Selam minik turplarım, ben Bunny. Saçma introyu es geçip bir an önce açıklamaya gelmek istiyorum.
Wattpad'de okuduğum ve çok bağlandığım, aşırı hoşuma giden hikayeler var. Bir çoğunuz bu hikayeleri belki de görmenize rağmen atlayıp geçiyorsunuz çünkü ya dikkat çekici gelmiyor ya da hikayelerin açıklamaları yeterli değil. Tabi bir yakınından okuduğu herhangi bir hikayeyi dinleyip de merak etmeyen, bir an önce okumak istemeyen yoktur diye düşünüyorum. Bu yüzden ben de okuduğum kitapları size gerek konusuyla, gerek kendi görüşlerimle önermek istedim. Böylece belki siz de kendinizi içinde keşfedebileceğiniz hikayelere daha çabuk ulaşabilir ve deneyimlerinizi gelip burada paylaşabilir, kitap hakkında benimle ve belki de diğer okurlarla sohbet etme şansı yakalayabilirsiniz.
Her türden kitap, her türden shipi barındıryor, tabi bangtan olmak şartıyla. Buna zorlayamam ama sizlerden ricam, okuduğunuz hikayelere shipinize göre yaklaşmak yerine kurgusuna göre yaklaşıp hak ettiği değeri vermeniz. Tabi karar yine size kalmış. İsterseniz sadece kendi shipinize ait kurgular bekleyin ama şimdiden söyleyeyim, tek bir shipe çok sık öneri geleceğini zannetmiyorum.
O zaman size yeni keşifler esnasında iyi eğlenceler!
-Bunny 🐰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bangtan Fiction
RandomBunny'den Bangtan kurgu önerileri... ⊹Boy×Boy ⊹Yayımlanma tarihi: 01.12.19