Capitolul 2

237 15 2
                                    

Am luat un taxi si am pornit spre casa lui Niall. Cand masina a oprit am crezut ca a fost o incurcatura. Era o casa imensa cu 2 etaje.  

Eu: A-a-asta e casa ta ? 

Niall: Da. E vreo problema ? intreaba el confuz. 

Eu: Nu, doar ca..e..mare. 

Niall: Eh .. te vei obisnui. 

Am intrat inauntru si alti patru baieti au sarit pe mine. 

Niall: Ei sunt colegii mei de tr..casa ! Zayn, Harry, Louis si Liam. 

Harry: Hei ! Eu sunt Harry. 

Louis: Louis aici ! Deci tu si Niall.. 

Niall: Nimic ! il intrerupe Niall. 

Liam: Buna.. Eu sunt Liam. 

Zayn: Hei papusa ! Zayn, incantat. si imi saruta mana - Niall era vizibil deranjat de Zayn. 

Eu: Buna tuturor, eu sunt Jackie. -parca ii cunosteam de undeva.- Hei ! Stati putin ! Voi .. nu sunteti ? Ba da, sunteti..Sunteti baietii aia de la ..hmm cum se cheama .. One Direction ! 

Zayn: Dar ce ? Tu nu stiai pana acum ? Deci Niall te-a dus la intalnire si nu ti-a spus cine e ? 

Niall: Zayn !  

Zayn: Eu spun doar adevarul.. 

Eu: M-ai mintit .. si eu te-am crezut .. ce proasta sunt. 

Niall: Nu am vrut, crede-ma ! Nu vroiam sa stii ca sunt o vedeta si sa crezi ca sunt rasfatat..Am vrut sa ma cunosti asa cum sunt eu cu adevarat. 

Eu: Pai sa stii ca ai facut mult mai rau ca nu mi-ai spus - si plec trantind usa dupa mine. Niall iese si el, fuge spre mine si ma prinde de mana. 

Niall: Stai ! Te rog ! Nu vreau sa se termine asa..cand inca nici nu a fost nimic. 

Eu: Atunci de ce m-ai mintit? 

Niall: Am facut-o pentru ca credeam ca o sa ma respingi. Te rog mai da-mi o sansa.-si facu iar fata de catelus plouat - off, intotdeauna ii iese. 

Eu: Bine, fie.. Doar o sansa. Dar am o conditie: fara secrete !  

Niall: Orice !  

Se apropie usor de mine, ma mangaie cu mana pe fata, iar cu cealalta ma tine de mana. Reusesc din nou sa ma pierd in ochii lui albastrii. Apoi isi preseaza buzele peste ale mele. Urmeaza un sarut dulce. Usor buzele noastre se desprind. 

Niall: Stiu ca ne cunoastem de putin timp. Dar.. eu .. incep sa tin la tine. De fiecare data cand te vad inima mi-o ia razna, iar in stomac am o mie de fluturasi. 

Aww, putea fi mai dulce ?  

Eu: Sa stii ca si eu simt acelasi lucru. Si in plus.. esti cel mai dulce baiat pe care l-am cunoscut. - urmeaza inca un sarut. 

Din perspectiva lui Niall. 

Era asa de minunata,asa de frumoasa ! E ca si cum mi-a furat inima si nu mai vrea sa mi-o dea inapoi. Nu credeam ca voi spune asta,dar ..m-am indragostit ! 

Din perspectiva lui Zayn. 

Wow. Acum cred ca sunt impreuna. Dar e asa sexy, Niall nu o merita .. Trebuie sa fie a mea ! 

Din perspectiva lui Jackie. 

Aww, simt mii de fluturasi in stomac..Asta inseamna un singur lucru : M-am indragostit !  

Eu: S-a facut tarziu. Trebuie sa plec. Ne mai vedem. 

Niall: Stai ! Ramai la mine peste noapte. 

Eu: ... 

Niall: Stai linistita, sunt baiat cuminte, doar vreau sa te stiu aproape. 

Eu: Accept..Doar daca o sa dormim separat. Ca sa fiu sigura . si zambesc. 

Niall: Bine, bine - si isi da ochii peste cap. 

Am intrat inapoi in casa .. Toti baietii au fazut pe geam ce s-a intamplat afara si strigau chestii de gen " Jackie and Niall, sitting in a tree.. ". 

Am vorbit o gramada de lucruri cu baietii, par foarte de treaba, apoi ne-am dus fiecare in camera lui. La un moment dat mi s-a facut sete si am coborat sa iau un pahar cu apa. Zayn era in bucatarie. Mergeam linistita cand deodata ma prinde de sold si imi spune : 

Zayn: Si ia zi, papusa, tie chiar iti place Niall sau ti-a fost mila de el, saracutul, el nu are asa mare succes la fete. 

Eu: In primul rand, eu nu sunt "papusa" , iar in al doilea rand, da, sunt indragostita de el ! 

Zayn: Nu te cred ! si ma trage spre el si ma saruta fortat. Chiar atunci cobora Niall la baie si a vazut doar scena sarutului. M-am tras, dar Niall a luat-o la fuga deja pe scari . I-am dat o palma zdravana lui Zayn si m-am dus dupa Niall. Am incercat sa intru in camera lui, dar usa era incuiata. 

Eu: Niall, te rog deschide ! 

Niall: Pentru ce ? 

Eu: Vreau sa vorbim. 

Niall: Nu avem ce sa vorbim ! Doamne, ce idiot sunt. Cum am crezut ca te vei uita la unul ca mine ? Trebuia sa ma gandesc ca Zayn e mult mai atragator. 

Eu: Nu simt nimic pentru Zayn ! De tine sunt indragostita ! M-a sarutat fortat.- dar Niall nu raspunde.- Niall? Niall?! .. Cred ca nu mai vrea sa vorbeasca cu mine. Fiind foarte obosita nici nu mi-am dat seama si am adormit langa usa. 

Din perspectiva lui Niall. 

Nu vreau sa vorbesc cu ea, pentru ca nu vreau sa ma vada ca sufar. Eu chiar m-am indragostit de ea, de sufletul ei, dar ea doar s-a jucat cu al meu.

Rătăcită printre steleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum