Ditet po kalonin dhe gjithashtu dhe me shume te fshehta mesoeshin .
kishte kaluar gati 1 muaj.
Dhoma e Reit dhe Emilis.
Emija veshi nje fustan elegant i cili i rinte pas trupit . Fustani i tregonte me se miri format e saj trupore . Floket e saj te arte vezellonin sebashju me stolite madheshtore me djamant e smerald.
Rei u be gati . Kjo do te ishte nje feste madheshtore pasi ishte ditelindja e gjyshit te tij keshtu ai e dinte qe te gjithe syte do te ishin tek ai.
Rei u ul te cepi i krevatit dhe po mendonte rreth misionut te tyre.
Emili nuk foli ajo thjesht u ul prane tij dhe e perqafoi.
R - emili mendon se do tja dalim ?
Em-jam e sigurt per kete .
R-Faleminderit qe me mbeshtet dhe me beso do ti a marresh mendjen Enrint.
ajo u skuq e uli koken .
Dhoma e Enrit dhe Xhesit
Enri keshi kostumin e tij te badigardit gjithashti .
Xhesi ishte me vonese ajo veshi fustanin me te bukur te shebyeses dhe floket i kapi bisht .
Por per shkak te voneses ajo nuk ishte regulluar aq bukur.
E- Ckemi Xhes .Nuk dukeq e kaq shume ne forme . Apo puna e sherbetores te ka rezuar si pamje femerore .
Ebri vuri kapelen dhe hapu deren te ikte .Xhes do vish ? e pyeti.
Xh -ik ti vi pak me vine .
Xhesi nuk foli por ne ndergjegjen e saj u ndje e ofenduar . keshtu vendosi te mos shkonte fare.
Enri thjesht tundi koken . Pa bere shamat por para se te dilte nuk ishte e nevojshme te lexonte mebdimet e Xhesit ai e kishte kuptuar qe e ofendoi por nuk dinte si te reagonte keshtu qe vendosi te largohet kok ulur.
Enri doli .
Xhesi e kuptoi qe nuk ja vlente te qendronte ne dhome keshtu u regullua nga e para. Veshi fustanin e zi me pala te shebyeses e cila ishte e gjate der posht hijeve . Hiqi getat e zeza te trasha te cilat kishte veshur dhe veshi nje pal geta me rjete si dhe taka te larta.
Hodhi ne bel perparsen e vogel te bardhe dhe kordhonin e sjerbyeses ne floke.
Floket i leshoi dhe Ondet e saj viheshin ne dukje.
...... .
Ne ballo
Rei dhe Emili po prisnin Enrin dhe Xhesin . Enri arin dhe ju shpjegon se Xhesi nuk do te vinte .
Enri po shihte Emiline dhe nuk ja nfante dot syte . Rei i beri xhest Emilis dhe ajo thjesht buzeqeshi .
E -Ee..mm.iiiili dukesh eee shshshum bukur!
Em -Faleminderit dhe ti dujesh yll.
Xhesiiiii!
E-Cfare ne thire Xhesi ?
R -O tutkun shiko po vjen Xhesi dhe duket teper uuoouuu.
E -Ca? [kthen syye nga drejtimi i Xhesit ]
Xh-Ckemi me falni jam me vonese .
Em -O zot xhes dukesh shum Hot .
R-Me shume se kaq !
Xh-Pusho ti more Pervers.
E-Dukesh fiks si sherbetore anime.
Xhesi nuk ja mori fjalen.
Balloja vazhdoi ..
Xhesi u ndje e lodhur dhe doli jasht ne oborr.
Enri e ndoqi.
E-Ckemi xhes !e di qe je e merzitur me mua. me vjen keq nuk duhet te kisha Folur ne ate menyre .
Xh -mos ri ketu te me kerkosh mua falje po shko te Emilija dhe thuaj cfare ndjen per te . mos e ler te te prese ik . tani. dhe e shtyu me fuqine e saj .
shko e thuaji qe e do shume.
dhe xhesi i buzqeshi enrit.
E-Faleminderit xhes ate do bej je nje mike e papar.
Xh -nje mike e di qe jam thjesht nje mike se ndjenjat e mia i merr lumi dhe i kam fshehur aq sa Enri asnjehere nuk mi ka lexuar mendimet .
.... E-emili mund te flasim .
Em-patjeter .
te dy dalin ne oborr .
E-emili gjate gjithe kesaj kohe kam dashur te te them se te dua. Gjithmone sa here jam prane teje ndihem i lumtur dhe je arsye perse luftoj . nuk e di po fuqia ime e te lexuarit mendimet eshte me e forte orane teje arij te lexoj mendime te me shume personave .Em-Edhe une te dua Enri . Gjithmone me ben te qesh dhe te jem e lumtur .
Ata shkembyen nje puthje pansionante .
Rei thjesht i pa e nuk foli .
R-Xhes po ti ketu ?
Xh -te njejten pyetje kam per ty. (renkoi ) pse po ndihem keq . Me duket vetja sikur me kan perdorur.
R-Edhe mua ndoshta ata e mbane miqesine me ne vetem per tu lidhur bashk.
Xhesi dhe Rei dhjesht pane njeri tjetein dhe u larguan te dy.
Hyne ne salle dhe shohi gjyshin e reit duke folur me Rensin [krhun e tij te djatht nje djal ne moshen 27 vjec] fhe sofine.
Rensi mori nje cip nga gjyshi i reit dhe u largua.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Agjentet E FBI -se
БоевикKjo histor ben fjale per nje grup adoleshentesh me fuqi te jashtezakoncme te cilet bejne pjese ne fbi speciale e fashehte ku askush nuk duhet ta zbuloje . Xhesi . Enri.Rei . Emili do te sakrifikojne jeten e tyre per te ardhmen e vendit . Nje bande...