•♫•♬•
sᴀʀᴀғɪɴᴀ ᴡᴀs ɪɴ ʜᴇʀ ʀᴏᴏᴍ. ɪᴛ ᴡᴀs sᴜᴍᴍᴇʀ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴇᴠᴇɴɪɴɢ ғᴇʟᴛ ᴄᴏᴏʟ. sʜᴇ ᴡᴀs ʙᴏʀᴇᴅ ᴀɴᴅ ʜᴀᴅ ɴᴏᴛʜɪnɢ ᴛᴏ ᴅᴏ.
"ᴡʜᴀᴛ ᴛᴏ ᴅᴏ? ᴡʜᴀᴛ ᴛᴏ ᴅᴏ?" sʜᴇ ᴀsᴋᴇᴅ ʜᴇʀsᴇʟғ ᴡᴀʟᴋɪɴɢ ᴀʀᴏᴜɴᴅ. sʜᴇ ʜᴇᴀʀᴅ ᴀ ɴᴏᴛɪғɪᴄᴀᴛɪᴏɴ ᴄᴏᴍɪɴɢ ғʀᴏᴍ ʜᴇʀ ᴘʜᴏɴᴇ ᴀɴᴅ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴀs sᴏᴏɴ ᴀs ᴘᴏssɪʙʟᴇ.
ᴀs ᴜsᴜᴀʟ, ɪᴛ ᴡᴀs ᴊᴜsᴛ ᴀ ᴍᴇssᴀɢᴇ ғʀᴏᴍ ʜᴇʀ ᴍᴏᴛʜᴇʀ ʀᴇᴍɪɴᴅɪɴɢ ʜᴇʀ ᴛᴏ ᴅᴏ ᴡᴏʀᴋ. sʜᴇ sɪɢʜᴇᴅ ᴀɴᴅ sᴀᴛ ᴏɴ ᴛʜᴇ ғʟᴏᴏʀ ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ᴛʜʀᴏᴜɢʜ ʜᴇʀ ʀᴏᴏᴍ ᴡɪɴᴅᴏᴡ.
sʜᴇ ʀᴇᴍᴇᴍʙᴇʀᴇᴅ ʜᴏᴡ sᴜᴍᴍᴇʀ ᴅᴀʏs ᴡᴇʀᴇɴ'ᴛ ᴇᴠᴇɴ ᴀ ᴛʜɪɴɢ ᴀs sʜᴇ sᴘᴇɴᴛ ʜᴏᴜʀs ᴡᴀᴛᴄʜɪɴɢ ʜᴀᴘᴘʏ ᴄʟᴏᴜᴅs ᴘᴀssɪɴɢ ᴛʜʀᴏᴜɢʜ ᴛʜᴇ sᴋʏ.
sʜᴇ ᴀʟᴡᴀʏs ᴡᴏɴᴅᴇʀᴇᴅ ᴡʜʏ sʜᴇ ɴᴇᴠᴇʀ sᴀɪᴅ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀᴅs sʜᴇ ʜᴀᴅ ᴛᴏ sᴀʏ. ᴀʟʟ sʜᴇ ʜᴀᴅ ᴡᴀs ϙᴜɪᴇᴛ sᴛᴀʀᴇs ᴀɴᴅ ʟᴏᴜᴅ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛs.
"ᴛʜᴇʏ ᴍᴜsᴛ ʙᴇ ʜᴀᴠɪɴɢ ᴀ ɢᴏᴏᴅ ᴛɪᴍᴇ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ᴍᴇ," sʜᴇ ᴡʜɪsᴘᴇʀᴇᴅ ᴛᴏ ʜᴇʀsᴇʟғ ᴀs sʜᴇ ʀᴇᴍᴇᴍʙᴇʀᴇᴅ ʜᴇʀ ғʀɪᴇɴᴅs. ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴛʜᴇᴍ ᴡᴇʀᴇ ᴄᴀʟʟɪɴɢ ʜᴇʀ, sᴏ ᴀʟʟ sʜᴇ ᴅɪᴅ ᴡᴀs ʜɪᴅᴇ ɪɴ ʜᴇʀ sʜᴀᴅᴏᴡ.
ᴛʜᴇʀᴇ ᴡᴇʀᴇ ᴘʟᴀᴄᴇs ᴡʜᴇʀᴇ sʜᴇ ᴜsᴇ ᴛᴏ ʙᴇ, ʙᴜᴛ sʜᴇ ᴋɴᴇᴡ sʜᴇ ᴄᴏᴜʟᴅ ɴᴇᴠᴇʀ sᴛᴀʏ. ʟᴀsᴛ sᴜᴍᴍᴇʀ ᴡᴀs ʟɪᴋᴇ ᴀ ᴅʀᴇᴀᴍ, ʙᴜᴛ sʜᴇ sᴛɪʟʟ ᴅᴏᴇsɴ'ᴛ ᴋɴᴏᴡ ᴡʜᴀᴛ ᴛʜᴀᴛ ᴍᴇᴀɴ.
ʜᴇʀ ᴘʜᴏɴᴇ ʀᴀɴɢ ᴀɴᴅ ʙʀᴏᴋᴇ ᴛʜᴇ sɪʟᴇɴᴄᴇ ɪɴ ʜᴇʀ ʀᴏᴏᴍ. sʜᴇ ʀᴀɴ ᴛᴏ ɪᴛ ᴀɴᴅ ᴀɴsᴡᴇʀᴇᴅ. "ʜᴇʏ, ɪ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ᴛᴇʟʟ ʏᴏᴜ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ," ᴀ ᴍᴀʟᴇ ᴠᴏɪᴄᴇ sᴀɪᴅ.
sʜᴇ ʀᴇᴀʟɪᴢᴇᴅ ɪᴛ ᴡᴀs ᴏɴᴇ ᴏғ ʜᴇʀ ғʀɪᴇɴᴅs, sᴛᴇᴘʜᴇɴ. ʜᴇʀ sᴀᴅɴᴇss ϙᴜɪᴄᴋʟʏ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ᴛᴏ ʜᴀᴘᴘɪɴᴇss ᴀs sʜᴇ ʜᴇᴀʀᴅ ʜɪs ᴠᴏɪᴄᴇ. "sᴜʀᴇ," sʜᴇ ʀᴇᴘʟɪᴇᴅ, ʙʟᴜsʜɪɴɢ
•♫•♬•
ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ᴇɴᴊᴏʏᴇᴅ sᴏ ғᴀʀ!