6• Mea Culpa

739 11 8
                                    

Yazar: saturnfamesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazar: saturnfamesi

Tür: Savaş/Romantizm/Omegaverse au

Ship: TaeKook

Durum: Tamamlandı

Konu:
Kim Taehyung savaşın ortasında bulunan, hafızasını kaybetmiş bir omegadır. Getirildiği sürünün alfası Jeon Jungkook ise omegalardan nefret etmesiyle tanınır. Taehyung'un sürüye katılabilmesi için Jeon Jungkook'un gözüne çalışkanlığıyla girmesi gerekir ama bunu amaçlarken aklında, savaşı sonlandıracağı düşünülen Mea Culpa'nın pilotu olmak yoktur.
Robotlar, iki rakip şirket, geçmişten gelen büyük aşk, sürpriz bir bebek...
İşler daha ne kadar karışabilirdi ki?

Bunny'nin görüşü:
Yalan söylemeyeyim, her ne kadar savaş ficleri okumuş ve çok beğenmiş olsam da bu türe karşı içimde hep bir önyargı vardı. Tatmin olmayacağımı düşünüyordum ama bu önyargıyı bir kenara atar atmaz Mea Culpa'ya başladım (Hâlâ isminin nasıl okunduğunu bilmiyorum) ve gerçekten beni alıp götürdü. Eğer gizemli olayları ve dedektifçilik oynamayı seven okurlardansanız bu kitap sizin için de fantastik bir evrene kapı açacak. Savaş sanıldığı kadar göz önünde değil, çoğunlukla bahsi geçiyor. Zaten savaşın olduğu kısımlarda da elinde silah tutan asker tasvirleri göremiyorsunuz. Savaş dev robotlar arasında oluyor. Real Steel filmini izleyenler bilir. Başkaları tarafından kullanılan robotlar ama çoğunlukla içinde bir pilot kabini bulunuyor ve daha büyükler. Mea Culpa da tıpkı o filmdeki Atom'a benziyor. Yapay zekası kendi kendine hareket edebileceği kadar gelişmiş.

Sizlerin düşüncesi:

Bangtan FictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin