" spýtal sa ma v klubovni Chin.
,,Nedajú sa zmeniť nazad," pokrčila som nedbalo plecami.
,,Nezdá sa, že by ti to vadilo," poznamenal Chin.
,,Oči si aj tak nikto veľmi nevšíma, prežijem aj s modrými," mávla som rukou a vytiahla knihu. Chin len pokrčil plecami a odišiel si robiť úlohy.Na druhý deň som ako obyčajne po raňajkách mierila na vyučovanie, ale zastavila ma Helena, duch bystrohlavskej veže.
,,Dobré ráno, Lisa," prihovorila sa mi.
,,Dobré. Ako sa máš?" spýtala som sa veselo. Dnes som mala mimoriadne dobrú náladu.
,,Ako mŕtva," pokrčila Helena plecami a hľadela mi do tváre. ,,A čo ty?"
,,Ide to," usmiala som sa, ale už trochu neisto, pretože Helena si podrobne prezerala moju tvár už hodnú chvíľu. Napokon sa iba usmiala a rozlúčila sa so mnou.
Helenino čudné správanie som hodila za hlavu a dlho som si naň nespomenula.,,Nevieš kde mám ten pergamen?" pýtala som sa China večer keď sme robili v klubovni úlohy.
,,Nie, neviem. Možno si ho založila do nejakej knihy."
,,Ale tam nie je, prezrela som všetky. Ešte pred chvíľou som ho držala v rukách," znova som sa prehrabávala v ostatných pergamenoch a knihách.
,,Je na zemi," začula som zrazu nad sebou dievčenský hlas. Zdvihla som hlavu a upriamila som svoj pohľad na Chinovu sestru Cho.
Potom som sa pozrela na zem a naozaj! Môj stratený pergamen tam bol.
,,Vďaka," usmiala som sa na Cho a ona mi úsmev opätovala.
,,Rado sa stalo. Chin, toto dnes ráno prišlo sovou poštou, mal by si si to prečítať," podala Cho nejaký list Chinovi.
Ja som už však dávno bola pohrúžená do mojej nedokončenej úlohy.Hello! Konečne na scénu nastúpila aj Cho Changová. Čo na to hovoríte?
Soph
YOU ARE READING
Ravenclaw girl ✔️
FanfictionLisa Delingová nastupuje do tretieho ročníka na Rokforte a neteší sa o nič menej ako predošlé dva. Napriek tomu má byť všetko čoskoro celkom inak. Lisa začína pochybovať, či skutočne patrí do Chrabromilu a jej priateľmi sú naozaj tí, o ktorých si t...