Capitolul 2-Urmărită 🔞

3.8K 165 22
                                    

-Domnișoară Clara, aveți doua zile la dispoziție sa va împachetați lucrurile și sa plecați din apartamentul meu. Vorbi Greg plictisit.

-Domnule Collins, va promit ca fac rost de banii de chirie, doar va rog. Implora Clara.

-Nu, nu mai pot continua asa. Îmi doresc ca luni sa îmi predai cheia, ai un weekend la dispoziție. Spune și închide ușa lăsând-o pe Clara în apartamentul rece și întunecat.

Telefonul îi bazai în buzunarul sacoului și supărată îl scoase deschizandu-l sesizând ca avea un mesaj de la un număr necunoscut.

"Dacă nu ai știut sa îți ți gura închisă va trebui sa te aștepți la tot ce e mai rău, asta e doar începutul."

Clara privi confuza în jurul ei și ignora mesajul, spera sa fie cineva care își bătea joc de ea, asa ca decisese sa ignore acel mesaj.

Forma numărul mamei sale și privi telefonul cum suna, însă după câteva secunde apelul fusese închis, mama ei refuza sa ii vorbească în continuare.

-Haide, mama, te rog răspunde. Spune și o apelase din nou însă fără succes, rezultatul era același. Decisese sa apeleze la mătușa ei Valeria, cafe raspunsese imediat.

-Ce faci, puiule? De când nu mai mai sunat. Vorbi cald femeii și Clara simțea deja fericire în sufletul ei trist.

-Mătușa Valeria, mi-ar plăcea sa vorbim mai mult, însă sunt într-un mare necaz, nebunul ala de Greg ma da afara, nu vrea sa mai aștepte pana iau salariul și nu am cum sa închiriez ceva acum pentru ca nu mai am bani, mama nu răspunde e încă supărată pentru ca nu vreau sa ma întorc în Washington. Vorbi Clara repede.

-Puiule, nici noi nu avem bani prea mulți în aceasta perioada, dar cred ca pot sa îti fac rost de $50 dacă te ajuta cu ceva. Spuse temătoare mătușa ei, Valeria era o dulceață de femeie tot timpul o ajuta.

-Ar fi minunat, mătușa, vorbim când îmi revin din situația asta, ma apuc sa îmi sun niște prietene sa vad cum pot face, mai am în portofel vreo $30 și încă 10 zile pana îmi primesc banii.

-Saracuta de tine, de ți-ar da și ție Dumnezeu un bărbat cu bani, ca tot timpul ai probleme cu ei, și maica-ta tare rea mai e, are atâția bani și nu mai Yarrei ii da. O compati aceasta.

-Nu-ți fa griji, mătușa, n-am nevoie de ajutorul ei dacă ea nu binevoiește sa mi-l dea.

-Suflet mare ai copila, Dumnezeu are planuri mari cu tine. Vorbi aceasta. Maine îți pun banii, vezi cum te descurci!

-Mulțumesc, mătușa. Saluta-l pe unchiul Robert!

-Desigur, scumpo, anunță-mă când ieși din asta.

-Da, mătușa. Sărut mana!

-OK, Clara, o sa fie bine, acum întrebarea este ce poți face în New York cu $80 și unde te duci? Vorbi cu ea însăși frecandu-si tâmplele.

"Dacă ai nevoie de ajutor tot ce trebuie sa faci este sa îmi spui și contra cost te voi ajuta cu orice problema ai"

Primi din nou un mesaj de la numărul necunoscut și înghiți în sec recitindu-l de câteva ori.

Blocase numărul și încercase sa o sune pe prietena ei Ana, care deși știa ca este în vacanta spera sa ii răspunde și sa o întrebe dacă poate sa o ajute, însă aceasta avea telefonul inchis.

Încerca la încă alte trei prietene și niciuna dintre ele nu avea posibilitatea de a o ajuta, primise însă un alt mesaj de la un alt număr.

"Nu poti scăpa de mine, dulceață, pentru ca ori sunt coșmarul vieții tale ori sunt plăcerea vieții tale, tu alegi ce vrei. "

Clara înghiți în sec, își dădu seama ca era aceeași persoana, era hartuita și nu înțelegea ce ar trebuie sa facă asa ca tasta un mesaj înapoi pentru acea persoana în dorința de a o face sa dispară din viata ei.

" Te rog frumos sa ma lași în pace, altfel voi face o plângere la politie. Nu ai niciun drept sa ma hartuiesti."

"Crede-ma păpușă nu ma tem de politie. Însă tu ar trebui sa te temi de mine" ii scrise el înapoi și fata simți panica, decisese sa lase telefonul deoparte asa ca îl închise pentru a scăpa de insistentele anonimului și începu sa își strângă puținele lucruri.

Obosita și îmbrăcată la costum se arunca în pat cu telefonul lângă ea și îl pornise, își descheia sacoul arucandu-l pe un scaun, făcând același lucru și cu camasa ramanand în sutien și prinse telefonul între degete.

"Nu vrei sa știi ce planuri mari am cu tine, prințesă. Păzește ceea ce ți-a rămas."

Fata ei se crispa de teama și strangandu-si brusc bratele în jurul ei de teama de a nu fi urmărită și văzută dezbrăcată primi o imagine cu ea în sutien, fotografie făcută acum.

Protejează-mi inima 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum