Vztala jsem assi kolem 5 ráno bylo to brzo tak sem si ještě šla lehnou...................
Vzbudila jsem se pak až kolem 11, kdy už Loui vařil oběd. Seběhla sem dolů abych zjistila co bude dobrého. Bude mrkvovej salát.l, no jak jinak že.?
Vyběhla jsem schody a šla do koupelny, vysprchovala sem se, vešla do pokoje a zamířila ke skříni, vyndala si spodní prádlo, kratasy a tilko s britskou vlajkou. Vlasy sem si dala do gumičky jemně se nalíčila a zase běžela dolů. Vzala sem si klíče, mobil a vyšla jsem. Napsala sem kamarádce jestli by se nechtěla sejit. Hned odepsala že mně ráda uvidí, tak za 20 minut na proti Nando's. Když přišla tak sme se objaly, tak dlouho sme se neviděly.
Šli sme si sednout do kavárny, objednala jsem si latte a Kesie si dala takyy :)
Tak povidej, co je u tebe novýho? Zeptala sem se ji.
Odpověď byla krátká že nic.
A copa ty? Zeptala se ona mne.
Taky asi nic. Odpověděla jsem jí a usmála sem se.
A co budeš dělat o prázdninách? Zeptala se mne.
Pojedu se Zaynem na tour někam abych nebyla sama doma. A ty? Pojedu za našima do Bratislavy.
Když to dořekla málem se mi oči naplnili slzy. V Bratislavě sme s Karin vyrůstaly až do doby než mi zemřeli rodiče a já se odstěhovala do Londýna, Karin šla se mnou. Abych nebyla na všechno sama.
Po té co ona šla na školu se odstěhovala na blíž školy. Jela bych se podívat do Bratislavy, ale ty vzpomínky. Tak pa. Rozloučili sme se a já odešla domu.
Vyběhla sem mezi autama na silnici a doufala že nic nejede......
.
"tenhle díl se mi nepovedl, neříkám že ty předešlé jo ale....." :/
ČTEŠ
Sorry...I Love You
Short StoryZayn zjistil že to Alex pořád dělá..jak to nakonec skončí? opustí jí? bude s ní dál? jakej bude jejich život a co se bude dít?