"finally sampai pun di rumah sewa"kata namjoon."Jin Hyung apesal rumah ni lain macam je." Kata J-HOPE yang memang tidak ingin masuk ke dalam rumah tu."kau kali yang lain macam asal je nampak benda creepy. terus cakap lain macam halahai j-hope. Kalau kau nak tidur luar silakan j-hope aku alu alu kan kau tidur di luar."kata Jin. J-hope pun kebingungan kenapa Hyung dia cakap begitu.sekali itu baru dia sedar yang dia kat luar sorang sorang semua member dah masuk dalam dia je yang masih dekat luar rumah.n then cepat cepat dia masuk kerana Hari telah pun senja. "*Menguap* aku nak tidur so ni bilik aku jangan kacau aku okay."kata Yoongi@ si pemalas. "Ala hyung saya pun nak jugak tidur dengan Hyung" kata jimin. "Hish kau ni kau tak faham bahasa ke ...orang cakap A.K.U N.A.K T.I.D.U.R. nak aku explain ke apa maksud tidur ..ke nak aku cakap bahasa tamil,bahasa cina,bahasa Russia,bahasa Mexico..semua tu.."kata Yoongi yang dh pun mengamuk.. "okay lah Hyung saya pergi bilik Jin Hyung" *pout* kata jimin dengan muka yang memang mcm budak dah merajuk.
Jin POV
"Alamak habis lah pulak garam. Sekarang dah gelap aku takut pulak jalan sorang sorang ." Suddenly aku ternampak si Jimin sedang ke dapur .. "Jimin boleh tak kau temankan aku pergi ke kedai runcit kejap nak beli garam..." "Okay,aku temankan lagipun aku ada nak beli."kata jimin..
Author POV
Semasa mereka berjalan otw pulang rumah suddenly mereka nampak ada seorang perempuan umur 39- an sedang jalan entah ke arah tuju mana.."Hyung macam perempuan tu sesat lah ..nak ke kita bantu dia?"soal Jimin.."boleh jugak jom kita pergi dekat dia . Semasa berjalan dekat dengan perempuan tu mereka bertanya "cik .. adakah cik perlukan bantuan ? Jin menyoal perempuan itu. Tetapi perempuan tu hanya diam dan suddenly.....
To be countinue
YOU ARE READING
What Are We !!????? Malay FF BTS
ActionKisah tersebut mengisahkan Suga dan J-Hope telah dijadikan adik angkat kepada keluarga BTS...kerana ibu bapa mereka telah meninggal dunia.Tapi disebaliknya salah satu keluarga Suga dan J-Hope masih selamat.Apakah kesudahan nya adakah mereka berdua a...