Kitaplarım artık sadece Inkspired'de.
Instagram hesabım: kleopati_
...Tür: Fantastik
*
Tamamlanmış en uzun¹ serim bu² olduğu için hemen ikinci bölüme bunu tanıtıyorum.Böylece okuyabileceğiniz bir kitap³ var elinizde.
Uzun¹: 900 küsür sayfa
Bu²: "Casus Prenses" ismi onu daha iyi yansıttığı için kısaca öyle dediğim ama seri adı "Fantastik Yolculuk Serisi" olan eserden bahsediyorum.
Kitap³: başlıktaki işaretten de anlayacağınız üzere bu kitabım e-kitap oldu. O yüzden kitap diyorum.
***
Kitabın son durumundan bahsedecek olursam...
Serimiz 3 kitaptan oluşuyor.
Seri: Fantastik Yolculuk Serisi
1. Kitap: Fantastik Casus (ücretsiz)
2. Kitap: Casus Prenses (ücretli)
3. Kitap: Fantastik Prenses (ücretli)Bunun dışında üç kitabı da tek kitapta topladığım bir paket kitap var.
Adı: Fantastik Yolculuk Serisi (AnnCefi Evreni) Casus Prenses
(Ücretli)Kitaplarıma Play Kitaplar'dan ulaşabilirsiniz. (Google veya Play Store üzerinden)
Kitabın son durumunu açıkladığıma göre okuyup okuyamayacağınız aklınızda netleşmiştir. Peki şimdi okuma isteğinizi sorgulayalım. Kitap ne anlatıyor?
İşte kitabın tanıtım metni:
Kayıp vakaları çoğaldı. Dosya kademe atlaya atlaya ajanlara kadar geldi. Bu işin sırrını çözmesi için Bell görevlendirildi.
Hiçbir şey göründüğü kadar basit değildi.
Planlar bozuldu. Bildiğimiz modern dünyadan ayrı büyülü bir evrene doğru yola çıkıldı.Mantığıyla hareket eden bir ajan fantastik olaylar karşısında ne kadar daha mantıklı kalabilirdi?
Sorular ve onlara aranan cevaplar. Kayıplar ve nedenleri. Her şeyin bir açıklaması vardı, bunun da aklına yatan kısımları olacaktı.
Prenses, şato, sihirbaz, büyücü, şövalye, melezler, safkanlar ve dahası akıl ile büyünün savaşı...
***
Tür: Kitapta zaman yolculuğundan ötürü biraz bilim kurgu ögeleri olsa da çoğunlukla Fantastik türünün özelliklerini taşıyor.
Hatta büyülü gerçeklik kitabın türüne daha uygun bir açıklama. Çünkü içinde geçen olayları mantık çerçevesinde açıklayan bir kurguya, sebep sonuç ilişkilerine ve muhakemeli iç monologları olan karakterlere sahiptir.
Yani size büyü ve doğaüstü bir şeyler veriyorum ama bunlar nasıl oluşmuş belirsiz demiyorum.
Bu kadar açıklama yeter de artar.
Kitabımızın tanıtım videosu:
Bu kitabın tanıtımı, falat sanmayın ki başrol odaklı ve aşk yoğunluklu geçen (fantastiği geri plana atan) kurgudur. Değildir. Diğer karakterleri de öne çıkarır.İşte karakter tanıtımı:
Kitaplara Play Store üzerinden Play Kitaplar ile ulaşabilirsiniz.
Beni Instagram kleopati_ hesabından takip edebilirsiniz. E-kitap kullanımına dair bilgiler paylaşıyorum ve kitaplarımı ücretsiz yaptığım dönemler oradan duyuruyorum. Genelde böyle haberleri Wattpad'dan duyurmam.
E-kitap duyurularımı Wattpad üzerinden yapmıyorum pek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bütün Kitaplarım
No FicciónYayımdan kaldırdıklarım da dahil tüm kitaplarımın içeriklerini kısaca tanıttığım bir liste. Wattpad'da, Inkspired'de veya e-kitap olanlar... Gördükleriniz, görmedikleriniz, hepsi. Bölüm başlıklarına göre kategoriler: • Kitap Wattpad'da yayımda ise b...