Yazar: mikachu5417
Tür: Fantastik/Aksiyon/Soulmate au
Ship: YoonMin
Durum: Tamamlandı
Konu:
Küçüklükten itibaren ruh eşinin hayallerini kuran Jimin 17 yaşında geçirdiği bir kaza aracılığıyla Pilheu (Ruh eşi olmadan doğan kimse) olduğunu öğrenir. Bu kendisini sosyal çevresinden soyutlamasına, ailesi ve yakın arkadaşıyla arasına mesafe koyup en sevdiği kitap serisi olan Agust D'ye adamasına neden olur. Kitapta geçen Suga karakteri de tıpkı kendisi gibi bir Pilheu'dır ve ruh eşi tanrısı olarak bilinen Naamkahu'yu bulup öldürmek ister. Fakat serinin 5. kitabı, Suga'nın Naamkahu'ya giden bir portaldan geçmesiyle son bulur ve yazar 6. kitabı yayımlamadan ortadan kaybolur.
Bir gün Jimin evinde yalnızken göz kamaştırıcı bir ışık görür ve hemen ardından kapısı; yıllarca idolü olan, büyük bir hayranlık beslediği Suga tarafından çalınır. Bir kitap karakterinin gerçek hayatta can bulması büyük bir kargaşaya ve ardından gelen bir dolu aksiyona zemin hazırlayacaktır...Bunny'nin görüşü:
Wattpad'de en sevdiğim kitap diyebilirim çünkü ince düşünülmüş bir kurguya ve akıcı bir anlatıma sahip. Kitabın başlarından itibaren aslında final hakkında bir çok ipucu gizli. Yalnız kitabı okurken aklınızı karıştıracak terimler karşınıza çıkabiliyor, bunları anlayabilmek için ise sabırlı bir şekilde okumaya devam etmek gerekiyor. Hikaye kendi kendini açıklıyor çünkü.
Hayal dünyanıza yepyeni bir kapı açacak, belki de size ilham kaynağı olabilecek hikayeyi shipiniz ne olursa olsun okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum zira bu sanat eseri bu kadar az ilgi görmeyi hiç hak etmiyor. Başladıktan ve kendinizi karakterlerle beraber bir maceranın içinde bulduktan sonra elinizden bırakamayacak, beklenmedik gerçekler karşısında heyecanınızı biriyle paylaşmak için can atacaksınız.Sizlerin düşüncesi: (Kitabı ben önermeden önce ya da önerdikten sonra okuduysanız, okumayanlar için kişisel düşüncelerinizi lütfen bu pasaja yazın)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bangtan Fiction
RandomBunny'den Bangtan kurgu önerileri... ⊹Boy×Boy ⊹Yayımlanma tarihi: 01.12.19