LARA SZEMSZÖGE:
Lara-halottam anyukám hangját. Lara vagyok 17 éves.
Épp kelek ki az ágyamból szokásomhoz híven, elmegyek az ablakomhoz elhúzom a függönyt nem vártan újra esik az eső. Már 1 hete esik minden nap, nem idegesít de süthetne a nap, hogy lássam a néha bárányfelhőket. Majd gondolat menetemből kirázódva gyors lefutottam a sok barna lépcsőn, elköszöntem a szüleimtől, majd vissza rohantam a szobámba gyorsan felkapkodtam magamra egy pólót és egy kockás nadrágot majd mivel este bepakoltam könnyen el tudtam indulni. Felkaptam az esernyőm és már rohantam is a vörös téglával díszített úgynevezett "börtönbe", ami mindenkinek leesett az iskola. Miközben azon siettem, hogy ne késsek el felcsaptam magara minden egyes pocsolyát, mire beértem tiszta víz volt a nadrágom alja. Nem értettem utána, hogy miért siettem, hiszen a barátaim betegek, és nincs társaságom. Szerencsére a szekrényben tartott könyvem, nehezen elterveztem, hogy hogyan jutok el a szekrényemhez úgy, hogy másokhoz ne kelljen hozzászólnom. El is indultam, eljutottam a citromsárga szekrényemhez, majd kinyitottam és kivettem a könyvem. Becsöngettek majd kezdődtek az órák. Felfrissülésnek első óránk kémia volt.
Jóreggelt- köszönt a tanárunk majd mindenki sóhajtozva, káromkodva az orra alatt felállt. Jelentettek, majd leültünk. Majd az óra többi részében a tanár magyarázott, majd óra közepén bejelentette, hogy dolga van tehát el kell mennie, így az óra több mint felében a füzetembe rajzolgattam, az esőt néztem. A többiek mindenkinek körbe dobtak egy papírt, ezekben a körökben én is benne voltam ami viszonylag meglepett. Majd jelző, kicsöngő, mindenki olyan könnyeden szaladt ki az osztályból, én meg azt se fogtam fel, hogy a tanár itt hagyott minket. Unalmasan elteltek az órák szüneteim könyvek társaságában telt. Majd utolsó óra is elmúlt esernyőmet kinyitva indultam haza, azon gondolkodva vajon mit csináljak otthon a tanulás után, majd arra a döntésre jutottam, hogy semmit. Haza érve besurrantam a kapun, majd a barna ajtónk elé álltam és kinyitottam, majd besurrantam. Felsiettem a szobámba, majd sokóra tanulás után megcsináltam az esti teendőim, és kinéztem az ablakon. Az eső elállt az ég kitisztult, a csillagok aww gyönyörűek. Majd elhúztam a függönyt és elmentem aludni.
YOU ARE READING
The sky is blue
FanfictionAz eget néztem olyanok mint a szemei, kékek és tiszták egyszer egyszer pedig felhősek. Sodorhatna megint egymáshoz valami vágyok rá, és amit akarok meg is kapom, erőszakkal, vagy a nélkül.