Тази глава няма да има въпроси, но ще ви разкажа малко повечко за това какво ми е хрумнало в главата, относно идеята ми тук.
Един човек, може да се определи по всякакви различни начини, и различни характеристики :
Лош или добър
Умен или глупав
Слаб или силен
Вършител или мислител
Културен или некултуренИ още много, много характеристики, които няма да изброявам поради мистериозна причина.( Мързи ме просто, но да продължаваме :DDD)
Самия проект има за цел, както прочетохте в резюмето, да ви постави в ситуация, която да решите как да действате, за да има някакъв успех.
Това е цялата философия.
А, и да спомена - негативни коментари ще се изтриват, а потребителите ще бъдат блокирани и докладвани! ( #обесихейтърачалендж)
И само един съвет от мен - напрягайте се относно въпросите нормално, дошли сте все пак да се забавлявате и да утолявате интереса ви, но не чак толкова весело, че няма да можете да вземете ситуацията насериозно.
Баланс пичаги, баланс.
Адиос, мучачос!
English
This chapter will have no questions, but I will tell you a little more about what came to my mind about my idea here.One person can be defined in all different ways and different characteristics:
Bad or good
Smart or stupid
Weak or strong
A doer or a thinker
Cultural or non-culturalAnd many, many more features that I won't list for a mysterious reasons. (It just makes me sick, but let's continue. :DDD)
The project itself is intended, as you read in the summary, to put you in a situation to decide how to act in order to have some success.
That's the whole philosophy.
Oh, and to mention - negative comments will be deleted and users will be blocked and reported!
And just one piece of advice from me - get your questions straight, you came to have fun and quench your interest, but not so much fun, bc you won't be able to take the situation seriously.
Balance my dears, balance.
Adios, muchachos!
YOU ARE READING
who r YOU?
RandomЗадава ли ли сте си следните въпроси: - "Кой съм аз?" -" На какво съм способен?" - "Как се справям в трудни ситуации?" и т.н.? Е, тогава това е вашата книга. Този проект има за цел да узнаете себе си, чрез въпроси и ситуации, които въображението ще...