[Keresztbe]

30 3 2
                                    

Jézus magányosan járta a poros, sötét, názáreti utakat. Egész eddigi élete, akár egy kártyavár dőlt össze előtte, merő könnyedséggel, és egyetlen rossz mozdulatnak köszönhetően. Váratlanul. Anyja, a szűz, a szeplőtelen, aki "Isten" végett hozta világra fiát, nem is férje, József, hanem egy teljesen idegen férfi hímtagját masszírozza szájában, ezzel kielégítve annak tulajdonosát. Legszívesebben odaszaladt volna anyjához, és egy pofon kíséretében a porig szidta volna, hogy legyen a szemcsék közt, hisz ő sem különb, csupán kosz és por már a szemében, de nem tehette. Hiszen ő a nagybetűs Isten fia. Legalábbis ebben a hitben nevelkedett. De most rájött. Anyja valószínűleg hasonlóképp foglalta el magát, de az enyhén szólva balul sült el. Megijedt. Úgy gondolta, ha férje rájön, valójában mi is történt, nem lenne képes többé a szemébe nézni. Ígyhát tette, amit a legjobbnak látott, próbálta menteni a menthetetlent. Az a hülye meg elhitte. Minden egyes szavát. Olyannyira megrészegítette a gondolat, hogy álmát, miben egy angyal elmegy hozzá, már valóságnak érezte. Vágyott arra, hogy valóság legyen. A büszkeség, a dicsvágy járta át összes csontját. Hisz hányan mondhatják el magukról, hogy feleségük az Úrtól vár gyermeket? Máriának meg szeme sem rezzent, míg férjét kisujja köré tekerte. Eljátszotta a szerény szűzet, de tisztában volt vele, hogy innentől bármit megkaphat, amit csak kíván Józseftől. Ő az egek királyának anyja. A halál utáni élettel nem foglalkozott, gyónni sem járt el, nehogy kitudódjon az az aprócska füllentés. Hogy lelke az örökkévalóságig éljen a Pokol tüzében? Ugyan. Egyrészt, kit érdekel. Most élünk, nem? Az örök élet még igen messze van. Másrészt Mária volt annyira értelmes, hogy megkérdőjelezte mindaddigi tanításokat. Egyszerűen értelmetlennek tattotta őket, bár ezt hangosan sosem mondta volna ki. Éppen ezért a legkevésbé sem érdekelte, mi lesz vele halála után. Bedobják a földbe, hogy ott rohadjon, míg már semmi sem marad belőle. Csak ennyit tudott elképzelni, és ez tűnt számára a legésszerűbbnek. Persze, hogy tökéletes legyen a történet, fiát is bele kellett nevelje. Hogy ő sokra hivatott, az emberiség megmentője. És bár Jézus mindenkin túl akart tenni hívés, odaadás és áhitat terén, nők közelében lévő péniszénél csak egója dagadt jobban. Persze egyiket sem hagyta megmutatkozni. És emiatt a "címe" miatt, Isten fia, egészen érdekelt figurává vált a hölgyek körében. Persze ő tartotta a távolságot. Na persze nem azért, mert Isten parancsai szerint akart élni, beleértve a ne paráználkodj sort is, egyszerűen egyik nőt sem tartotta magához méltónak. De ez ma este megdőlt. Az előző látvány okozta vágya szinte már csillapíthatatlan volt, szomlyazott egy testre. Az sem érdekelts, ha Názáret legolcsóbb kurvájára talál rá, csak valahogy tudja kiadni magából a feszültséget. És hát természetesen mit ad Isten, egy sötétszőke, enyhén már barnába nyúló hajú, kék, bár ezt a sötétben nem látni, szemű lány, hátát egy háznak nevezett tákolmánynak döntve szív egy cigarettának tűnő szálat.
- Te... olyan lány vagy? - nézett rá Jézus.
- Milyen lány? - kérdezett vissza magához híven, nem is kissé megvető hangnemben.
- Ne játszd a hülyét! Tudod milyen.
Jézus egyre türelmetlenébb és ingerültebb lett.
- Attól függ mi a fizetség - felelt minél lassabban a lány, hogy idegesítse, ezzel mégjobban felizgassa az újonnan megismert, lobbanékony, szolgáltatást igénylő férfit.
- Mit kérsz? - szinte már ordította a kérdést, fogait csikorgatva.
- Befejezem ezt a szálat, aztán megbeszéljük - majd mintha csak levegő lenne szívta be a füstöt.
De Krisztusnak ezen a ponton már vérben forgott a szeme, kiütötte a lány kezéből cigarettáját, és a falhoz nyomta.
- Ez nem kérés volt - nézett kialudt szála után az ifjú hölgy.
- Hát képzeld az enyém sem - és egyre erősebben nyomta a falhoz.
- Valóban? Tudod, ha nem chsal az emlékezetem, marpedig azzal nem szoktak problémáim lenni, te jöttél hozzám, hogy tegyek neked egy szívességet - nézett szemébe pimasz vigyorral.
- Nem szívességet kérni jöttem, csak tedd a munkád! - lassan már fojtogatta a lányt, de az mintha észre sem vette volna.
- Miből gondolod, hogy kéjhölgy vagyok?
- Csak az örömlányok vannak kint ilyen későn az utcán egyedül.
- Vagy akik békésen el akarnak szívni egy szál cigarettát.
Erre Jézus keze engedett. Ugyan még mindig a falhoz támasztotta a lányt, már nem a nyakánál, hanem a vállánál fogva, és ott sem messze olyan erősen taszította.
- Hogy hívnak? - nézett a férfi a lány kék szemébe.
- Oh, hogy most már ismerkedni akarsz.
A lány szimplán csak ennyit mondott, leemelte a férfi kezét válláról, és annál fogva bevezette a házba. Az szinte hogy üres volt, csupán a közepére volt legerítve egy vastagabb szönyeg, valamint azon néhány paplan. A lány megfordult.
- Dóra.
És ezzel elkezdte vetkőztetni vendégét. A rongyokat a földre dobta, majd ugyanoda lökte Krisztust is. Kezét végigfuttatta meztelen felsőtestén, majd ujjai lejjebb vándoroltak, míg megfogták a kívánatos szervet. Annak húzogatása közben, a férfinek egészen kiábrándító arkifejezései voltak, mely nem kissé vette el Dóra kedvét a vendég kielégítésétől, ám teljes mértékben tisztában volt vele, pontosan ki fekszik alatta, és hogy mit kaphat ezért az egy estéért. Egy hirtelen mozdulattal Jézus Dóra fölé helyezte magát, és nemi szervét a lány hátsó bejártatába helyezte. Ez egy meglehetősen hirtelen mozdulat volt mindkettejük számára. Krisztus élvezetben, míg Dóra a fájdalomtól ordított fel. Közel harminc percen keresztül próbáltak ki változatosabbnál változatosabb pózokat, hol a nyakában volt Dóra lába, hol derekát kulcsolta át, de volt rá példa, hogy fejét szorította vénuszdombjához. És mikor már az élvezet a tetőfokára hágott, Jézus végre kiengette magából feszültségét egyenesen Dóra hasára, majd elterült mellette. Lihegése hangosabb volt, mint valaha. A kék szemű felállt, letörölte magáról az este nyomait, majd a fekvő Jézus ágyékára ült.
- Akkor most a fizetségemről... - kisebb hatásszünetet tartott, míg félhosszú haját füle mögé igazította. - Száz arany. Illetve ha ezentúl bármikor szükségem van valamire, jössz, vagy köpök, "Isten fia". Ja, és még egy szál cigivel is tartozol.
- Nem ártana leszállnod a magas lóról - kezdte miközben felült. - Húsz ezüsttel is bőven jólelkűnek számítok.
- Értelek. Hát, ha így állunk, nem garantálom, hogy a rajongóid ezután is kedvelni fognak... azt ajánlom kössünk egyességet. Ezt. Ami ma volt. Bármikor megismételhetjük, és én tartom a szám. De persze cserébe te megteszel nekem ezt-azt...
Akármennyire is egy igaz hívő csípőböl utasította volna el az ajánlatot, Jézus büszkesége nem hagyta, hogy egy ilyen lehetőség csak úgy elsuhanjon mellette. Bár egy igaz hívő nem tette volna azt, amit most Krisztus urunk. De vágyott rá, hogy birtokolja a lányt, ugyanúgy ahogy arra is, hogy csodálóinak száma megmaradjon, esetleg emelkedjen. És íme, itt és most mindkettő valóra válhatott. Beletúrt Dóra hajába, és közelebb hajolva hozzá, a fülébe súgta:
- Megegyeztünk.

És ezzel Jézus lett a történelem egyik leghíresebb sugar daddy-je.

------------------
doramoise mondtam, hogy megírom/kirakom. Ly
+ sorry a helyesírási hibákért, ez egy ittas állapotban, hajnali háromkor keletkezett műalkotás.

[Keresztbe]Where stories live. Discover now