🕊 harminckettedik

1.1K 164 10
                                    

BEJÖVŐ HÍVÁS

JUNGKOOK

ELFOGADOM | ELUTASÍTOM

... // ... // H-hyung? Itt vagy? // ... // Hahó... hyung? // ... // Kérlek, szólj bele a telefonba! // Hol vagy? // Hyung?? // Hol vagy? // Itthon. Miért? // Nem vagy otthon. // D-de, én... // Hallom, ahogy mennek el melletted az autók.
Merre vagy, Jungkook? // H-hyung, én... // Minden rendben lesz, csak mondd el hol vagy és mit csinálsz most. // Sétálok. // Hol? // Egy parkban. // Mit keresel ilyenkor egy parkban? // Elmentem piáért és nem akarok így hazamenni. // De hideg van, ráadásul majdnem éjfél! Mondd, ugye nem csak egy szál pólóban vagy kint a hidegben? // Nem volt kedvem felvenni kabátot. Meg amúgy sem fázom. // Ezt csak az alkohol mondja belőled. Menj be valahova! // A kocsma jó lesz? // Mit keresel ott tizenöt évesen? Ráadásul honnan szereztél alkoholt? // Hyung olyan hülye vagy, hogy elhitted, mikor azt mondtam tizenöt éves vagyok... // ... // Hyung? // Igen? // Szerintem eltévedtem. // Mit látsz magad körül? // Őszintén? Szinte semmit. // Ne nevess, mert ez nem vicces. Még a végén csuklani fogsz, inkább menj haza. // De hyung! Olyan jól szórakozom~ // Ne nevess már ezen, te majom! // Jaj hyung most mérges vagy~? // Fejezd már be a röhögést! Olyan vagy mint egy rossz óvodás! // Nem tetszek? // Menj haza! // Hozzád akarok menni. // Hozzám? Minek akarsz te idejönni? // Hyung~ // Mi az?? // Nem akarok haza menni. // Miért nem? // Nem tudom, nem érzem magam jól otthon. // Történt valami? // Bárcsak történne... // Ezt hogy érted? Ne haragudj, de nem tudok rajtad kiigazodni. // Hyung. // Igen? // Te elítéled a melegeket? // Nem? Miért tenném? // Mert azt hiszem tetszik valaki... // Hű... kicsit gyorsan túlléptél a lányon. // ... egy fiú. // Oh... az remek, remélem sikerül vele valami, azt hiszem? Bocsi, ez kicsit váratlan volt, de ne hidd azt, hogy elítéllek vagy vala... // Fura újra hallani a hangod... szinte már nem is emlékeztem rá. // Mi? // Sokkal másabb, mint mikor sí... // Jungkook! // Igen? // Van nálad pénz? // Ja, miért? // És van bolt a közeledben? // Szerintem valahol biztos van. // Menj és vegyél cukrot. // Milyen cukrot? És minek? // Attól hamarabb kijózanodsz.

[...]

Vettem nyalókát, az jó? // Micsoda? Miért nyalókát vettél? // Az is édesség, nem? // Jungkook, rendes cukorra gondoltam. // Mármint kristálycukor? // Igen. // De azt miért kell ennem? Nem akarok! // Attól hamarabb kijózanodsz, mint ahogy mondtam korábban. // A nyalókától nem? // Nem, attól talán nagyobb az esélye, hogy megfulladj. // Mi?? Miért? // Most eldobtad a nyalókád? // Igen, mert nem akarok meghalni. // ... // Ne nevess ki, hyung! // Olyan vagy, mint egy gyerek. // Szóval aranyos vagyok? // Nem így gondoltam. // Viszont te az vagy, hyung. // ... // ... // ... // Valami rosszat mondtam? // Nem... csak ilyenkor néha olyan érzésem van, mintha flörtölnél velem, pedig eddig barátnőd volt, azt hittem hülyéskedsz csak. Viszont most, hogy azt mondtad tetszik neked egy fiú, az ilyen beszólásaid miatt néha azt hiszem, én vagyok az, aki tetszik neked. // És ha igen? // Oh, megint nem ilyen válaszra számítottam. Azt hittem el fogsz küldeni a búsba, amiért ilyet mertem feltételezni. // ... // És köze van ennek a fiúnak a szakításodhoz? // Talán. // Bővebben? Bár, ha nem szeretnéd n... // Nana felnyitotta a szemem. Mikor az egyik órán beszéltünk – mármint veled, akkor rákérdezett, hogy Elkie-vel beszélek-e, én pedig azt mondtam, nem. Meglepődött a válaszomon, mondta is, hogy furcsállja, mert nem tudja kivel beszélek de jobban csillog a szemem, mint mikor Elkie-vel vagyok/voltam. Ne haragudj hyung, sosem volt jó a beszédkészségem... // Semmi baj. És az illető tudja, hogy tetszik neked? // Szerintem már rájött. //... // Ha nem, akkor elmondom neki. // Öhm... oké? Csak nyugodtan, akkor nem zav... // Kedvellek, hyung. // ... // Valami rosszat mondtam? // Mázli, hogy holnap erre nem fogsz emlékezni. Az agyadra ment az alkohol. Menj haza, Jungkook. // De nem akarok! És nem ment az agyamra az alkohol! Miért feltételezed ezt rólam?! // Először is ne kiabálj, másodszor meg baromságokat beszélsz. Menj haza, mielőtt valami bajod lesz. // Nem beszélek baromságokat! Attól, hogy te nem hiszed el, nem baromság! És honnan veszed, hogy nem fogok rá emlékezni holnap? Nem vagyok annyira be... // Valószínüleg eléggé be vagy rúgva, hogy bevalld, hazudtál nekem az életkorodról és még kitudja miről. // Hyung... ez akkor sem baromság! // Maximum egy fellángolás... bár az sem, jézusom! Ezt a témát ne hozd fel soha többet, ha lehet. // Miért ne tenném? // Mert nem akarok vicc tárgya lenni. // Miért lennél az? // Ezek után? Elhitetted velem, hogy egy tizenöt éves fiatal vagy basszus és még kitudja miről hazudtál nekem! Olyan, mintha direkt közel akarnál férkőzni hozzám, hogy át tudj vágni. Amiből azt hiszem eleget kaptam már. Nem akarok többször áldozat lenni. // Hyung, én tényleg nem... // Mindegy, nem fontos. // H-hyung... // Menj haza. // Hallgass már meg! // Jó éjt, Jungkook. // Hyu...

A HÍVÁS BEFEJEZŐDÖTT.

IDŐTARTAMA: 32:46 PERC.

Pedig jól indult a beszélgetés, csak nem tudom, hogy végül melyikünk rontotta el.

Remélem érthető volt így, höhö
!!a formátum nem hozzám tartozik!!

𝘁𝗲́𝘃𝗲𝘀 𝘀𝘇𝗮́𝗺 | 𝚓𝚒𝚔𝚘𝚘𝚔.Where stories live. Discover now