Sonunda atabildim.
Altta ki açıklamayı okursanız sevinirim!.!.
İyi okumalar~
Park Chaeyoung
Güneş ışıklarının odama girmesi ile uyandım.
Nasıl perdeyi çekmeyi unuturum?
Yatağımın yanında duran komidinden telefonumu aldım.
Saatte bakmak için telefonumun ortasında ki tuşa bastım.
1 yeni mesajınız var.
Saat daha 7.30'du.
Şuan Güneş'e lanet okuyorum.
Bir daha uyuyamayacağım'ı anladığımda mesaja tıkladım.
Jooe
Günaydın Chaeyoung. Biz Nancy ile Lucas'ın yanındayız. Bugün ofise gelmelisiniz. Lucas size bir iş verecekmiş.Kızlara haber vermeliydim. Ama önce saatti öğrenmeliydim ki ona göre uyandırayım.
Yastığımı yatağımın başına dayadım.
Ardından yatakta dikleştim ve Jooe'ye cevap yazmaya başladım.
Siz
Haber verdiğin için sağol Jooe. Saat kaç gibi gelelim.
(Görüldü 7.36)Jooe yazıyor..
Jooe
Kızlar uyandığı zaman gelin. Bugün Lucas hep ofiste. 8'den önce gelin yeter. Sonra bizim Lucas'la işimiz var da. Sen anladın;)Midem bulandı. Nasıl patronun ile ilişkiye girersin.
Jooe bizim gibi katil falan değil. Jooe sadece Lucas'ın seks oyuncağı. Nancy de öyle. Nasıl buna dayanıyorlar inanmıyorum.
Gerçekten mide bulandırıcı.
Hemen Jooe'ye bir cevap yazdım.
Siz
Değişik fantezileriniz beni ilgilendirmiyor Jooe. Ben sadece saat kaçta geleceğiz diye sordum. Bir daha bana böyle şeyleri de yazma. Hangi tarafa kusacağım'a karar veremiyorum.Lucas'ın sadece ihtiyaçlarını giderdiği için Jooe'yi öldürmediğine eminim.
Yılışık bir kızdı. Aslında kötü biri değildi. Benim görüş açımdan.
Jooe'nin benim telefonumda ne işi vardı ya?
Kapattığım telefonumu tekrar açtım ve Jooe'nin telefonunu silmeye karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Katil ve 7 Polis *Blackpink×Bts*
RomanceJennie"Şimdi yavaşça o silahı yere bırak mı? Bunlar geçmişte kalmadı mı yakışıklı polis bey?"