Capitolul 7

181 8 2
                                    

A doua zi ma trezesc foarte devreme si il privesc pe Harry cum doarme. Era asa dulce, imi aminteste de Niall. Off.. Orice as face tot la el mi-e gandul. Poate ar trebui sa trec peste, dar nu pot ! Mi-e asa dor de el, de imbratisarile lui.. Mi-e dor sa fie doar al meu. 

Harry: Neata ! si zambeste. 

Eu: Hei, te-ai trezit ! spun eu speriata. 

Harry: Da.. Te gandeai la Niall, nu-i asa ? 

Eu: Ma cunosti foarte bine. 

Harry: Stii ce nu inteleg eu ? 

Eu: ..? 

Harry: De ce nu lupti pentru ce e al tau ? L-ai lasat asa usor, prea usor. Daca luptai, il aveai acum, doar stii ca nu tine la Demi. 

Eu: Dar e asa greu sa lupti, dupa ce ai facut-o de atatea ori si mereu ai pierdut. 

Harry: Si asta ar trebui sa te ambitioneze, sa tot incerci pana reusesti ! 

Eu: Harry ! 

Harry: Da, asa ma cheama. 

Eu: Stiai ca esti cel mai bun prieten ? si il imbratisez. 

Harry: Da, mi s-a mai spus. Mi s-a mai spus si ca sunt si cel mai frumos.. 

Eu: ..si cel mai modest, de asemenea ! si incepem sa radem. 

Mai vorbim prostii de-ale noastre, apoi iau un taxi si ma indrept spre casa lui Niall. Ajunsa acolo , intru increzatoare pe usa. 

Eu: Unde e Niall ? 

Louis: E sus. 

Eu: E cu Semi ? 

Loius: Nu.. dar nici nu apuca sa zica bine ca eu deja fugeam pe scari. 

Eu: Niall ! 

Niall: Jackie ?! 

Eu: Niall, imi pare rau. 

Niall: Iti pare rau ? si rade ironic. Nu este loc de regrete. 

Eu: Te iubesc, Niall ! 

Niall: Hmm .. Te-a parasit Harry si acum te intorci la mine ? Nu sunt roata ta de rezerva. Si in plus relatia mea cu Demi merge din ce in ce mai bine. 

Eu: Minti ! Pe mine ma iubesti ! 

Niall: Nu te-am iubit niciodata ! Acum, pleaca ! 

Eu: Esti sigur ca asta vrei sa fac ? Daca plec, nu ma mai intorc. 

Niall: Doar pleaca, te rog. 

Am iesit, trantind usa. 

Perspectiva lui Niall. 

Am fost cam dur cu ea, dar merita. Desi simteam un mare gol in inima. Atunci o durere mi-a strapuns capul. M-am prabusit la pamant. Mii de amintiri mi se derulau in fata ochilor, cele mai multe fiind cu Jackie. Atunci mi-am amintit cine era ea defapt. Era iubita mea, pe care o iubeam mai mult ca orice. Nu pot sa cred ce am facut ! Am pierdut-o ! Doamne ! Sunt cel mai mere idiot. Nu stiu daca voi mai putea sa-mi repar greseala. Am pus niste haine pe mine si am iesit pe usa ca o furtuna. Ma indreptam spre acel loc in care am cunoscut-o pe Jackie, stiind ca o s-o gasesc acolo. 

Perspectiva lui Jackie. 

Ma plimb iar pe acea strada care imi alina durerile. Ma opresc - ochii-mi sunt plini de lacrimi - si ma asez pe trotuar. Simteam ca nu mai am putere sa lupt. 

Perspectiva lui Niall. 

Hoinaream pe strazile pustii din zona aceea. O cautam cu privirea, dar nu reuseam sa o gasesc. Ma simteam pierdut. Dar chipul mi se lumineaza cand o vad pe trotuar, plangand. Credeam ca va face ceva ce voi regreta. Ma indrept spre ea, dar cand ma vede, aceasta vrea sa plece. Atunci o prind de mana, o trag spre mine si ma uitam in ochi ei, dar ea imi avita privirea. 

Rătăcită printre steleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum