"nk dekat lagi 3 minggu jd pihak atasan beritahu bahawa salah seorang diantara kamu akan terpilih utk membuat persembahan di special stage kat MAMA nanti. Ok baiklah saya akan beritahu kamu semua bahawa pihak atasan telah sebulat suara memilih hyera unk membuat persembahan itu." Kata salah seorang meneger meraka.
Hyera yg mendegarnya sangat terkejut dan berasa sangat gembira."Betul ka saya unnie kim." Kata hyera untuk mendapatkan kepastian.
"Ya betul, kamu telah terpilih dan kamu akn berganding dgn salah seorang ahli seventeen. Sekali lagi tahniah kpd kamu. Saya harap kamu dpt melakukan yg terbaik untuk striker. Yg mana x terpilih, jgn risau kamu semua boleh buat persedian gimik utk persembahan kamu semua nanti." Kata unnie kim iaitu meneger yg paling rapat dgn sticker.
Selepas sahaja meneger mereka pergi drpd situ, bilik practece menjadi bising. Namja drp seventeen manjadi tanda tanya antara mereka.
"Siapalah yg bertuah tu kan dpt dance dgn our maknea kita ni kan."kata nayoung selaku unnie palin tua."Kalau scoup mcm mn jelous la unnie😥"
"Kalau wonu oppa kita tukar tau ."
"Mcm mana kalau dino mesti gempakkan maknae bertemu maknae." Begitu lah suara² yg menjadi tanda tanya para ahli sticker.
"Hyera kau rasa sapa" tanya sohye selaku unnie paling rapat dgnnya sapa x kenal ship hye² couple atau sora couple kan."Entah lah unnie tp kalau boleh hyera nk mingyu. Unnie tau kan mingyu tu kan bias hyera drpd jd trenee lagikan." Kata hyera menjawab pertanyaan sohye.
Tiba² telefon hyera berbunyi menunjukkan ada mesej yg dihantar. Dia melihat dgn nmja misteri itu.
DARIPADA:unnie kim
Hyera esok kami dh mula latihan. Jadual seperti berikut.
Tempat : bilik practice di pledis (bilik no 17)
Masa : 9 a.m.-5p.m.( jgn lewat tau)
Pakaian : pakain yg sesuai
SEMOGA BERJAYA..Aku pun memberi tahu unnie² ku akn mesej yg di hantar. Mereka semua sangat excited tambah² lisa unnie maklumlah ada bias dia kat sana. Nk tau x sapa of coucrues la our leader scoupla. Ermm. Selepas riuh rendah dlm bilik practise tu Kami pun sambung practise untuk camoback yg kedua.
YOU ARE READING
extraordinary enthusiasm
Fanfic"BIAR KEBAHAGIAN MENJADI PENIPUAN" Hyera adalah seorang idol daripada STRICKER. Group ni debut pada 14 jan 2019 di bawah agansi yg baru iaitu MYN.ent. Sebenarnya MYN ni adalah agensi kecil di bawah PLEDIS.(ala mcm YG dgn BLACKLABEL tu) tp speacialny...