SmusaGames.
Jeho meno pozná každý Čech či Slovák. Všetci poznajú jeho let's playe, reakcie a paródie na My little pony.
Ale pozná ho vôbec niekto skutočne?
Áno, všetci vieme, že sa volá Šimon, ale čo jeho naozajstný život mimo kamery? Mimo internetu?
No to uvidíte, keď si prečítate jeho príbeh.
Určite poznáte Honzu, Stay12. Tak tiež youtuber. Taktiež Čech. Ale to najdôležitejšie, je to Šimonov najlepší priateľ.
Lenže možno to nie je len také obyčajné priateľstvo. Chcete vedieť prečo? Tak v tom prípade dávajte dobrý pozor, o čom budú hovoriť nasledujúce riadky.
__________________Honza mal osláviť svoje osemnáste narodeniny. Šimon sa rozhodol, že si ich musí Honza poriadne užiť. Veď predsa len, osemnástku, vek plnoletosti, oslávite len raz za život.
A ako nastával víkend, Šimon už mal plán. V piatok poobede skočil k Honzovi.
,,Čau, Honzo. No co? Jak bylo celej týden?" objal svojho kamaráta Šimon so šibalským úsmevom.
,,No jo, ušlo to. Ale tak víš, víkend je víkend," zasmial sa netušiac, čo mu ten retard vymyslel.
,,Tak to jo. A bude to ten nejlepší víkend ze všech víkendů!" tešil sa Šimon. ,,Oslavíme tví narozeniny."
,,Tak jo, jenom to nesmíme přehnat."
Lenže Šimon by kedy počúval, čo mu Honza povie? Ak by aj väčšinou hej, tak teraz určite nie.
Šimon zavolal taxi a nadiktoval šoférovi adresu. Oslávencovi však nič nepovedal.
,,Už mi řekneš, konečně, kam to jdeme, nebo ne?" zaujímal sa Honza.
,,To ti řeknu, až když tam budeme. Jinak by jsi mně nechal v štychu," zasmál se Šimon.
,,Tak já se začnu hned teď bát, protože u tebe člověk nikdy neví, co ti prolítne hlavou."
Šimon však už nijako neodpovedal.
Po malej chvíli taxík zastavil.
,,A teď, Honzo, si dej tuhle černou šatku na oči," roztiahol náš milovaný Smusa kútiky úst až k očiam.
,,Cože? Ty mě chceš uníst, že jo?" zľakol sa Honza. ,,Ja si nic na oči dávat nebudu. Ne, ne a ne!"
,,Si děláš srandu? Tebe uníst, tak tě zabijou, takový si otrava," zasmial sa zas organizátor.
,,Tak to bylo hnusný," povedal Honza, ktorý si nakoniec zobral šatku zo Šimonových rúk a zaviazal si oči.
Šimon pomohol Honzovi vystúpiť z auta. ,,Teď mě pořádně drž za ruku, jinak se někde sesypeš."
,,Tak jo. Ale ne, že mě někomu prodáš, rozumíš?!"
A tak sa stalo, že Honza vedený za ruku, skončil v nejakom bare na rohu nejakej ulice.
Keď už boli dnu, Smusa pomohol Stayovi posadiť sa na barovú stoličku.
,, Poprosím vás dva panáky toho nejlepšího, co tady máte!" ozval sa Šimon keď si bol istý, že Honza sedí.
Ten si hneď na to dal dole šatku. ,,Hele, Šimone?" otočil sa na neho. ,,Řekni, že je to jen špatný vtip."
,,Ne, není! Budeme oslavovat!" zvolal Šimon a podal oslávencovi jeden panák.
Po asi 4 panákoch, kedy bolo vidieť, že je Honza, hoci ešte pri zmysloch, trochu pripitý. A presne vtedy ich spoznala jedna ich fanúšička.
,,Hej! Vy jste Stay a Smusa!" zvolala a rozbehla sa k ním. ,, Můžu se s vámi vyfotit?"
,,No jo. Jistě. Žádný problém," usial sa priopilý Honza.
Tak sa chlapci odfotili s neznámim dievčaťom.
,,Jste hrozně moc zlatý. Vidno, že se máte naozaj rádi! Nech vám to spolu vydrží!" usmiavala sa na nich.
,,No jo. Miluju ho celým svím srdcem," zasmial sa Šimon a objal Honzu okolo ramien.
,,Tak ja už jdu. Mějte se!" zvolala za nimi a už jej nebolo.
,,Simone? Ty jsi to myslel vážně?" obrátil sa na svojho karáta Honza hneď keď mal príležitosť.
,,Ale hlupáčku. Ne. Jenom jsem si delal srandu, protože bylo vidět, že je to naše shiperka. Tak pročpak si neudělat srandu?" zasmial sa na odpoveď.
,,Tak to jo... Už jsem se lekl. Tohle už nikdy nedělej!" zasmial sa aj oslavenec a išiel späť k stolu.
,,No jo. Už žádný srandy," zasmial sa aj Šimon.
______________________
Kto čakal takýto koniec?Nikto 😂.
Pokojne dajte vedieť názor.
Inak, vzniklo to po pozretí najnovšieho videa od tých dvoch a ja, samozrejme, že som z toho musela niečo strolliť. A tak teda vzniklo toto. 😂😂😂
A čo sa týka češtiny, hádam to je dobre. Nijakého korektora som si na to nezháňala a ja nie som Češka. Takže, hádam, mi tam malěmé chybičky odpustíte.
YOU ARE READING
Osemnástiny
FanfictionDvaja, pomerne známi youtuberi, idú osláviť osemnáste narodeniny jedného z nich. Avšak ešte nevedia, akú katastrofu prinesie jeden večer v bare, kedy budú obaja v podnapitom stave.