𝙬𝙚𝙡𝙘𝙤𝙢𝙚 𝙩𝙤 𝙢𝙮 𝙛𝙞𝙣𝙣 𝙞𝙢𝙖𝙜𝙞𝙣𝙚𝙨 𝙗𝙤𝙤𝙠 :)
𝙩𝙝𝙚𝙨𝙚 𝙖𝙧𝙚 𝙡𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙨𝙣𝙞𝙥𝙥𝙚𝙩𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙚𝙖𝙙𝙘𝙖𝙣𝙣𝙤𝙣𝙨 𝙞'𝙫𝙚 𝙝𝙖𝙙 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙞 𝙙𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙛𝙚𝙚𝙡 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙪𝙧𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙣𝙩𝙤 𝙛𝙪𝙡𝙡 𝙡𝙚𝙣𝙜𝙩𝙝 𝙗𝙤𝙤𝙠𝙨.
𝙞 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙜𝙪𝙮𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙢, 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙨𝙪𝙧𝙚 𝙩𝙤 𝙘𝙤𝙢𝙢𝙚𝙣𝙩/𝙫𝙤𝙩𝙚 𝙞𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙙𝙤 (𝙤𝙧 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙞𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙙𝙤𝙣'𝙩)
𝙖𝙣𝙙 𝙛𝙤𝙧 𝙖𝙡𝙡 𝙪 𝙨𝙥𝙚𝙘𝙞𝙖𝙡 𝙨𝙣𝙤𝙬𝙛𝙡𝙖𝙠𝙚𝙨 (𝙤𝙧 𝙮𝙤𝙪𝙣𝙜 𝙘𝙝𝙞𝙡𝙙𝙧𝙚𝙣), 𝙩𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙗𝙚 𝙨𝙚𝙭 𝙖𝙣𝙙 𝙙𝙧𝙪𝙜𝙨 𝙧𝙚𝙛𝙚𝙧𝙚𝙣𝙘𝙚𝙙 𝙞𝙣 𝙝𝙚𝙧𝙚, 𝙣𝙤𝙩 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙘𝙝𝙖𝙥𝙩𝙚𝙧, 𝙗𝙪𝙩 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙞𝙣𝙘𝙡𝙪𝙙𝙚 𝙨𝙢𝙪𝙩. 𝙨𝙤 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙜𝙚𝙩 𝙖𝙡𝙡 𝙬𝙚𝙞𝙧𝙙 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝙘𝙤𝙢𝙢𝙚𝙣𝙩𝙨, 𝙪 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙪𝙧 𝙞𝙣 𝙛𝙤𝙧.
*𝘶𝘱𝘥𝘢𝘵𝘦: 𝘤𝘰𝘮𝘮𝘦𝘯𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘯𝘤𝘰𝘮𝘧𝘰𝘳𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘰𝘯 𝘤𝘩𝘢𝘱𝘵𝘦𝘳𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘴𝘮𝘶𝘵 𝘪𝘴𝘯'𝘵 𝘸𝘦𝘭𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘩𝘦𝘳𝘦. 𝘪'𝘷𝘦 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘤𝘭𝘦𝘢𝘳𝘭𝘺 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘯𝘵𝘳𝘰𝘥𝘶𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘣𝘦 𝘩𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘴𝘢𝘺 𝘪𝘵 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯. 𝘪'𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘨𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘢𝘺 𝘵𝘰𝘰 𝘮𝘢𝘯𝘺 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘩𝘢𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘨𝘢𝘪𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘴. 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘳𝘦𝘢𝘥 𝘪𝘵 𝘪𝘧 𝘢𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘴𝘢𝘺 𝘪𝘴 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘮𝘦, 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘶𝘵𝘩𝘰𝘳, 𝘪𝘴𝘯'𝘵 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘢𝘱𝘱𝘳𝘦𝘤𝘪𝘢𝘵𝘦. 𝘪𝘵'𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢 𝘸𝘢𝘴𝘵𝘦 𝘰𝘧 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘵𝘺𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘮𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘺 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘵, 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘰𝘣𝘰𝘥𝘺 𝘨𝘢𝘪𝘯𝘴 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘪𝘵. 𝘐𝘵'𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘨𝘦𝘯𝘦𝘳𝘢𝘭 𝘤𝘰𝘮𝘮𝘰𝘯 𝘴𝘦𝘯𝘴𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘢𝘯𝘯𝘦𝘳𝘴, 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦. 𝘴𝘶𝘱𝘱𝘰𝘳𝘵𝘪𝘷𝘦, 𝘧𝘶𝘯𝘯𝘺, 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘺 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳𝘸𝘪𝘴𝘦 𝘧𝘶𝘯𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯𝘢𝘭 𝘤𝘰𝘮𝘮𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘵𝘰𝘵𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘸𝘦𝘭𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘨𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦𝘮!!
𝙘𝙝𝙖𝙥𝙩𝙚𝙧𝙨 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙨𝙢𝙪𝙩 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙗𝙚 𝙢𝙖𝙧𝙠𝙚𝙙 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙖𝙣 𝙖𝙨𝙩𝙚𝙧𝙞𝙨𝙠
✰
𝙖𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙪𝙥𝙙𝙖𝙩𝙚 (𝙡𝙢𝙖𝙤): 𝘐 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘢 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘭𝘪𝘴𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘰𝘯𝘨𝘴 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘤𝘩𝘢𝘱𝘵𝘦𝘳 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘰𝘬, 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘧𝘳𝘦𝘦 𝘵𝘰 𝘤𝘩𝘦𝘤𝘬 𝘪𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘯 𝘴𝘱𝘰𝘵𝘪𝘧𝘺!
𝙥𝙡𝙖𝙮𝙡𝙞𝙨𝙩 𝙡𝙞𝙣𝙠:
https://open.spotify.com/playlist/34smSh6JGb13ZfAvSw7ocD?si=qQACiz1UTMyaP_ptluDuBg
(𝙚𝙣𝙟𝙤𝙮, 𝙪𝙨𝙚 𝙗𝙮 𝙘𝙤𝙥𝙮 + 𝙥𝙖𝙨𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙣𝙩𝙤 𝙗𝙧𝙤𝙬𝙨𝙚𝙧, 𝙤𝙧 𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙖𝙣 𝙛𝙞𝙣𝙙 𝙞𝙩 𝙤𝙣 𝙢𝙮 𝙨𝙥𝙤𝙩𝙞𝙛𝙮 𝙖𝙘𝙘𝙤𝙪𝙣𝙩 𝙞 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙡𝙞𝙣𝙠𝙚𝙙 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝙬𝙖𝙩𝙩𝙥𝙖𝙙 𝙗𝙞𝙤)
✰
- 𝙩𝙝𝙚 𝙖𝙪𝙩𝙝𝙤𝙧 <3
YOU ARE READING
𝙜𝙖𝙥 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙡𝙤𝙪𝙙𝙨 [finn wolfhard imagines]
Fanfictionscenarios in which you and finn are cute together or something like that (x female reader)