where we start

12 2 6
                                    

"yeah,tak sabarnye nak pergi bercuti"kata jungkook dengan senyuman yang terukir di bibirnya.
"Samalah ,Tak sabar sangat nak beli barang dapur" kata jin yang dah terlebih happy and melompat kalah dengan budak - budak.

BTS kecuali Jin:.........ehek.....

Suga: kenapa pula dengan Hyung ni??

Jin:huh!!??!!?? Tak de lah saja je sebab excited kan . hehehe janganlah marah nanti rambut kau bertukar jadi kelabu. *Savage Jin*

Suga: dah nak tua pun masih lagi perangai macam budak-budak Tak matang langsung.

Jin: hey!!jaga mulut tu...I'm a worldwide handsome and you must respect me ok...

Suga: amboi sempat lagi cakap worldwide handsome lah sangat tapi bila nampak belalang bukan
Main kau teriak nak mampos...

Jin:  ceh!!,yang kau sibuk apesal??

Beberapa minit kemudian mereka berhenti bergaduh Dan Suga meluru ke bilik nya untuk jadi babi ..tidur je..
Lalu Jin pun memulakan balik perbualan.

Jin: "so,bila nak pergi bercuti ni??

Semua member kecuali Jin: huh?? Takkan kau dah lupa??

Jin:lupa apa lagi ni

Jimin: Hyung ni nak kena ketuk kepala ni baru ingat.

V: dia salah makan ubat kah apa.. takkan Tak ingat langsung.

Rap monster: esoklah!!!

Lalu Suga pun datang n then pergi menyampuk perbualan mereka

Suga: sendiri cakap sendiri pula Tak ingat apelah.

"Eh bila Masa kau Kat sini ni" kata J-Hope sambil memeluk patung kuda kesayangannya.

Jin:so malam ni kena ready packing lah ni.

J-HOPE: taklah tahun depan baru pergi packing.

Jungkook: yelah besok, but guys kita pergi mana?

Rap monster: Australia

J-hope:  London

V: Japan

Jimin: Japan

'kita pergi Japan lah boleh tengok barangan antik di situ" kata V Dan Jimin. "Tak tempat tu tak best apa kata Kita pergi London boleh pergi zoo Kat situ and then tunggang kuda." Kata J-hope lagi. "Tak, kau ni asyik kuda je, kenapa tak tukar nama tu pergi J-Horse jerr.baik kita pergi Australia boleh tengok koala bear kat situ." Kata rap monster.
"Eleh,asyik koala bear jerr." Kata j-hope sambil feeling Kat namjoon and then dia merajuk kesian.

Jin: guys dah, enough enough. kalau terus bergaduh biar saya lah yang tentukan Mana satu percutian paling the best.

BTS kecuali Jin: mane???!!??

Jin: jal yerr..says fikit dahulu..

1 hour later...

Jimin: h-hyung cepatler dah nak dekat 1 hour dah ni still lagi nak fikir.

Jin: apa kata Kita pergi ke pulau Jeju!!!???

Bts kecuali Jin: hah!; Bagus juga tu...sama Kita bolehlah nak beli something yang ok sikit .

Namjoon: and Kita boleh ambil photo kat sana.

Suga: and boleh makan Dan tidur di homestay kat situ.

V: ish!! Ishh!! Hyung ni kan asyik makan,mandi,tidur tu jerr repeat everyday tak habis habis.

Jungkook: entahlah dia tu...

J-hope: hahahaha,na kan dah kena tegur oleh maknae line...tulah jangan amalkan sikap begitu nanti jadi malas lah kau Hyung.

Suga:  hmm, yelah .*swag smile*

........

What Are We !!????? Malay FF BTSWhere stories live. Discover now