Ситуация 1

37 6 14
                                    


Както знаете наближава Нова Година ( и ново десетилетие хд).

Родителите или попечителите ви, искат да излезнат с приятели след 24:00, за да отидат на бар, на ресторант, да се съберат в някоя къща или др.

Канят ви с тях да отидете, но вие не искате защото сте твърде изморени, и не ви се седи с възрастни хора, които не общуват вашият език ( говорят например за хора, които изобщо не познавате, говорят за ретро колите, Бай Тошово време и други глупости.)

Оставате сами в апартамента или къщата ви, и решавате да си пуснете телевизия за да не ви доскучае. Не поглеждате телефона защото не искате да отговаряте на милионите съобщения :
"ЧНГ! ПОЖЕЛАВАМ ТИ ЗДРАВЕ, ЩАСТИЕ, КЪСМЕТ ПРЕЗ НОВАТА 2020!" или пък някоя банална  онлайн картичка с мече, или пък числото 2020 в златно с фойерверки. Мило, че са ви го изпратили, но банално.

Гледате в телевизора нещо, но и вие самите не знаете какво. Зрението ви е заето, мозъкът не приема информацията, а си мисли как ще започнете новата година.
И тъкмо когато си мислите за нещата, ръка хваща брадичката ви, а друга ръка поставя нож върху гръкляна. Стреснати сте, чудите се няколко секунди какво става, и след това виждате че вратата е била отворена, вазите ( ако имате де) са на земята, а човекът ви казва  нещо в ухото:

- Сега, леко и спокойно. Без резки движения или ще вкусиш кръв. Заведи ме сега при скъпоценните ви неща, преди да потроша всичко каквото намеря.

Не знаете какво да направите, нямате опит в бой, хватки и други такива неща. Точно сега осъзнавате, че бойните филми са голямо клише. Няма как да направите 2 крачки, 1 салто, да започнете да налагате човека, и след това да забиете ножа в окото му, само за 2, 3 минути.

Ставате от стола или дивана и застивате на място...

КАКВО ПРАВИТЕ СЕГА?

(Ако искате коментирайте, за да мога да ви помогна да видите какъв характер сте)

ЖОКЕР:  Крадецът е мъж на двайсетина години, с леко оформено тяло, висок 1,80. Целият е в черно облекло, a на врата му има  поддало се колие с ръката на Хамса:

Сега си развихрете  въображението си и нека видим как ще останете живи в ситуацията!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Сега си развихрете  въображението си и нека видим как ще останете живи в ситуацията!

English

As you know, the New Year is approaching (and the new decade is xD).

Your parents or guardians want to go out with friends after 24:00 to go to a bar, a restaurant, get together at a house or more.

They invite you to go with them, but you don't want to because you're too tired, and you don't sit with older people who don't speak your language (for example, they talk about people you don't know at all, they talk about retro cars  and  other nonsense.)

You are left alone in your apartment or house and decide to turn on TV so you don't get bored.  You don't look at your phone because you don't want to reply to millions of messages:
"HAPPY NEW YEAR! I wish you well, happiness, good luck in the new 2020!"  or some cliche online card with a bear, or the 2020 number in gold with fireworks.  Glad they sent it to you, but banal.

You look at something on the TV, but you don't know what.  Your vision is busy, your brain is not accepting the information, and is thinking about how to start the new year.
And just when you think about things, a hand grabs your chin and another hand puts a knife on your throat.  You are startled, you wonder for a few seconds what is going on, and then you see that the door has been opened, the vases (if you have) are on the ground, and the thief says something in your ear:

- Now, gently and calmly.  No sharp movements or you will taste blood.  Take me now to your precious things before I ruin everything I find.

You don't know what to do, you have no experience in combat, grasping, or anything like that.  Right now, you realize that fight movies are a big cliche.  There is no way to make 2 steps, 1 somersault, start imposing a person, and then stick a knife in his eye for only 2, 3 minutes.

You get out of a chair or sofa and stand still ...

WHAT ARE YOU DOING NOW?

JOKER: The thief is a man about twenty years old, with a slightly shaped body, tall 1.80cm.  He is wearing all black clothing and a necklace with a Hamsa hand on his neck:

  He is wearing all black clothing and a necklace with a Hamsa hand on his neck:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(If you want to comment so I can help you see what character you are)

Now blow your imagination and let's see how you'll stay alive in the situation!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 29, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

who r YOU?Where stories live. Discover now