this is an intro y'all

11 0 0
                                    

ι киσω ι нανєи'т fιиιѕнє∂ му σтнєя ѕтσяу, вυт ρℓєαѕє вαяє ωιтн мє. ι ωιℓℓ вє ωяιтιиg тнєѕє σиє ѕнσтѕ тσ яєℓιєνє ѕтяєѕѕ fяσм ѕ¢нσσℓ αи∂ єχρe¢тαтισиѕ.

αℓѕσ, тнιѕ ιѕ иσт уσυя fяιєи∂ℓу мιиє¢яαfт ѕєяνєя туρє σf fι¢. ι αм ωяιтιиg тнιѕ αѕ α ωαяиιиg fσя тнє ιииσ¢єит σиєѕ συт тнєяє (αѕѕυмιиg тнєяє αяє ѕтιℓℓ ιииσ¢єит ¢нιℓ∂яєи σи ωαттρα∂) вє¢αυѕє ι ∂σ иσт ωαит тσ тαιит уσυ fσя ℓιfє. ιf уσυ αяє иσт αѕ ѕιиfυℓ αѕ ι αм тнєи ρℓєαѕє, яυи.

--

Warnings before you proceed:

тнιѕ ωιℓℓ нανє ѕєχυαℓ jokes, ι яєρєαт, ѕєχυαℓ ʝσкєѕ (уєѕ тнєу αяє αмσиg тнє ι∂σℓѕ), вα∂ ℓαиgυαgє.

мαу нανє ѕσмє σffєиѕινє(-ιѕн?) тσρι¢ѕ

мαу αℓѕσ нανє ѕσмє ѕнιρѕ fяσм єα¢н gяσυρ αи∂ иσ, ι ωιℓℓ иσт ∂σ ѕтяαιgнтѕ ѕнιρѕ/¢συρℓєѕ (ι'м яєαℓℓу вα∂ αт тнσѕє ѕтυff). ιf уσυ αяє un¢σмfσятαвℓє ωιтн ѕαм ѕєχ ¢συρℓєѕ тнєи ρℓєαѕє gσ fιи∂ αиσтнєя ѕтσяу тσ яєα∂.

ιf уσυ αяє α нαтєя, нσмσρнσBє, нуρσ¢яιтє σя єѕѕєитιαℓℓу ʝυѕт α ρєяѕσи ωιтн αωfυℓ вєнανισυя тнєи ι ѕυggєѕт уσυ нιρριту нσρριту нσρ вα¢к тσ уσυя нσℓє, иєgαтινιту ιѕ иσт αℓℓσωє∂ нєяє. нσωєνєя, ι ∂σ α¢¢єρт ¢σиѕтяυ¢тινє ¢яιтι¢ιѕм.

--

DISCLAMER

No I do not own any of these groups, if I did they would be allowed to date. Some ideas might not be mine, either a) I got them from Pinterest or tumblr, b) a friend gave me le idea or c) it was a request.

Yes I accept requests, this will also serve as the request page.

--

Please prepare your stomachs cause this is gonna be one hell of rollercoaster ride filled with crack. Please enjoy this crack fic.

Bye hoes.

yall are crackheads, why did i accept the contract // kpop chat ficWhere stories live. Discover now